De Mol België

Vind dit seizoen echt zo leuk! Leuke opdrachten, leuke groepssfeer, grappige mensen. Mijn lievelings tot nu toe denk ik.
Ik ga ook steeds stuk om de opmerkingen en uitspraken van Joeri en Elisabet.

En hoewel ik nog steeds op Joeri zit, deed deze aflevering me weer twijfelen in de richting van Kaat of Axel. Dus hoop dat één van die twee er de volgende keer uit gaat.

Ik vind Axel zooooo verdacht dat ik daardoor denk dat Kaat de mol is

Is het bij jullie trouwens ook zo dat als je meteen na de uitzending probeert terug te kijken de aflevering het steeds niet goed doet?

Hoezo weten ze niet waar Jakarta ligt pfff

Echt props voor de muziek trouwens! Helemaal mijn smaak haha.

Ik heb geen idee wie de mol is maar geniet er gewoon van.

Ik ben ook helemaal niet op zoek naar wie de mol is. :rofl: Ik geniet gewoon van het spel haha

Ik vond de opdracht met de brommertjes/mozaïekmuur/socialmedia-team zo leuk en goed doordacht, maar ik vond het zó stom dat die kippen erbij zaten?! Het was toch net zo leuk geweest met nog een ander attribuut erbij, wc borstels om te matchen met het wc papier of een stapel knuffels of een bestekbak die lekker ratelt als alles naar beneden dondert… Zo onnodig om met zijn allen te gaan lachen om gestreste levende dieren als je met je brommer op de stoeprand knalt, snap dat dus echt niet🤷

Wel tof gedaan met het bezoek ook, bij het “napraat” rondje leek het net alsof ze naast elkaar op de bank zaten haha!

Ja ik hoop dat ze in de volgende seizoenen minder dieren bij de proeven gaan gebruiken. Tijdens die opdracht met de dieren op de kamer was dat varkentje volgens mij ook super onrustig, zo zielig!

Ik kan trouwens maar niet kiezen tussen Axel en Kaat als mol. Axel lijkt mij meer een kandidaat die juist als mol wil overkomen in de hoop dat de andere kandidaten op hem gaan stemmen. Maar Kaat monteren de makers dan weer zo vreemd, bijvoorbeeld toen ze zei dat ze alles op Eva had ingezet? Ik weet echt niet wat ik er van moet maken. Hoop wel dat Joeri of Elisabeth wint!

Ik heb het nu pas kunnen kijken. Ik vraag me een beetje af of het de Mol wat slechter af gaat door gebrek aan voorbereiding of dat we toch een verrassende laatste aflevering krijgen.
Ik vond de opdracht met het computerspel en de familie/geliefde wel leuk bedacht. Jammer dat je die ronde kon winnen door verkeerde koffers aan te leveren, terwijl de andere mannen zo goed bezig waren.
Ook jammer dat Bruno eruit ligt, want die verdacht ik totaal niet.