De Mol België

@Serendipity ik vind Gilles (van café de mol dus) ook echt geen goede presentator, hoe sympathiek ik hem ook vind. Hij maakt het altijd zo ongemakkelijk door net iets te lange stiltes, heel netjes proberen praten en zich dan herpakken “we gaan effe…even kijken”… Cringy. :zipper_mouth_face:

Wat De Mol zelf betreft: ik ben verloren haha. Ik denk Kaat of Axel. Of Elisabeth (maar ik denk dat ik haar gewoon irritant vind)

Haha, klopt! Heel dat programma is eig superongemakkelijk. Ze proberen heel spontaan over te komen maar het is zoooo geforceerd. Ik kijk het enkel voor de extra ‘informatie’ en om te weten wat anderen hebben opgemerkt, want aangenaam kan je het niet noemen nee :stuck_out_tongue:

Ja ik vind hem inderdaad ook geen fijne presentator maar die Elodie… Echt zo ongemakkelijk met haar mopjes die overduidelijk ingestudeerd zijn, totaal geen spontaniteit. Ik begrijp ook echt niet waar ze opeens vandaan komt eigenlijk? Op Vier kan iedereen presenteren, net zoals Gilles :woman_shrugging:t2:

Ik vind Elodie veeeeel leuker dan die van vorig jaar. Wie was dat eigenlijk? Maar ik heb ook een zwak voor Elodie. Gilles daarentegen vind ik iemand die zo gemaakt vriendelijk is maar er ondertussen wel het zijne van denkt.

Frances Lefebure. Die vond ik ook niet zo tof haha, al is ze in Hotel Römantiek wel leuker!

Nog nooit van haar gehoord.

Ze presenteerde ook Make Belgium Great Again, had er eerder ook nog nooit van gehoord

Ik ken haar alleen van haar verkering met Jérôme. Knapste stel ooit.

Elodie is idd met Jerome, maar ik had het over Frances haha.
Elodie is is bekend door haar sportprestaties

Ze deed aan atletiek en heeft olympisch goud. Haha oh ik vind het jammer dat mensen haar dan enkel kennen via haar man (jij zal vast de enige niet zijn).

En is dat laatste sarcastisch? Ik vind haar wel echt knap.

Ik kom hen geregeld tegen in de supermarkt hier. Ik probeer steeds om niet te staren maar denk niet dat dat goed lukt :stuck_out_tongue:

Oh sorry was in de war :smile: @Kerselaar en dat laatste was zeker niet sarcastisch! Zij zijn allebei mega knap. Vond ze ook super grappig in De Slimste Mens.

Ik denk dat Axel de mol is. Ik vond het vreemd dat hij ervoor zorgde dat er water in de kist met de fakkel kwam. Alleen klopt het dan wel niet waarom hij een minuut onder tafel bleef bij het diner. Moeilijk :thinking:

Zo zielig dat er geen bezoek komt!
En ik verdenk daarom Elisabeth en Kaat weer minder (verdacht ze al niet echt maar dit als extra argument) omdat zij het over het bezoek hadden gehad en vond dat er wel geloofwaardig uitkomen.

What’s up met Elisabeth die zegt “ik ben echt de mol?!”

Laat die kippen toch staan :unamused:

Na aflevering 6…

De mol?

• Axel
  • Bas
  • Elisabet
  • Joeri
  • Kaat

0 stemmers

De winnaar?

• Axel
  • Bas
  • Elisabet
  • Joeri
  • Kaat

0 stemmers

Volgende afvaller?

• Axel
  • Bas
  • Elisabet
  • Joeri
  • Kaat

0 stemmers

Ik blijf bij Joeri als mol ook al heeft hij deze aflevering precies 0 verdachte dingen gedaan.

Vond het zo leuk voor Elisabet dat zij won en haar man mocht komen! Denk dat zij het ook wel het meest ‘nodig had’ van iedereen. Ben wel heeel benieuwd op wie haar man de test heeft gemaakt en of ze er iets aan heeft. Zou zuur voor haar zijn als hij hem helemaal op Bruno heeft ingevuld haha.

Vond dit echt weer een leuke aflevering! In de Nederlandse versie is nooit bezoek dus dat was al een leuke toevoeging. Ik vond het alleen vet zielig voor die kippen… Super stressvol voor zo’n diertje.

Ja die kippen vond ik ook onnodig, maar kon wel goed lachen om die proef.