De Mol België

Dankjewel! Ik zie dat ik in de war was doordat ik een paar keer ‘aflevering 3’ las, toen ging ik op zoek naar seizoen 3 haha. Maar heb het zuid Afrika seizoen inmiddels gevonden, thanks!

1 like

Vanavond worden de kandidaten voorgesteld in Café de Mol :smiley: ik kijk uit naar de eerste echte aflevering volgende week!

Is het inmiddels bekend op welke zender het komt en of het dan in NL terug te kijken is? Volgens mij las ik een tijdje terug dat daar twijfels over waren namelijk. Zou het echt jammer vinden als het niet kan

Ik heb contact gehad met Vier.be en daar komen online de afleveringen te staan die in Nederland te zien zijn!

6 likes

Wat fijn! :blush:

De kandidaten zijn bekend. Wel even naar beneden scrollen, want om de een of de andere reden staat er bovenaan de pagina ‘Deze pagina kon niet gevonden worden.’

https://www.vier.be/de-mol/ontdek-hier-alle-kandidaten-van-de-mol?

1 like

De eerste fragmenten van de eerste aflevering zagen er ook erg veelbelovend uit!
Heb er zin in.

Dit ziet er nu al tien keer beter uit dan de Nederlandse versie!

2 likes

Vanavond :smile: zin in

Ik ben het even vergeten; is het vanuit NL ook live te zien? Of alleen naderhand via vier.be?

Ooeh begint het vanavond al? Heb ik helemaal gemist

Hoe laat staat het er meestal op?

Ja het is al bezig

Oh het is echt al geweldig :heart_eyes:

Leuke eerste aflevering inderdaad :smile:

Jullie wonen in België? Want staat nog niet op vier.be geloof ik? Of is er een ander linkje?

Ja ik kijk vanuit België

Ach wat jammer van deze afvaller, leek mij een leuk iemand zeg.

Leuke opdrachten zo tot nu toe al!

3 likes

Oeh Ik had niet door dat het vandaag begon! Ik ben nu aan het kijken :grin: