De Mol België

Ik zit nu te denken aan Liesbeth, Kaat of Martijn als mol maarja dan denk ik ook weer, dat ik dat nu denk komt vast omdat ze dat er op een of andere onopvallende manier dik bovenop gelegd hebben en dan zijn die drie het dus niet.

1 like

Wat een leuke eerste aflevering! Nog geen idee wie de mol is, maar ik denk een van de mannen.

wauw ik vond het ook echt een hele leuke eerste aflevering alweer meteen! Heb echt nog geen idee wie het kan zijn.

ps. ik ga straks jongleerballen kopen, no joke, wil dat gewoon kunnen

6 likes

Kaat zat zo te tikken met haar benen tijdens die cirkelronde! Ik denk dat ze wel een ‘misschien’ kreeg maar het uiteindelijk niet is geworden. Maar ik weet nog niet wie ik nu wel verdenk…

Ik zat ook echt tijdens die eerste opdracht:‘wauw wat knap dat zo veel mensen goed kunnen jongleren!!!’
Hahahahaha

7 likes

Hahaha ik ook. Ik twijfelde al of ik een belangrijke vaardigheid nooit had geleerd.

4 likes

Ik heb een paar afleveringen gezien op Ned1 dacht ik, vond de proeven maar saai en het was gewoon ook totaal niet spannend.

1 like

Toen ze Martijn alleen interviewden in dat wit kamertje lag er op zijn tafeltje ook veel rommel, bij de andere stond er enkel een glas of flesje water. Bij Martijn lagen zijn portefeuille, een balpen, een tijdschrift met een foto van een vliegtuig dacht ik en een glas water. Dat viel me zo op maar kan natuurlijk ook toevallig zijn

Ik heb het ook net terug gekeken en vond het erg leuk! Vind het ook wel erg jammer dat er weinig diversiteit is en vind het daardoor ook wat lastig om sommige mensen uit elkaar te houden. Ziet er uit alsof er wel hele toffe opdrachten gaan komen!

Als de mol daadwerkelijk is gekozen op het hoofd koel te houden tijdens de schermen, sluit ik Axel ook zeker uit. Of het nu een act was of niet, kalm was het zeker niet.
Zelfde had ik met Kaat, ze kwam in haar antwoorden op Gilles op mij over als een slechte leugenaar (vraag herhalen in antwoord, vrij zenuwachtig). Ik vond Joeri ook tamelijk rood aanlopen, dus neig ook naar eerder niet als gekozen mol.
Moest Elisabet een misschien scherm hebben gekregen, denk ik dat zij sowieso als mol is gekozen, wat bleef zij rustig en natuurlijk (maar denk eerder van niet).
De rest kan ik mij niet meer goed herinneren, idd jammer dat er zoveel op elkaar lijken (Eva, Liesbeth, Elisabet??).

De opdrachten zijn minder spectaculair en de opzet is gewoon ‘anders’. Ik vind ook dat de Vlaamse kandidaten leuker met elkaar omgaan.

1 like

Tijdens het teleurstellende Nederlandse seizoen hebben mijn vriend en ik het vorige seizoen van België gekeken, we zijn helemaal om! Veeeel leuker!

Dit seizoen dus gewoon weer. :smile: Vond het een leuke aflevering.

Ik volg ook. Net de aflevering terug gekeken. Erg leuk!

zoooo mee eens!

1 like

Kan je live meekijken via de stream vanavond? Of moet ik wachten tot 21.30? Dat haalt granny hier namelijk niet :crazy_face:

Volgens mij pas na de aflevering.

Ik kijk ook :smile:

Ik zit in een Bas tunnel, eerst zeggen dat ze het eindmoment moeten uitleggen en dan haar onderbreken met de volgende stappen.

Volgens mij was deze opdracht sowieso gedoemd te mislukken.

3 likes

Ze weten het wel spannend te maken zeg.
Ik vond Eva bij de eliminatie wel heel erg zenuwachtig lijken, zou het knap vinden als dat gespeeld is.