De Mol België

Haha ja, precies alsof ze in een of andere oorlogsfilm zaten.

1 like

Van mij wel hoor, ik probeer dit topic gewoon te vermijden (gaat goed zoals je merkt) totdat ik het zelf ook heb kunnen kijken, risico op spoilers hoort er dan bij. Vind niet dat jullie rekening met ons moeten houden als jullie gewoon live meepraten. Nu ga ik gauw maar weer weg uit dit topic voor ik per ongeluk een spoiler zie haha

2 likes

Wanneer kunnen wij het in Nederland kijken?

21.30 geloof ik

1 like

Lijkt me wel. Als je het later kijkt, moet je gewoon het topic vermijden toch.

1 like

Ja, die Sven zat ook meteen in mijn allergie. :eyes:

3 likes

Is dat Sven? Dan zit hij ook in mijn allergie.

En die in België is gebleven, mis ik ook niets aan denk ik.

Haha heerlijke groepsknuffel. Vind Sven ook echt niets, erger me nu al aan hem. Ik lees op mol forum dat kandidaten pas geëlimineerd worden met een rood scherm dus de afgevallen kandidaat kan nog terug komen…

Ahww ik vind het wel echt heel sneu voor Jens. Hij was toch diegene die zei dat hij liever met de mol mee deed als de Lotto won? Dan gun ik het hem hem veel meer dan Sven.

19 likes

Ja, ik had al zoiets verwacht. Anders was Noah sowieso al safe van in het begin en dan kon hij nooit verdacht zijn.

1 like

Leuke eerste aflevering en een goede plottwist! De kandidaten, op Sven na, lijken me ook leuk.
Wel echt heel kut als je als kandidaat moet achterblijven in België.

1 like

Ik mis Jens (de achterblijver) nu al :frowning: vond hem qua eerste indruk echt leuk. Wil hem graag inruilen voor Sven. Kevin, Annelotte Lottiepoes en Jasmien vind ik ook tof.

Kan iemand de plottwist uitleggen? De Daftpunk groep van Noah waren allemaal mollen of niet? Noah is de mol?

3 likes

Hahaha ja die Jonathan loeys maakt altijd zo’n grappige memes. En merci voor de uitleg!

3 likes

Hele toffe eerste aflevering weer, hoe ze het bedenken.

Wel super zuur voor Jens, van mij had Sven wel mogen vertrekken. Vind Katrien wel verdacht, weinig vertellen over het werk en dacht dat zij de krant miste maar kan het verkeerd gezien hebben.

Wel interessant dat ze direct begonnen over elkaars accent/regio waar ze vandaan komen.

Zo blij dat het weer terug is, en wat een toffe aflevering ook! En we weten nog niet wat dat oranje scherm betekent toch? Dus ik voel nog een plottwist later aankomen haha.

Nee zoals ik het begrepen had zat in de andere groep 1 mol. Indien deze in de auto geraakte, zou de oorspronkelijke mol uit de eerste groep zijn afgevallen in de eerste eliminatie. Dus het kan nog alle kanten uit.

1 like

Oranje betekent niks! Was bedoeld om te laten merken dat het nog niet zeker is voor de 10 kandidaten in de eerste aflevering of ze daadwerkelijk door gaan naar Duitsland of dat hun plek nog “gestolen” wordt.

Dit geeft Gilles aan in de voorstelaflevering.

2 likes

Oh shit, even gemist. Jammer! Maarrr, wat ik ergens nog op Twitter las: de ‘regel’ is dat je naar huis gaat als je een rood scherm hebt, en Jens heeft geen rood scherm gehad. Dus zou die dan toch nog terugkomen ergens? Lijkt me wel tof.

Dat was ook mijn eerste gedachte dat hij waarschijnlijk nog de kans krijgt om terug te komen omdat hij geen scherm heeft gezien. Ben heel benieuwd!

1 like

Ik hoop het zo voor hem, hij wilde zo graag meedoen. Het was echt zielig om te zien.

3 likes