Knap gespeeld van de mol! Vond die montage op het eind ook leuk.
Wat een leuke mol! Volgende week dus mol acties? Ben heel benieuwd!
Tipje: https://www.facebook.com/1611133739133013/posts/2615346612045049/
Leuke samenvatting van dit seizoen, moest er hard om lachen
Hahaha superleuk! Ik heb nu al heimwee naar dit seizoen terwijl er nog een aflevering komt 
Ik heb exacy hetzelfde haha, kan al niet wachten tot volgend jaar
Haha heerlijk! Ik voel me nu al weemoedig als ik er naar kijk… Weer een jaar wachten 
Een vriendin van me heeft Alina gespot in de supermarkt waar ze werkt, supertoevallig! 
Wel haar zakken even na gecheckt? 
Echt zin om de nieuwe aflevering te kijken met alle mol acties.
Komt de aflevering meteen na de uitzending online? Weet iemand dat? Want live meekijken kan geloof ik niet he? Ik heb zooo veel zin om deze aflevering te zien haha 
Vorige week stond de aflevering in ieder geval rond half 10 al online!
Live kijken kan wel! Dan staat de aflevering normaal gezien al online en kan je kijken zonder door- of terugspoelen en dan erna kan je kijken met door- of terugspoelen.
Ook vanuit Nederland? Hmmm als dat kan ga ik dat misschien wel doen!
Dat weet ik niet, vanuit België alleszins wel, dus ik zou zeggen: je kan maar proberen 
Omg als dit ook voor Nederland geldt is het wel jammer dat ik daar nu bij de allerlaatste aflevering pas achterkom :’)
Nee in Nederland kan dat niet. Ofja ik kan de aflevering altijd pas zien nadat hij is afgelopen.
Ah jammer. Nouja dan kijk ik het meteen erna. Half 10 is ook nog een prima tijd!
Ik kom uit Nederland en bij mij staat hij er nu wel gewoon al op!
Ik vond het een leuke aflevering, maar niet zulke indrukwekkende molacties. En ongelofelijk dat zoveel kandidaten al zo snel op 1 kandidaat inzetten tijdens de test. De eerste afvaller in de eerste aflevering alles op één kandidaat
wie doet dat nu.
Ik vond het grappigst om te zien wie de kandidaten verdachten en hoe sommigen gered waren door vrijstellingen of gewoon toevalligheden zoals bij dat vuurwerk, had ik echt niet verwacht!