De Mol België

Kijk er nu al naar uit!

Ik zag net op instagram een post dat er bekend is gemaakt waar de mol 2021 doorgaat.
Het is blijkbaar gisteren bekend gemaakt door hints in “de slimste mens” te stoppen.

Het nieuwe seizoen gaat door in Duitsland :slight_smile:

Link filmpje van Gilles

13 likes

Ik vond die tips zo goed gedaan, had echt niks door tijdens de slimste mens. Verlang al naar de mol :grin:

Die aankondigingen van België zijn altijd zo leuk

Afgelopen jaren was het maart, nadat de Nederlandse was afgelopen.

Posten!!

4 likes

Is het al bekend wanneer het begint eigenlijk?

Ik heb er ook weer zoooon zin in!

Oh ik kan ook echt niet wachten! Was als het nog heel lang duurt dan maar van plan weer wat oude seizoenen terug te kijken.

Ik heb geen memes, had deze mooie quote wel opgeslagen :sweat_smile:

19 likes

Echt zin in een nieuw seizoen. Het enige wat ik kan vinden, is dat het in het voorjaar van 2021 komt. Geen exacte datum.

Hahaha zit gewoon hardop te lachen, wat een heerlijk seizoen was het toch.
Waar komen deze vandaan?

1 like

Hahahahah heerlijk! Belgische Mol blijft toch zo veel beter dan de Nederlandse. Ik vond Bart en Christian ook fantastisch. Vooral dat ze elkaar zo hard verdachten.

13 likes

hahaha geniaal, net wat ik nodig had :joy:

Ze hebben net iets op insta gepost, zoveel zin in!!!

https://www.instagram.com/p/CL4WCeNIojf/?igshid=1wbxkr778k01z

4 likes

Er is iets op de insta van De Mol geplaatst… een groen scherm, een rood scherm en… een oranje scherm!

4 likes

Hahaha zo briljant! Vanaf Alina met de stokbrood in d’r boezem heb ik hardop gelachen

Haha ik wist wat er ging komen met die broek, en toch weer hardop lachen. Die droogheid van de plaatjes ook gewoon :joy:.

Edit: de tweede en derde keer gewoon weer hardop lachen hhahahha

4 likes

Als je heel ver terugscrollt op de insta van @play4_be kan je ze vinden!

1 like

Vorig seizoen was zooo leuk. Echt zulke toffe kandidaten, vooral Christian, haha. Ik hoop dat volgend seizoen net zo leuk wordt (en dat het snel begint!).

2 likes

Dat was goud hahaha :joy::joy:. Was echt een leuk seizoen!

1 like