Zo ik heb gisteravond pas kunnen kijken. Maar ik vond het een leuke aflevering, leuk opgelost wat mij betreft!
De molacties waren niet spectaculair maar die zijn bij de Belgische voor mij altijd bijzaak. Ik geniet al enorm van hoe dit programma in elkaar zit, de vette opdrachten en de leuke dynamiek tussen de kandidaten. Ben ook veel minder fanatiek op zoek t.o.v. de Nederlandse.
Heb me kapot gelachen om Bart en Christian. Dikke matties die twee, maar ook elkaar zo verdenken
geweldig.
Ik snap de haat op Bart hier niet zo trouwens, hij was echt samen met Christian mijn favoriete kandidaat van dit jaar. En ja ik vond hem ook slim, hij was speltechnisch wel echt beter dan de rest. Gespeeld met veel bluf en lef, ik houd ervan. Hij was ook ouder dan ik gedacht had, met z’n 3 kinderen haha.
Maar ik gunde Jolien de overwinning ook wel, maar zoals Bart terecht zei doe je niet echt mee voor het geld haha.
Vind het zo jammer dat het nu weer voorbij is. Ben elk jaar aan het einde weer een beetje sip dat het klaar is en we weer zo lang moeten wachten.

Zuid-Afrika was inderdaad zo leuk en hilarische deelnemers. Die Robin die altijd meteen kwaad werd: " MAAR ALLEZ!!!"
En Martijn die zo emotioneel werd, ahh.