Wooow, ik kijk net pas terug maar dit had ik echt nooit verwacht. Heeft ze supergoed gespeeld zeg. Benieuwd naar volgende week!
Volgens mij waren ze vorig jaar overweldigd door het aantal inschrijvingen. Dus ze zullen wel bang zijn dat het anders nog meer zouden zijn dit jaar.
Ik heb net teruggekeken en tijdens de aflevering zag ik alleen maar allemaal aanwijzingen naar Bart, dus ik raakte er echt van overtuigd dat hij de mol was (ondanks dat ik het hele seizoen niet zo’n sterke molverdachte had). Was dat toch niet helemaal waar… Ik ben heel benieuwd naar de molacties van volgende week!
Ik hoorde trouwens Christian in het laatste stukje zeggen “door mij moest hij naar huis”, denk dat hij het rode scherm had bij salim!
Pff, de mol was voor mij gespoiled via de instagram van vier.be :(. Ik volg ze zelf niet, maar zag het via die ‘zoeken’ feed staan. Echt stom.
Heeel benieuwd naar volgende week! Ik had Alina écht totaal niet verwacht. Ik dacht óf Bart óf Jolien als mol. Alina had ik al afgeschreven
Ik had het al via de Instagram van Gilles gezien, zo jammer
Maar wel een toffe mol! Ben blij dat het Jolien niet was haha
Bij mij ook inderdaad! Maar dacht eigenlijk dat ze de winnaar zou zijn maar dacht ja kan ook de Mol natuurlijk, zag de foto niet persee goed en had hem gelijk afgesloten. Wel erg jammer had niet verwacht dat hij dat gelijk zou doen
Erg goede mol. Ben benieuwd naar volgende week!
Ja, dit is zo’n moeilijk programma om spoilers van te vermijden! Ik heb bij een vorig seizoen eens een hele nacht m’n collega’s op het werk “verplicht” om naar m’n CD’s te luisteren i.p.v. de radio, om geen spoilers te horen. Blijkbaar was het zelfs in het nieuws bij de start van onze shift (maar dat had ik gelukkig gemist). En verder moet je alle social media, nieuwssites e.d. vermijden. Ik ging ook de header van de Vier-website afblokken bij het starten van de aflevering, zo bang dat daar een update zou staan. Maar het blijft lastig, want zo’n spoiler is zo snel gebeurd.
Knap gespeeld van de mol! Vond die montage op het eind ook leuk.
Wat een leuke mol! Volgende week dus mol acties? Ben heel benieuwd!
Tipje: https://www.facebook.com/1611133739133013/posts/2615346612045049/
Leuke samenvatting van dit seizoen, moest er hard om lachen
Hahaha superleuk! Ik heb nu al heimwee naar dit seizoen terwijl er nog een aflevering komt
Ik heb exacy hetzelfde haha, kan al niet wachten tot volgend jaar
Haha heerlijk! Ik voel me nu al weemoedig als ik er naar kijk… Weer een jaar wachten
Een vriendin van me heeft Alina gespot in de supermarkt waar ze werkt, supertoevallig!
Wel haar zakken even na gecheckt?
Echt zin om de nieuwe aflevering te kijken met alle mol acties.
Komt de aflevering meteen na de uitzending online? Weet iemand dat? Want live meekijken kan geloof ik niet he? Ik heb zooo veel zin om deze aflevering te zien haha
Vorige week stond de aflevering in ieder geval rond half 10 al online!