Ik ben echt mega aan het Mol bingen de laatste weken haha. Ben nu al klaar (gedaan wilde ik schrijven, word in 1 klap nog Vlaams) met het seizoen in Mexico en voor het eerst ooit zat ik op het goede spoor van wie de mol was! misschien vooral ook omdat ik dacht ja dat is te goed gewoon als een pastoor de mol is. Ik vond wel dat Baha en Lloyd het al echt snel wisten zeg! Ik vind de terugblik na de onthulling meestal niet zo boeiend want veel molacties zijn niet zo spectaculair of volledig uitgedacht door de productie maar ik vond het nu heel leuk om te zien hoe zij het zo strategisch hadden gespeeld, vooral Baha bij die vliegveldproef.
Ik ben nu begonnen met het eerste seizoen uit 1998 haha wat een wereld van verschil. Het lijkt veel meer een soort schoolreisje en zelfgeorganiseerde vossenjacht maar dat komt deels ook gewoon door de slecht tv-kwaliteit uit die jaren. Ik dacht ook waar is Gilles maar die was toen natuurlijk nog piepklein haha. Die is er wel echt een beetje bij gaan horen voor mij.