De Mol België

Dat was Vietnam toch?

Ben ook benieuwd wat ze er dit jaar in Duitsland van gemaakt hebben.

Ja klopt, was idd Vietnam. Ik haal lekker weer landen door elkaar.

Stop met vreten!!!1!!!1

Never forget :joy:

2 likes

Ik ben dit jaar bij de Nederlandse afgehaakt, ik kan echt niet wachten op de Belgische! Vorig seizoen was echt m’n favoriet.

1 like

Weet iemand waar je vorige seizoenen van De mol terug kunt kijken? Ik kan alleen een site vinden met seizoen 5 6 7 8 maar ik zoek eigenlijk 1 2 3 4 :grin:

3 likes

Ik ben vandaag maar begonnen aan seizoen 7 van De Mol, al vast als voorbereiding op het nieuwe seizoen. Ik ben pas vorig jaar gaan kijken, dus heb nog genoeg om terug te kijken, haha.

Het leukste verschil met de Nederlandse Mol vind ik dat de kandidaten echt zero fucks geven over hoe ze eruit zien tijdens belachelijke opdrachten. Ik zie bn’ers nog niet zo snel in de groene zeep rondglibberen. :’)

5 likes

Haha ja deze kijk ik nu! Echt geweldig bedacht

ja ik vind het ook zo leuk dat het onbekende vlamingen zijn. Lijkt me een stuk minder tof als “imago” meespeelt

2 likes

De eerste 3 seizoenen zijn waarschijnlijk niet meer te vinden, dat is van eind jaren 90/begin 2000 geleden.

(En als iemand die wel nog ergens kan opduikelen, kijk ik ook meteen.)

Een aantal jaar terug stond er daar wat van op youtube

1 like

Ik heb die vorig jaar nog ergens allemaal teruggekeken, ik ga eens kijken of ik nog kan terugvinden waar.

Edit ah ja gevonden! Hier seizoen 1 2 en 3 @Hinkje @Tubing

9 likes

Super, bedankt!

1 like

Ohhh heb er weer zo’n zin in! Net even gecheckt maar wel jammer dat je via de website nog steeds niet kunt streamen via een Chromecast :sob::sob:

1 like

Als je de website opent in Chrome, kun je bij die drie bolletjes bovenaan (onder het kruisje) op ‘Casten’ klikken en daarna op ‘Tabblad casten’. Zo kijk ik het altijd op mijn tv!

2 likes

Ik ben met het eerste seizoen begonnen. Zo grappig om een programma uit 1998 terug te zien :smile:, met die computers en zonder gsm e.d. Ik weet al wie de mol is, dus dat is een beetje jammer, maar ook wel interessant om het eens op die manier te kijken.

1 like

Haha ik heb seizoen 3 gekeken. Indd leuk om te zien. Die mol is gewoon een aantal keer betrapt :joy:

2 likes

Zin in!! Afgelopen week vorig seizoen teruggekeken, heb vanmiddag gewoon zitten meehuilen bij de bekendmaking haha

2 likes

Ik heb er ook zoooveel zin in!

Ik heb deze week seizoen 7 echt gebinged gewoon. Het was zó leuk en spannend weer. Wil eigenlijk ook seizoen 6 gaan kijken, maar ik heb nog een beetje een hangover van 7. :’)

1 like

Ik hoop dat ik het in Nederland snel kan terugkijken.

De kandidaten lijken mij ook erg leuk! Ben benieuwd naar volgende week en of deze 10 het echt worden.