Normaal doen ze hier al de onthulling van de mol vanavond, als ik me niet vergis. In Nederland maken ze daar een cliffhanger van, maar in België gelukkig niet.
Volgende week dan terugblik.
Normaal doen ze hier al de onthulling van de mol vanavond, als ik me niet vergis. In Nederland maken ze daar een cliffhanger van, maar in België gelukkig niet.
Volgende week dan terugblik.
Ik ben echt benieuwd naar vanavond. Ik heb gewed met mijn vriend! We bestellen vanavond takeaway en degene die de Mol verkeerd had geraden betaalt alles. Als we allebei verkeerd waren, dan is het elk de helft haha.
Ooh ben zo blij dat vanavond de onthulling is
De aflevering van volgende week is altijd mijn favoriet dat je alle molacties duidelijk in beeld krijgt, alleen wel heel jammer dat het daarna gedaan is 
Haha mijn tactiek was: diegene die ik het minst verdenk is de Mol. En ja hoor
. Wel een heel toffe mol en terechte winnaar.
Vond het een superleuke aflevering, best wel emotioneel dat einde zo hè.
Aargh, wij waren allebei verkeerd. Ik was voor de finale begon nog even aan het rondkijken, maar er waren blijkbaar echt nog veel mensen die op Alina als mol zaten.
Dat was ook mijn tactiek 
Hahaha. Had die persoon nooit verdacht dus goed gedaan!
Ben benieuwd naar volgende week of ze nog verrassende acties heeft uitgehaald. Ik had geen idee wie de Mol was als ik eerlijk ben 
Aaah wat een leuke mol! Ik ben echt benieuwd naar volgende week. Maar zo bizar dat Jolien er waarschijnlijk vorige week uit had gelegen zonder die vrijstelling. Want zij wilde toen op Christian gaan toch?
Voor 1 keer ben ik juist (na 3 keer veranderd te zijn maar toch haha), eindelijk!!
Zo’n gave aflevering weer! Wel jammer dat Jolien gewonnen heeft haha, gun het haar niet echt. En jammer dat ze die laatste aflevering zo anders moeten vieren door Corona
had ik helemaal niet aan gedacht
Wow hahah dit was bizar. Ik hoopte zo dat Alina ging winnen want ik dacht echt dat Jolien of Bart de mol zou zijn haha.
Er zijn veel momenten geweest waarop ik dacht dat Alina had kunnen mollen maar het niet deed, daarom verdacht ik haar niet. Dus ben wel heel benieuwd naar haar mollen streken!
En ik had toch naar m’n instinct moeten luisteren, dat het me in een van de eerste afleveringen op viel dat Alina 20 is, in het seizoen van 2020. En dan eindelijk eens een écht jonge mol. Haha. Wel echt een goed seizoen weer! Was ook leuk om te zien hoe blij Bart was dat Jolien heeft gewonnen, hij gunt haar de prijzenpot echt.
Wel bizar dat Jolien gewoon tot 5 minuten voor de test nog twijfelde?! Zal Bart dan wel op Alina hebben gezeten vraag ik me nu af 
Geweldige mol! Heel knap gedaan, ik was er nooit helemaal zeker van. Zo’n goede pokerface ook, dat was me al eerder opgevallen
Echt een coole aflevering, en verrast door de mol! Ik zat op Bart. Als Jolien het rode scherm had gehad met het vuurwerk en dan de vrijstelling voor de finale, heeft ze wel bizar veel geluk gehad steeds
Ik ook! Vind het jammer dat mensen het haar niet gunnen, ze heeft goed gespeeld!
Dit had ik niet verwacht, dacht juist hele tijd moet wel 1 van die andere 2 zijn.
Alina mag Bart wel even bedanken voor de laagste pot ooit. Hij had daar wel een flink aandeel in
.
Tot de posts hier eerder deze week dacht ik helemaal niet aan Alina, ik zat echt op Bart, maar ze deden me toch twijfelen. Dus ik ging googelen en was van mening veranderd. Ik heb gisteren en vandaag zitten verkondigen dat ik Alina verdacht. Supertrots nu, haha
. Maar tijdens de aflevering twijfelde ik wel echt heel erg, zo spannend! En weer zo mooi in beeld gebracht!
Het moment dat ik switchte was bij de loop/schietproef in de vorige aflevering. Toen ze aan dat standbeeld zat met Christian zei ze iets/stelde een vraag omdat ze iets niet wist ofzo maar ik vond dat dat zo gelogen leek. Klinkt heeeel vaag maar dat ze deed alsof ze niet wist wat er ging komen terwijl ze dat natuurlijk wel wist.
Heel blij met de uitslag! Ik had liefst van al Alina als winnaar gezien, want vond haar het sympathiekste. Maar ik vond haar voor de aflevering ook weer het waarschijnlijkste om mol te zijn. Haha, blijkbaar is Bart dan toch niet de allerslimste, tactische,… kandidaat ooit?