Live kijken kan wel! Dan staat de aflevering normaal gezien al online en kan je kijken zonder door- of terugspoelen en dan erna kan je kijken met door- of terugspoelen.
Ook vanuit Nederland? Hmmm als dat kan ga ik dat misschien wel doen!
Dat weet ik niet, vanuit België alleszins wel, dus ik zou zeggen: je kan maar proberen
Omg als dit ook voor Nederland geldt is het wel jammer dat ik daar nu bij de allerlaatste aflevering pas achterkom :’)
Nee in Nederland kan dat niet. Ofja ik kan de aflevering altijd pas zien nadat hij is afgelopen.
Ah jammer. Nouja dan kijk ik het meteen erna. Half 10 is ook nog een prima tijd!
Ik kom uit Nederland en bij mij staat hij er nu wel gewoon al op!
Ik vond het een leuke aflevering, maar niet zulke indrukwekkende molacties. En ongelofelijk dat zoveel kandidaten al zo snel op 1 kandidaat inzetten tijdens de test. De eerste afvaller in de eerste aflevering alles op één kandidaat wie doet dat nu.
Ik vond het grappigst om te zien wie de kandidaten verdachten en hoe sommigen gered waren door vrijstellingen of gewoon toevalligheden zoals bij dat vuurwerk, had ik echt niet verwacht!
Ik moest zo hard lachen om Christian toen hij ontdekte dat Alina de mol was. Zo in shock dat hij zo ver is gekomen. De aanwijzingen vond ik wel wat slapjes. Wel super toevallig van die graffiti! Die was mij tijdens het kijken niet eens opgevallen. En aww de moeder van Alina was ook zo leuk toen ze ontdekte dat haar dochter de mol was.
Echt een hele leuke aflevering wel!
Tja, als je advocaat bent en genoeg geld te besteden hebt had de groepspot ook het minst van al ‘nodig’ dus ik ben heel blij dat Jolien heeft gewonnen (ook omdat ze imméns goed speelde)
Zo jammer dat nu alles zo anders loopt door corona en de kandidaten elkaar daardoor niet in het echt konden zien . Maar vond het alsnog een hele leuke aflevering! Heb alleen wel het idee dat we niet veel opdrachten terug hebben gezien
Wat een heer lijk programma dit zeg. Ik ga volgend seizoen sowieso weer kijken en tot die tijd de oude terugkijken! Je zag ook in die behind the scenes beelden dat er echt een goede sfeer hing
En ik ging helemaal stuk om Bart en Christian die zo overtuigd van elkaar als mol waren. Vooral Bart die op een gegeven moment iets zei van: “ja als we dan met z’n twee zijn dan denk ik, nou biecht het maar gewoon op” en dan die verbouwereerde reactie toen bleek dat ie een rood scherm had. Prachtige televisie
Al bij al bleek Jolien het superwezen te zijn! Wauw, 30/30 ze heeft die overwinning méér dan verdiend.
Hahaha zo grappig Christian en Bart die volledig fout waren. Goed voor Bart dat hij altijd voor de vrijstelling ging want anders was hij er blijkbaar al veel eerder uit.
Ik vond Jolien geen leuke kandidate (kattig reageren etc.) maar ze heeft heel verdiend gewonnen! Zo vroeg al Alina op het spoor en 30/30 score. Echt knap gedaan!
Ja het verbaast me wel dat iedereen zo laat op het juiste spoor zat en men toch nog lang kon blijven meedoen. Jolien is idd verdiende winnaar aangezien zij eigenlijk de enige was die wel snel juist zat.
Echt vreemd toch dat er maar 2 op Alina als mol zaten.
En inderdaad we hebben niets gezien over de aflevering met de diefstal in de winkel of met die kruisbogen. Of met de shotjes, ze heeft er wel veel gedronken maar kon nog perfect over die balk.
Misschien heeft ze inderdaad niet zoveel gemold.
Ik zou als mol ook denk oo ze hebben niet zoveel geld in de groepspot ik doe gewoon mee
Maar ik zou ook de slechtste mol ooit zijn
Ik herinner me van eerdere seizoenen dat die journalist vaak vrouwen onnodig neersabelde, en mannen veel meer krediet gaf. Als je erop let, zit er echt een patroon in bij die ‘journalist’. HLN showbizz is mijn favoriete ontspanning maar die auteur neem ik niet serieus
Ik vond haar eigenlijk best een goede mol, maar ik verdacht haar dan ook:). Ze stond heel vaak op cruciale posities, maar liet andere vaak de verantwoordelijkheid nemen. Zoals bvb met Bruno aan de trappen (al vond ik haar daar nog vrij dominant en begon ik haar te verdenken omdat ze daar gekke keuzes nam) of met de paparazzi foto. in de fitness proef lieten ze nu zien dat ze echt niet hard meedeed, maar toen was er ook een shot waarin je haar nogal ‘tam’ zag zijn, terwijl ze toch een goede conditie heeft. En vanaf toen begon ik wel een patroon te zien, nooit op de voorgrond, maar altijd subtiel op de achtergrond fouten maken. Bovendien kwam ze over als een teamspeler, denk aan de treinproef, waardoor ze extra onverdacht overkwam tegenover bvba een Bart.