Hahahahah heerlijk! Belgische Mol blijft toch zo veel beter dan de Nederlandse. Ik vond Bart en Christian ook fantastisch. Vooral dat ze elkaar zo hard verdachten.
hahaha geniaal, net wat ik nodig had
Ze hebben net iets op insta gepost, zoveel zin in!!!
https://www.instagram.com/p/CL4WCeNIojf/?igshid=1wbxkr778k01z
Er is iets op de insta van De Mol geplaatst… een groen scherm, een rood scherm en… een oranje scherm!
Hahaha zo briljant! Vanaf Alina met de stokbrood in d’r boezem heb ik hardop gelachen
Haha ik wist wat er ging komen met die broek, en toch weer hardop lachen. Die droogheid van de plaatjes ook gewoon .
Edit: de tweede en derde keer gewoon weer hardop lachen hhahahha
Als je heel ver terugscrollt op de insta van @play4_be kan je ze vinden!
Vorig seizoen was zooo leuk. Echt zulke toffe kandidaten, vooral Christian, haha. Ik hoop dat volgend seizoen net zo leuk wordt (en dat het snel begint!).
Dat was goud hahaha . Was echt een leuk seizoen!
Ik hoorde dat je na het kraken van de code een Belgisch telefoonnummer moet intypen. Helaas voor de Nederlanders. Ben namelijk wel benieuwd naar verdere informatie. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen!
21 maart. ik ben beneieuwd!
Jaaa leuk!! Huh zouden er twee groepen van 10 tegen elkaar moeten?
Nu al een mindfuck/twist heerlijk programma is het toch, kan niet wachten
Spannend zeg kijk er echt naar uit, de Nederlandse vind ik echt niet zo leuk meer.
Zin in!!!
Krijg weer een soort van lockdown vibes hiervan, omdat ik vorig jaar in de lockdown van maart/april zo erg kon uitkijken naar de zondag omdat dan Zondag met Lubach en De Mol kwam. Wel een positief gevoel
Ohhh ja met Hans… zo sneu vond ik dat!
Maar kwam hij nou ook weer terug ofzo? Of konden ze stemmen of hij weer terug mocht een paar afleveringen later? Toen deed iedereen super lullig tegen hem
Ja hij kwam terug indd. Volgens mij moest hij ook een test doen en kreeg hij extra vragen goed beantwoord als de rest bij een andere opdracht niet op tijd was. Er staat me iets van bij dat ze naar een bus moesten rennen waar Hans dan in zat
Ja klopt en toen was er iets waardoor ze hem konden helpen met de test goed invullen en deden ze dat niet. Vond dat toen zo sneu voor hem ondanks dat ik snap dat het ieder voor zich is.
Vond het seizoen in Thailand waar ze pas de mol kozen in de 1ste aflevering ook zo tof gedaan.
Ik hoop dat het niet zoiets is, want ik vond dat echt heel zielig