Of: “is joke dood?”
VRAAG. IS JOKE DOOD??
Vandaag eindelijk de laatste 3 afleveringen gekeken!
Dit jaar ook de Nederlandse mol niet gevolgd omdat ik daarna de aandacht niet meer heb voor de Belgische terwijl ik die leuker vind.
Ben heel blij met m’n keuze, wat een leuke en gezellige groep! Van alle spelers is Christian wel m’n favoriet maar Bart z’n vergelijkingen met artispunten of monopoly vond ik treffend.
Ik zat trouwens helemaal verkeerd haha.
Heb hier trouwens stuk of 200 posts terug gelezen en tis zo grappig om van die mol actie speculaties te lezen die helemaal niet kloppen omdat diegene de mol dus niet is.
Ik houd een marathon van de mol. Ben nu bij het eerste seizoen (ofja, seizoen 4 dus). Het is echt leuk om terug te zien ondanks dat ik al weet wie de mol is en alles al heb gezien haha.
Ik weet nog dat ik Cathy toen echt niet leuk vond en nu denk ik: ze gaat wel gewoon echt voor het spel. Buiten het spel is ze ook gewoon heel sympathiek.
En Lloyd met die geit Bianca heette dat beest geloof ik?
ik vraag me soms af hoe het nu met de kandidaten gaat, ben aan hen gehecht geraakt tijdens het kijken . Bv zou Lloyd nog steeds in het eerste, tweede en derde jaar geneeskunde zitten hahaha
Er was ooit een interview met Davey waarin hij ook de nadelen van zijn deelname besprak
Ah wat sneu zeg. Dat je door zo’n “simpel” tv programma je vrienden kwijt kunt raken…
Zulke vrienden ben je dan ook maar beter kwijt denk ik dan, als ze zo tegen je doen.
Ben Lloyd hier twee weken geleden nog tegengekomen in de studentenbuurt van Gent, dus misschien is hij nog aan het studeren.
Mijn vriend beweert ook dat we 100% zeker Alina hebben gezien afgelopen week, maar ik heb totaal geen idee of zij in Gent woont/studeert en of dat überhaupt kan! Ze leek er in ieder geval wel heel erg op.
Ik ben nu bij de museumopdracht in Zuid-Afrika. Echt mijn lievelings aflevering hahaha. Die gezichten van Marzena en Annelies als de rest vertellen dat ze allemaal zat zijn😂 En daarna Marzena die tegen Eline en Bertrand zegt dat ze links langs de dino moeten en dat zij vervolgens bijna geplakt tegen die muur voorbij lopen. Oké je moet het terug zien anders is het niet grappig haha
Alina en Jolien zitten geloof ik in Gent
Verdorie, dan heeft hij waarschijnlijk nog gelijk ook!
Ik heb pas het hele Zuid-Afrika seizoen teruggekeken en wil nu nog een terugkijken. Argentinie heb ik ook gezien. En dit jaar en vorig jaar. Wat is nog een leuk seizoen om terug te zien?
Nee denk het niet! Ga ik die doen.
Oh jammer is het dan al op Nou dan zal ik er extra van genieten. En als ik zin heb jullie op de hoogte houden!
Oja trouwens over Zuid-Afrika:
Ik vond het begin echt superkut en ik heb alle afleveringen zoveel medelijden gehad met Hans door de manier waarop hij in de groep kwam en totaal niet verwelkomd werd in het begin. Het lijkt me echt kut om altijd zo’n buitenstaander te zijn en dat mensen zeggen van nee we moeten je niet, ik hoop dat je opdracht faalt. En er dan ook nog op aangekeken worden dat andere mensen weg moesten ‘door hem’. Nouja ik weet niet het lijkt mij echt zo’n stomme manier om mee te doen aan dit spel, ik vond hem echt zo zielig steeds Ik vond het eigenlijk een beetje onethisch van de programmamakers. Maar goed ja het is een spel natuurlijk maar ik vond dit echt rottig gewoon. Arme Hans.
Ja vond ik ook zielig hoor. Maar vond dat hij uiteindelijk best snel in de groep werd opgenomen. Vond dit echt zo’n leuke groep. Heel jong ook vooral, viel me nu weer op.
Ik ben echt mega aan het Mol bingen de laatste weken haha. Ben nu al klaar (gedaan wilde ik schrijven, word in 1 klap nog Vlaams) met het seizoen in Mexico en voor het eerst ooit zat ik op het goede spoor van wie de mol was! misschien vooral ook omdat ik dacht ja dat is te goed gewoon als een pastoor de mol is. Ik vond wel dat Baha en Lloyd het al echt snel wisten zeg! Ik vind de terugblik na de onthulling meestal niet zo boeiend want veel molacties zijn niet zo spectaculair of volledig uitgedacht door de productie maar ik vond het nu heel leuk om te zien hoe zij het zo strategisch hadden gespeeld, vooral Baha bij die vliegveldproef.
Ik ben nu begonnen met het eerste seizoen uit 1998 haha wat een wereld van verschil. Het lijkt veel meer een soort schoolreisje en zelfgeorganiseerde vossenjacht maar dat komt deels ook gewoon door de slecht tv-kwaliteit uit die jaren. Ik dacht ook waar is Gilles maar die was toen natuurlijk nog piepklein haha. Die is er wel echt een beetje bij gaan horen voor mij.