De Mol België

Ik was bij de vorige seizoenen meer onder de indruk van de mol(acties) in de laatste aflevering, dan dit jaar bij Alina. Misschien dat dat aan de productie ligt of de opdrachten zich er minder voor lenen, maar ze had vast nog wel wat meer kunnen mollen. Vooral aangezien ze bij de medekandidaten weinig verdacht werd.

1 like

Ik vond het een leuke afsluiting en de groep bij elkaar was zo leuk, die hebben veel plezier gehad!

3 likes

Vond de molacties ook niet superspannend, maar wel een leuke groep! Mooi die tunnelvisie van Christian en Bart :rofl:. Wel echt een fantastisch programma, de Nederlandse valt echt in alle opzichten in schraal contrast met deze versie.

5 likes

Ik vond het ook een leuke afsluiter! Vreesde voor zo’n saaie skype-aflevering a la blind getrouwd

Heuh welke opdracht was dit

Sam vond ik ook zalig, die de legendarische woorden “Heb jij eigenlijk broeken met zakken op de zijkant?” sprak :rofl:

9 likes

Hahaha de homo slapus :joy:. Je merkt in dit filmpje wel goed dat er een hele leuke sfeer hing in de groep.

3 likes

Seizoen 5 vond ik nog erg leuk! Seizoen 4 vond ik zo’n drama dat ik na een paar afleveringen ben gestopt met kijken. Ik kon die Cathy echt niet aan.

1 like

O ja met die eend nu weet ik het weer!

O nee een gans haha

1 like

Ik ben momenteel seizoen 4 aan het (her)bekijken en ik vind het wel heel leuk! Het is wel veel meer een drama. Ruzie over hoe fanatiek sommige mensen spelen, altijd zeggen “ik vertrouw jou niet!”, maar ik vind dat juist wel amusant en eerlijk.
Ik had de mol trouwens niet door tot de finale, allerlaatste moment. Maar ik ben er dan ook heel slecht in.

1 like

Ik heb dit weekend ook seizoen 4 terug gekeken en ik vond het wel tof. In het begin had ik moeite met de sfeer, maar ik heb echt wel respect gekregen voor Cathy en heel unfair hoeveel shit zij over zich heen heeft gekregen. Ik vraag me oprecht af of het anders zou zijn als zij een man was geweest. Ik vind haar wel vergelijkbaar met Bart namelijk

1 like

Ik heb Cathy onlangs nog vergeleken met Jolien want zij heeft nu ook mégaveel shit over haar heen gekregen, en Bart niet echt inderdaad! Terwijl ze beiden heel fanatiek waren

1 like

Ja het is vreemd. Cathy heeft jammer genoeg iets onsympathieks, geen gunfactor ofzo? Geen idee waaraan het ligt want ze is altijd heel open en eerlijk bv. over het feit dat niet twijfelt over pasvragen enz.

2 likes

Zo ik heb gisteravond pas kunnen kijken. Maar ik vond het een leuke aflevering, leuk opgelost wat mij betreft!

De molacties waren niet spectaculair maar die zijn bij de Belgische voor mij altijd bijzaak. Ik geniet al enorm van hoe dit programma in elkaar zit, de vette opdrachten en de leuke dynamiek tussen de kandidaten. Ben ook veel minder fanatiek op zoek t.o.v. de Nederlandse.

Heb me kapot gelachen om Bart en Christian. Dikke matties die twee, maar ook elkaar zo verdenken :joy: geweldig.

Ik snap de haat op Bart hier niet zo trouwens, hij was echt samen met Christian mijn favoriete kandidaat van dit jaar. En ja ik vond hem ook slim, hij was speltechnisch wel echt beter dan de rest. Gespeeld met veel bluf en lef, ik houd ervan. Hij was ook ouder dan ik gedacht had, met z’n 3 kinderen haha.
Maar ik gunde Jolien de overwinning ook wel, maar zoals Bart terecht zei doe je niet echt mee voor het geld haha.

Vind het zo jammer dat het nu weer voorbij is. Ben elk jaar aan het einde weer een beetje sip dat het klaar is en we weer zo lang moeten wachten.

10 likes

Ik vond het echt grappig dat Bart alsnog die Artispunten heeft gekregen bij Cafe de Mol.

10 likes

Geweldig seizoen weer! Ik was alleen nog zo benieuwd wat de sanctie zou zijn geweest als de doos van Pandora werd geopend, maar helaas kwamen ze daar niet op terug.

1 like

Ok ik ben er over uit. Ik vind Cathy gewoon een irritante persoonlijkheid hebben, los van hoe zij het spel speelt. Dat had ik bij Bruno niet.

Cathy maakt vrij grove/bitchy opmerkingen:

• “ja ze is niet open geweest he, we weten niets van haar” (Over Ruth die in aflevering 1 kon terugkomen, onnozel argument + die vrouw was er amper 24u??)
  • “Wie gaat er nu naar een planetarium op vakantie?? Dat doet niemand!??” (persoonlijk dingetje maar hierdoor was ik dus al geirriteerd)
  • “jij bent advocate he, jij bent een professioneel pleitster sorry hoor!!” (proberen Issabel zwart te maken)
  • “Manuela mag de vrijstelling nemen, ik zie haar niet als competitie”

Ze doet mij eigenlijk heel veel denken aan een kennis van mij die ik vreselijk irritant vind. Ze speelt het spel goed, ze is gewoon irritant.

Heerlijk om terug te kijken.

5 likes

Zuid Afrika 2017 en Mexico 2018! Vond 2019 Vietnam ook leuk, maar zou gewoon bij 2017 beginnen dan.

Over irritant gesproken: ik vond Thibaud van een paar jaar geleden ook super irritant, heel bot en te fanatiek. Tot z’n vriendin langs kwam haha, toen veranderde hij helemaal en vond ik hem een stuk sympathieker. Volgens mij was dat seizoen 2016.

3 likes

Haha ik moest heel hard om Thibaud lachen, aangezien zij het iedere keer zeker wist maar het tot op het einde niet goed had. Maar ik vond hem wel wat uit de hoogte doen af en toe, ook de hele tijd met dat ‘wining and dining’ :sweat_smile:

2 likes