De Mol België

Wow hahah dit was bizar. Ik hoopte zo dat Alina ging winnen want ik dacht echt dat Jolien of Bart de mol zou zijn haha.

Er zijn veel momenten geweest waarop ik dacht dat Alina had kunnen mollen maar het niet deed, daarom verdacht ik haar niet. Dus ben wel heel benieuwd naar haar mollen streken!

En ik had toch naar m’n instinct moeten luisteren, dat het me in een van de eerste afleveringen op viel dat Alina 20 is, in het seizoen van 2020. En dan eindelijk eens een écht jonge mol. Haha. Wel echt een goed seizoen weer! Was ook leuk om te zien hoe blij Bart was dat Jolien heeft gewonnen, hij gunt haar de prijzenpot echt.

Wel bizar dat Jolien gewoon tot 5 minuten voor de test nog twijfelde?! Zal Bart dan wel op Alina hebben gezeten vraag ik me nu af :thinking:

4 likes

Geweldige mol! Heel knap gedaan, ik was er nooit helemaal zeker van. Zo’n goede pokerface ook, dat was me al eerder opgevallen

Echt een coole aflevering, en verrast door de mol! Ik zat op Bart. Als Jolien het rode scherm had gehad met het vuurwerk en dan de vrijstelling voor de finale, heeft ze wel bizar veel geluk gehad steeds

3 likes

Ik ook! Vind het jammer dat mensen het haar niet gunnen, ze heeft goed gespeeld!

4 likes

Dit had ik niet verwacht, dacht juist hele tijd moet wel 1 van die andere 2 zijn.

1 like

Alina mag Bart wel even bedanken voor de laagste pot ooit. Hij had daar wel een flink aandeel in :joy:.

7 likes

Tot de posts hier eerder deze week dacht ik helemaal niet aan Alina, ik zat echt op Bart, maar ze deden me toch twijfelen. Dus ik ging googelen en was van mening veranderd. Ik heb gisteren en vandaag zitten verkondigen dat ik Alina verdacht. Supertrots nu, haha :joy:. Maar tijdens de aflevering twijfelde ik wel echt heel erg, zo spannend! En weer zo mooi in beeld gebracht!

Het moment dat ik switchte was bij de loop/schietproef in de vorige aflevering. Toen ze aan dat standbeeld zat met Christian zei ze iets/stelde een vraag omdat ze iets niet wist ofzo maar ik vond dat dat zo gelogen leek. Klinkt heeeel vaag maar dat ze deed alsof ze niet wist wat er ging komen terwijl ze dat natuurlijk wel wist.

1 like

Heel blij met de uitslag! Ik had liefst van al Alina als winnaar gezien, want vond haar het sympathiekste. Maar ik vond haar voor de aflevering ook weer het waarschijnlijkste om mol te zijn. Haha, blijkbaar is Bart dan toch niet de allerslimste, tactische,… kandidaat ooit?

4 likes

Ja ben ook benieuwd naar de reacties!

Oeh welk forum is dat? Ben ook benieuwd nu haha.

Ik ben heel blij met de mol en de winnaar. Heel goed gedaan! Voor deze aflevering zag ik Alina totaal niet als verdachte, dus ik ben erg benieuwd naar alle molacties! Tijdens de aflevering vond ik haar wel verdachter worden, met name toen Gilles aan tafel nog eens aan iedereen vroeg of zij de mol waren. Zij was zo met haar ogen aan het knipperen!

2 likes

wieisdemol forum!

De inschrijvingen voor volgend jaar zijn al vol :weary:

Ja zag ook nu net dat de inschrijvingen begonnen waren en al vol voor ik er zelfs naar had kunnen kijken! Jammer hoor, ik had me wel willen inschrijven dit jaar, maar helaas dus.

Ik baseerde het te veel op dit. Als ik na de afbeelding van de Mol kijk zie ik alsnog Barts ‘foto’ xD. Ik heb alina wel verdacht, maar toch zat ik wel lekker in die Bart tunnel haha. Ben echt heel benieuwd naar hoe ze alles gespeeld heeft :smiley:.

3 likes

Hoooly shitt deze zag ik echt totaaal niet aankomen. Ben net klaar met kijken en ik zit al 20 minuten zo :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:

3 likes

Ik ben heel erg benieuwd naar volgende week, ik verdacht de mol totaal niet!

Haha echt he. Het zou 'm sieren als hij trakteert bij The Jane.

4 likes

Waarom zou dat zijn dat ze de inschrijvingen limiteren op 5000? Zoeken ze meer impulsieve types dan of willen ze het ivm corona lager houden omdat het nog niet zeker is dat het kan doorgaan? Ik snap het niet.

Dat is wel de meest logische verklaring. Ik probeer er meteen iets achter te zoeken want het blijft de mol :woman_shrugging:t2: