De Mol België

Dit kan eigenlijk ook in “ongemakkelijke situaties” maar is ook mol gericht.
2 jaar geleden waren mijn vriend en ik op vakantie in Kaapverdië. Mijn vriend duikt graag en was tijdens onze reis een paar keer gaan duiken, ik ga niet mee en doe dan andere dingen, hij vertelt altijd wel hoe het geweest was enzo.
Nu stonden wij in de luchthaven te wachten om in te checken en ineens zie ik Gilles Van Bouwel (mol 2016) en ik zeg tegen mijn vriend “niet meteen kijken maar Gilles van de mol staat daar.” (misschien ook handig om te zeggen, mijn vriend kijkt weinig tv en de mol had hij niet gevolgd). Hij draait zich om om te kijken en zijn reactie was “ah dat is die jongen waar ik mee gaan duiken ben.”
Mijn reactie was een combinatie van :exploding_head: :open_mouth: :woman_facepalming:
.

20 likes

Onder de grond, onder water, voelen zich overal op hun gemak behalve boven de grond :tongue: ik zou ook echt een fangirl moment hebben als ik jou was.

Kan je misschien de naam in een spoiler zetten? Want ik geloof dat een hoop mensen hier de oude seizoenen nog niet gezien hebben.

2 likes
2 likes

Done, niet bij stil gestaan :slight_smile:
Hij voelde zich daar wel redelijk goed boven de grond had ik de indruk :smiley:
Mijn vriend heeft er daarna nog even mee staan praten over het duiken. Het interesseert mijn vriend ook echt niets of hij bekend was of niet, hij heeft zoiets van dat is iemand zoals jij en ik.

Op het twitteraccount van Vier staat het filmpje ook en is wel te zien dus in Nederland!

1 like

Volgens kan je vanuit NL gewoon een account aanmaken bij Vier. Dan kun je het niet live zien, maar wel gewoon terugkijken.

Zo kun je inderdaad afgelopen seizoenen zien. Maar de aankondiging van het nieuwe seizoen niet, dan krijg je nog de melding dat het niet beschikbaar is in het buitenland. Ik hoop zo dat we de afleveringen wel gewoon kunnen kijken straks.

3 likes

Ik hoop het ook zo erg!

1 like

Ik ben bezig met het terugkijken van het seizoen van Zuid-Afrika en ik ben nu bij de scrabble-opdracht in het doolhof. Lijkt me echt zooo naar om daar rond te lopen met die struisvogels erbij, volgens mij kunnen die best opgefokt raken en hard rennen :eek:

4 likes

Ik heb nav de reacties ook zuid afrika teruggekeken! Heel het weekend gebingewatched :sweat_smile: wie had gedacht dat Gilles zo goed in scrabble was?

Heb wel altijd aan het eind het gevoel alsof ik afscheid van mijn vrienden moet nemen en in een zwart gat raak

6 likes

Ha hoe toevallig, ik heb ook net dit weekend het seizoen van Zuid Afrika gebinged. Echt hilarisch. Favoriete opdracht toch wel die in het museum waarbij ze eerst de kandidaten gingen dronken voeren :sweat_smile:

Kijk uit naar het nieuwe seizoen!

3 likes

Haha ik heb precies hetzelfde gedaan (Zuid Afrika gebingewatched)

Regelmatig hardop gelachen, echt leuk seizoen.

2 likes

Ik heb net aflevering 3 van het seizoen in Zuid-Afrika gekeken en omg wat sadistisch die laatste opdracht. Ik zou zo boos zijn als ik er zo uit zou gaan.

Ik heb dit weekend heel seizoen Zuid-Afrika gebingewatcht en jullie hadden gelijk, wat een heerlijk seizoen en groep! Zo gelachen! Kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint 8 maart

Wat was die opdracht ook alweer??

Oeps

Aflv 3

Ze krijgen alleen hun eigen scherm te zien, niet die van de anderen. Als de meerderheid stemt op degene die het rode scherm had (ze moeten dus raden), gaat diegene naar huis en verdienen ze geld. Als ze niet op de juiste persoon stemmen gaat degene die de test het een na slechtst heeft gemaakt naar huis, en dat laatste was het geval.

Ooooja echt een beetje een “nare” opdracht haha

1 like

Lijkt me toch ook wel lastig om zoals Hans pas later in de groep te komen, zou me dan toch een buitenstaander blijven voelen omdat iedereen al een paar dagen samen optrekt en dingen mee heeft gemaakt. Al vond ik dat de groep het redelijk goed oppakte!

Mag ik vragen waar jullie seizoen 3 hebben gekeken? Door jullie berichten wil ik het nu ook zien haha

Op de website van vier.be !