De Mol België

Ja absoluut Zuid Afrika! Zo’n tof seizoen!

Ik heb Mexico (2018) al twee keer opnieuw gekeken haha. Vond vooral die groep zó leuk met elkaar omgaan.

1 like

Shosholoza! :heart_eyes: Zuid-Afrika was inderdaad zo leuk en hilarische deelnemers. Die Robin die altijd meteen kwaad werd: " MAAR ALLEZ!!!"

11 likes

Haha jaaa Robin! :joy: Er is zelfs een maar allez-compilatie gemaakt

6 likes

Oja Joeri was absoluut mijn favoriet vorig jaar! :grin: En Martijn die zo emotioneel werd, ahh.
En Bas zat enorm in m’n irritatie zone, pfoe.

En nu ik hierboven over Robin lees bedoelde ik volgens mij hem ipv Thibaud. Hij leek eerst zo lomp maar was echt een doetje bleek later.

2 likes

Ik vond het echt zo’n leuk seizoen, ik heb de laatste aflevering met een dikke grijns zitten kijken en ik vond ook alle kandidaten leuk :heart:

Ik ben nu alle seizoenen terug aan het kijken, moet alleen die van vorig jaar nog. “Mijn mol” is telkens de winnaar, haha

Toen er gisteren hier in de straat een klein jongetje viel, hoorde ik mezelf (als Nederlander) ‘ocharme’ zeggen. Ben schijnbaar compleet geinfluenced door De Mol :sweat_smile:

3 likes

Kwam er ook achter dat steen papier schaar anders gaat bij de belgen.

De zeker en vast zit er nog in door het vorige seizoen, kaat zei dat vaak geloof ik…

1 like

Ik zeg blad steen schaar maar volgens mij zijn er regio’s (Antwerpen ofzo) waar ze ook steen papier schaar zeggen :sweat_smile:

2 likes

Ik ben het seizoen van Vietnam aan het terugkijken en het viel mij al op hoeveel proeven met dieren er in dat seizoen waren. Maakte het voor mij echt onprettig om naar te kijken terwijl het verder 1 van mijn favo seizoenen is. Super fijn dat het dit jaar niet meer was!

3 likes

Ik ben nu meerdere seizoenen aan het terugkijken. Best tof. Zit nu bij je van zuid Afrika.

3 likes

Ik ben ook in een gat gevallen :sob:

4 likes

Mexico is zo leuk! En de eerste keer dat ik de mol had geraden :partying_face:

Ik vond Lloyd en Baha zo grappig in dat seizoen. Gouden duo! Zijn ook leuke filmpjes van, dat zij de slappe lach hebben enzo. Maar die moet je aan het einde vh seizoen pas kijken.

Aaah ik wil nu ook het seizoen in Mexico opnieuw kijken, was het eerste seizoen van België dat ik keek en vond het zooo leuk. Misschien ga ik het wel doen

Ahhh ja ik baal echt dat ik ze allemaal al gezien heb. Misschien ga ik ze ook wel weer opnieuw kijken. Lijkt me ook wel eens leuk om al te weten wie de mol is haha

Alles opnieuw kijken is zoo leuk! Ook al weet je al wie het zijn. Zou het bij de NL versie echt noooit doen, maar bij de Belgische is alles leuk: de kandidaten, de groep, de opdrachten en gewoon hele leuke gezellige sfeer. Ben fan haha!!

1 like

Kijken zo lachen bij die achter de schermen filmpjes bij de laatst aflevering. Heb net het seizoen van zuid Afrika af gekeken. Was mooi!

Mijn favoriete Mexico-quote is toch wel Joke tegen Lloyd “je bent aan’t liegen, kzie het in je ogen!!” - “je ziet m’n ogen niet, ik draag een zonnebril” maar dan in het West-Vlaams :joy:

5 likes