Zou heel vet zijn mochten Jens en Noah de mol zijn en Jens midden in het seizoen weer terugkomt en dan moet ‘strijden’ tegen Noah voor zijn plek. Mocht Jens dan winnen en Noah moet naar huis dan is er ineens op de helft weer een andere mol.
Maar dat is dan wel heel erg “als… dan…” gedacht van mij maar het zou wel echt een plottwist zijn
Ik kan me echt niet voorstellen dat Jens weer terugkomt. Dan is het hele effect van de eerste opdracht, het verdedigen van je plek in het spel, weg.
En daaruit zou ook eigenlijk meteen blijken dat Noah niet de mol is, zouden ze niet doen lijkt me. Vind het wel heel erg sneu voor hem maar zie hem idd niet terug komen.
Ik dacht op een gegeven moment ik weet het! Ik weet wie de mol is! En dat bij de eerst afl. Ik dacht dus Noah gezien Gilles zei dat IEDEREEN kon afvallen dus nam ik aan dat er nog geen mol was oid.
Maar goed dat laatste stuk was daarin wel een beetje jammer
Ik begon in het begin zelfs een beetje traantjes te krijgen omdat de Mol nu al zo goed is en ik me schaam voor de Nederlandse (die ik niet meer wil kijken maar te nieuwschierig…) hormonen…
Weet iemand trouwens welk liedje dat piano stuk is op de achtergrond?
woow wat een verademing is De Mol in vergelijking met de Nederlandse
Zit er gelijk helemaal in en volgens mij ook leuke kandidaten, mooi gefilmd, spannende opdrachten!
Ik heb gisteravond ook super genoten van de eerste aflevering! Zoveel beter dan in NL. Heerlijk. Grappig ook om te merken dat het écht niks uitmaakt dat het onbekende mensen zijn. Na 1 aflevering zit ik er (net als bij seizoen 8) al he-le-maal in
@DrWrenKingston waar precies bedoel je?
Zat terug te kijken en dacht dat ik wist waar hij ongeveer zat maar niet dus hoop dat iemand anders het direct weet haha.
Of dat mijn vriend het na mijn melodie kunsten herkent vanavond.
Ah jammer, er zitten best veel piano achtige dingetjes in de aflevering, dus ik durf niet echt te zeggen wat je bedoelt? Niet toevallig de instrumentale versie van David Bowie - Life on Mars? Dat viel mijzelf vooral op. En misschien zat er ook iets van de soundtrack van de serie Succession in, maar dat weet ik even niet zeker.
@monkeyslut ik heb jouw muziekje teruggeluisterd maar dat ken ik helaas niet. Ben ook helemaal niet zo’n muziekkenner hoor haha.
Thanks!!! Dat is hem van Bowie!
Doet Sven jullie ook zo denken aan Sergio Herman?
Ja nu je het zegt!
Ik dacht dat de Trust Nobody podcast ook afleveringen ging maken van De Mol België, maar ik zie nog niks? Heb ik mij vergist?
Ik heb ze al geluisterd! Misschien in een andere feed?
O haha thanks, gevonden. Inderdaad op een ander account. Ik zit nu al lekker te luisteren
Edit: voor de liefhebber > het heet “Trust Nobody België” op Spotify.
Die laatste opdracht was wel echt gemeen maar ik zou net hetzelfde doen. Meteen hup weg sfeer haha.
Leuke aflevering. Vind het wel jammer van de afvallers, vond het sympathieke kandidaten, vooral Kevin.
Shit niet Kevin
Aaaw Dami vond ik zo leuk!
Ik kan nu even niet terugluisteren, maar is het toevallig Satie - Gnossiennes No. 1 of no. 3? Die heb ik op de piano gespeeld en herkende ik tijdens de aflevering, maar weet niet of dat op dat punt was
Ja echt, zo sneu anders! Voor Gilles ook raar denk ik hoor, eerste afvallers van dit seizoen. “verdorie!” dekt ook niet echt de lading haha!
Wel gek dat men Sven zo verdenkt door die wijnopdracht? Hij is mijn mol niet, maar die twee glazen brachten maar 400 euro op samen, met die koekoek vorige keer en het valszingen liet hij veel meer dan dat liggen.