Wat een geweldige opdracht met die zwembadjes . De laatste was wel weer echt duivels. Maarja ik was ook 100% voor de rode knop gegaan. Ik ben wel benieuwd op wie Philip heeft ingezet omdat hij zei all in te gaan.
Vond Dami en Kevin net zo leuk echt jammer. Maar heel leuke aflevering!
Wat een geniale aflevering, eerste die karoke en toen jasmin die zelfs nadat ze de wijnglazen liet vallen toch maar de laatste slokken zelf op dronk
De laatste opdracht was wel duivels, al deden beiden groepen hetzelfde dus dat verzachte het leed iets. Nu al zin in volgende weekend de hondjes en leken het nu slapende kandidaten?
Maar er werd toch niet voor 5000 gespeeld maar voor 3000? Bij die laatste opdracht bedoel je toch of niet?
Ja klopt! Aan de telefoon met de andere groep zei hij iets over €5000 terwijl op dat punt de inzet €3000 was. Verder in het spel werd pas gezegd dat, als beide groepen in de laatste minuut de groene knop zouden indrukken, het te winnen bedrag opgetrokken zou worden naar €5000. Dus of het voorkennis was en hij zich per ongeluk versprak of hij gewoon niet goed opgelet had en daarom op voorhand al over 5000 ipv 3000 sprak is nog maar de vraag…
Ik zat vorige week vol op Lennart en na vandaag eigenlijk vol op Philip, want:
- Had nog nooit piano gespeeld en wist het totaal niks van, verkloot het oefenen en dan daardoor lekker vaak op die verkeerde toets drukken, maar ziet plots het licht en kan dat stuk dan ineens bijna foutloos spelen (want als mol heb je dat vooraf natuurlijk tot in den treure geoefend)
- Hij begint als eerste steeds over dat ze ín die kartonnen doos moeten kijken, wat daarna alleen bij Noah blijft hangen. Als mol wil je een geld en dus die code kraken, of dat als eerste is boeit niet want hij blijft toch wel
- De mol weet als enige dat er later nog 5000 te verdienen valt, verspreekt philip zich door dat te noemen voor de aankondiging van gilles?
Maar nu ik dit typ vind ik het zo voor de hand liggend dat ik lekker op Lennart blijf. Denk ik.
Ohhh dat laatste heb ik zelf niet eens meegekregen dan! Ik zat zeker niet op te letten. Ja dan is het wel opmerkelijk ja…
Het is wel typisch Mols om zo snel naar beneden te gaan met die glazen, dat de andere kandidaten amper kunnen volgen en fouten maken. En dan zelf de goede kandidaat lijken met je volle glazen.
…
Die verspreking van Philip is hopelijk gewoon een toevallige verspreking.
Mijn gevoel gaat ook naar Lennart als mol, hij valt ook nog niet te erg op.
Dat is ook weer waar, als de andere drie door jou niet (of met te lege) glazen de finish halen houd je natuurlijk 1200 euro uit de pot (ofja, onder de streep 800 als je zelf wel met volle glazen aankomt). Aan de andere kant ook niet heel verbazend dat hij als cafébaas goed met een dienblad met volle glazen kan lopen.
Wat is ‘opvoeder’ eigenlijk voor beroep? Hetzelfde als pedagogisch medewerker?
Er is een playlist op Spotify, misschien staat ie hierin?
Opvoeder is meestal iemand die in de gehandicaptenzorg werkt, of een jeugdinstelling. Soms noemen ze dat beroep ook ‘begeleider’ dacht ik. Is dat hetzelfde als pedagogisch medewerker?
Ja, eens!
Net gekeken en kak, mijn mol eruit. Kevin dus al viel het deze aflevering wel erg op.
Dacht wel meteen dat de mol bij de pianospelers zou zitten vanwege de toets met de rem.
Het spel met de zwembadjes was wel echt geweldig, heb hardop gelachen. En zo leuk om te zien hoe vertrouwd de kandidaten al met elkaar zijn (met z’n 3en in een bed, elkaar insmeren, no problemo)
Ik hoop niet dat Philip de mol is. Dat zou er dan wel een beetje te dik bovenop liggen.
Vreselijke man.
Meen je dat? Ik denk dat hij net favoriet van veel mensen is. Ik vind hem zelf ook wel sympathiek.
Ja meen ik, haha! Ik vind hem echt helemaal niet leuk…
Ik snap je wel hoor, het is ook niet het type wat mijn f
Ik snap je wel hoor, het is ook niet het type wat mijn favoriet is.
Ik denk dat Katrien (de chirurg heet zo toch? Ben nog niet zo thuis is de namen) of Annelot de Mol zouden kunnen zijn.