De Mol België

Hmm denk dat die kans best klein is. Want dan weet je zeker dat Noah en hij de mol niet zijn en denk niet dat ze zich zo makkelijk in hun kaarten laten kijken.

3 likes

Ik denk dat Jens ook nog terug komt! Zo raar bij die eerste opdracht, hebben ze echt de test gemaakt in dat tentje? En dat Gilles ineens namen opnoemde, toen dacht ik direct, huh je noemt namen maar niet of ze de test goed gemaakt hebben a.k.a. een groen scherm krijgen of niet.

Wel weer een heerlijke mindfuck heel deze aflevering. WIDM wordt elk jaar minder bij elk Belgische seizoen wat ik kijk. Waarom leren ze er niet van? :joy:

En ik vind Sven iets mollerigs hebben maar misschien wordt het te opvallend in beeld gebracht en is hij het niet. Ik snapte niet waarom hij zo moest lachen in die klokkenwinkel :grimacing:

De mollen hebben elkaar die ene avond indd al ontmoet, maar mochten Jens en Noah de mollen zijn, Jens wist nog niet dat het Noah was die in de auto zat, hij moest eerst weg, en daarna onthulden ze noah pas. Dus je theorie kan volgens mij niet kloppen :thinking:

1 like

Ik vind het echt zeer jammer dat Jens eruit ligt. Ik vond het zo’n leuke persoonlijkheid. Zei al tegen mijn vriend ik hoop dat hij er lang in blijft…
Ik hoop nu dat hij nog terug komt. Voor de rest lijkt het me wel een leuke groep en leuke opdrachten!

2 likes

Ik had helemaal niet zo’n zin om te kijken, maar mijn vriend zette het op, en bam, oké ik zit er al weer helemaal in! Ik vond de eerste proef echt alweer super indrukwekkend gefilmd en spannend om naar te kijken. Nooit gedacht dat je zo’n spannende tv kon maken in Liedekerke😁

Tot hiertoe zijn Dami (hoewel, te veel hetzelfde profiel als Alina ) en Sven mijn 2 molverdachten, maar ik ben blij om te lezen dat ik niet alleen sta met mijn Sven-aversie. Voor de rest vind ik het echt een fijne groep!

Op basis van het accent dacht ik trouwens dat Lennert uit de gemeente Mol kwam. Het blijkt Retie te zijn, maar dat ligt er naast, misschien is hij toch echt wel van Mol. Tot zover mijn gespeur naar verborgen hints:). Ik heb wel boos naar mijn scherm geroepen toen hij zijn axolotl omschreef als een ‘larve van een salamander’.

1 like

Ja. dat is waar. Ik zag ook op HLN een interview met Jens, dus denk niet dat hij nog terugkomt, of hij moet liegen voor dat interview. Echt heel sneu.

Wat is dit toch een heerlijk programma!! Is er geen cafe de mol meer trouwens?

Ik verdenk Philippe en die stotteraar met dino tattoo

Zeker niet! Ik verdenk hem ook wel (maar ook omdat ik gewoon hoop dat hij er lang in blijft).

Ik denk dat het dit jaar een man van minimaal 30 is, aangezien vorige seizoenen het allemaal relatief jonge vrouwen waren
(Spoiler over vorige seizoenen)

1 like

Ah, heel leuk begin weer! Vond het einde niet zo’n twist: was toch best logisch? Anders weet je als kandidaat dat Noah niet de mol is en dat wil je sowieso niet.

Ik heb het net teruggekeken en man, de Vlaamse Mol is toch echt zoveel beter dan de Nederlandse. Die opdrachten!
Sven irriteert me wel enorm.

3 likes

Eens met alles. Ben afgelopen seizoen in NL afgehaakt zo slecht vond ik het, alleen al die eerste proef was zo tof!

1 like

Ah wat een gave eerste aflevering! Bij WIDM ben ik dit seizoen afgehaakt maar hier weer helemaal zin in. Ik had wel echt te doen met Jens. Zo blij dat je droom uitkomt en dan wordt het in één opdracht tenietgedaan.

1 like

Ik denk niet dat Noah de mol is. Dat zou namelijk betekenen dat Jens in eerste instantie de mol was en tijdens de eerste opdracht zat hij op een plek waar hij alleen maar op een scherm keek en amper invloed had op het spel. Als mol weet je al veel langer dat je hachje op het spel staat en zorg je juist dat je op een plek staat waar je ervoor kan zorgen dat je aanvallers kan uitschakelen. Imo is de beste plek daarvoor die achter een geweer in linie 3, oftewel een van de plekken waar Lennart, Jasmien en Annelotte stonden. Daar kan je immers direct jouw vervangende mol uitschakelen. Omdat ik ook denk dat de mol dit jaar een man is staat Lennart bovenaan mijn lijstje.

Oh en ik vind Sven wel leuk eigenlijk. Moest echt lachen om hoe hij de slappe lach kreeg in die klokkenwinkel (Lennart was natuurlijk vol aan het mollen en Sven aan het afleiden) en om zijn gezicht bij die groepsknuffel haha.

9 likes

Ik heb net de aflevering kunnen kijken en ik vond het een heel leuk begin! Wel grappig dat de Nederlandse mol echt een hele andere sfeer dan de Belgische mol heeft: de groep, opdrachten,… Ik hoop echt op een goed seizoen, ook extra leuk dat ik één van de kandidaten, Dami, een beetje ken. Hopelijk blijft ze er nog even in :hugs:

Hmm maar de mollen hadden elkaar al ontmoet toch? Dus als Jens het was had hij bij de onthulling van Noah direct geweten dat hij naar huis moest. En ik vond zijn spanning bij het uitdelen van de molboekjes wel oprecht.

1 like

Zo ik heb net gekeken maar wat een heerlijk begin weer. En dan dat einde😁 ik zei bij het begin praatje nog: iedereen moet vrezen behalve de mol. Maar Gilles zei dat dus bewust niet dus had dit aan kunnen zien komen…

Noah leek niet verbaasd dus hij kan het geweten hebben, al kan hij ook de info hebben gehad zonder de mol te zijn.

Mijn eerste verdachte is Kevin. Nog beetje onder de radar maar nog niks goed gedaan. En de naam van de dino kletste hij snel overheen.
Sven is irritant en te opvallend.

Weer leuke kandidaten dit jaar! Vind Noah ook echt schattig.

Ze stuurden eerst Jens weg en dan pas werd Noah onthuld

Huh nee toch? Eerst zette Noah zijn helm af en vroeg hij met tranen in zn ogen aan de groep of ze hem wilden accepteren. En toen zei de groep van ja natuurlijk kan jij ook niks aan doen. Toen mocht Noah als eerste in de auto gaan zitten en daarna kwam iedereen die door was ook een voor een in de auto’s zitten.

3 likes

Of de mollen (aka Lennart en John Doe :stuck_out_tongue_closed_eyes:) elkaars gezicht gezien hebben bedoel je? Nee dat weten we idd niet. Lijkt mij ook sterk, want als de aanvaller-mol uiteindelijk niet meegaat en gewoon thuisblijft loopt er dus iemand rond die weet wie het is. Denk niet dat ze ondanks geheimhoudingscontracten enzo dat risico zouden nemen.

Ik zag wel dat de aanvallers allemaal een nummer op hun pak hadden, dus ik denk dat de originele mol alleen weet welk nummer het pak van de aanvaller-mol heeft zodat hij weet op wie te letten (en voor zover je dat midden in het spel echt goed kan zien natuurlijk).

3 likes