De Mol België

Bij “wie is de mol” zie ik ze ook niet zo snel met een cactus op hun een hoofd een ballon lekprikken haha, echt de opdrachten dit seizoen zijn geniaal! Vond vorig seizoen ook grappige en leuke opdrachten (ben sinds vorig jaar begonnen met de mol België)

9 likes

Dan moet je zeker het seizoen van Zuid-Afrika zien. Ik heb vaak met tranen gelachen tijdens de opdrachten :smiley:

8 likes

Dankje voor de tip! Ben benieuwd! :grin:

1 like

Ja ik ook! Op dat luchtkussen en in dat museum :joy: met de broek met zakken aan de zijkant haha. Heerlijk seizoen was dat.

11 likes

En de shosholoza opdracht, en met pannenkoeken de vliegen doodslaan :joy: wenen van het lachen!
Jammer dat ik al weet wie de mol is, anders keek ik het seizoen nog 100 keer!

15 likes

Als Alina de mol is, zou ik toch denken dat ze gebruik had gemaakt van het feit dat Jolien en Bart meteen Christian gingen beschermen met hun schilden en zelfs nog zeiden dat ze Alina opofferden. Dan had zij zich makkelijk door een pijl kunnen laten raken en de schuld volledig buiten zichzelf kunnen leggen.

2 likes

Maar daar had ze niet volledig zelf invloed op toch? Dus dat kan ik zelf niet als iets doorslaggevends zien. Misschien heeft ze dat wel geprobeerd maar konden ze niet zo goed schieten.

Ben gewoon chagrijnig dat het seizoen alweer bijna voorbij is. Echt favo tv programma. Kan je ergens alle seizoenen terugkijken?

3 likes

Is vanavond de finale en volgende week onthulling van de mol + terugblik van molacties etc?

Normaal doen ze hier al de onthulling van de mol vanavond, als ik me niet vergis. In Nederland maken ze daar een cliffhanger van, maar in België gelukkig niet.

Volgende week dan terugblik.

4 likes

Ik ben echt benieuwd naar vanavond. Ik heb gewed met mijn vriend! We bestellen vanavond takeaway en degene die de Mol verkeerd had geraden betaalt alles. Als we allebei verkeerd waren, dan is het elk de helft haha.

11 likes

Ooh ben zo blij dat vanavond de onthulling is :grin: De aflevering van volgende week is altijd mijn favoriet dat je alle molacties duidelijk in beeld krijgt, alleen wel heel jammer dat het daarna gedaan is :grin:

3 likes

Haha mijn tactiek was: diegene die ik het minst verdenk is de Mol. En ja hoor :joy:. Wel een heel toffe mol en terechte winnaar.

Vond het een superleuke aflevering, best wel emotioneel dat einde zo hè.

2 likes

Aargh, wij waren allebei verkeerd. Ik was voor de finale begon nog even aan het rondkijken, maar er waren blijkbaar echt nog veel mensen die op Alina als mol zaten.

Dat was ook mijn tactiek :joy:

1 like

Hahaha. Had die persoon nooit verdacht dus goed gedaan!

Ben benieuwd naar volgende week of ze nog verrassende acties heeft uitgehaald. Ik had geen idee wie de Mol was als ik eerlijk ben :sweat_smile:

Aaah wat een leuke mol! Ik ben echt benieuwd naar volgende week. Maar zo bizar dat Jolien er waarschijnlijk vorige week uit had gelegen zonder die vrijstelling. Want zij wilde toen op Christian gaan toch?

1 like

Voor 1 keer ben ik juist (na 3 keer veranderd te zijn maar toch haha), eindelijk!!

Zo’n gave aflevering weer! Wel jammer dat Jolien gewonnen heeft haha, gun het haar niet echt. En jammer dat ze die laatste aflevering zo anders moeten vieren door Corona :flushed: had ik helemaal niet aan gedacht

4 likes