Hahahah oh en het is natuurlijk voor de Eurotijd nog, ik snapte al niet waarom het de hele tijd ging over 50.000 frank enzo. Ik dacht nouja misschien spelen ze een proef in de lokale munteenheid ofzo, ik had die link nog even niet gelegd dat dat gewoon de oude munteenheid van Belgie is. Ik heb alleen echt totaal geen idee om wat voor bedragen ze dus ongeveer spelen.
1000 fr = 25 euro ongeveer
Ik wil een oud seizoen terug kijken. Welke is leuker: seizoen 4 of 6? Zuid-Amerika of Mexico zijn dat volgens mij
Dankje!
Jaa ik las het ook net. Heerlijk.
Jaaa ik zag het op de insta van Gilles net. Zo fijn dat het ze toch gelukt is! Kijk er nu al naar uit…
Vorig jaar begon het na widm, dus half maart ongeveer?
Ohhhhh nu al zin in . Ben heel benieuwd hoe zit dat coronaproof hebben gedaan. Jammer dat we nog zolang moeten wachten.
Jaaaaa zin in!!
Kijk er nu al naar uit!
Ik zag net op instagram een post dat er bekend is gemaakt waar de mol 2021 doorgaat.
Het is blijkbaar gisteren bekend gemaakt door hints in “de slimste mens” te stoppen.
Het nieuwe seizoen gaat door in Duitsland
Ik vond die tips zo goed gedaan, had echt niks door tijdens de slimste mens. Verlang al naar de mol
Die aankondigingen van België zijn altijd zo leuk
Afgelopen jaren was het maart, nadat de Nederlandse was afgelopen.
Posten!!
Is het al bekend wanneer het begint eigenlijk?
Ik heb er ook weer zoooon zin in!
Oh ik kan ook echt niet wachten! Was als het nog heel lang duurt dan maar van plan weer wat oude seizoenen terug te kijken.
Ik heb geen memes, had deze mooie quote wel opgeslagen
Echt zin in een nieuw seizoen. Het enige wat ik kan vinden, is dat het in het voorjaar van 2021 komt. Geen exacte datum.
Hahaha zit gewoon hardop te lachen, wat een heerlijk seizoen was het toch.
Waar komen deze vandaan?