Die allereerste opdracht met die zwembadjes was eigenlijk zo lomp, maar je ziet iedereen zoveel plezier hebben dat je het bijna zelf ook wilt proberen.
Ik zag meteen mogelijkheden voor teamuitjes enzo
Ik zit alweer te kijken
Die hondjes😍
Huh, ik heb zo’n déjâ-vu met die opdracht met de namen aan de hondjes koppelen en dan weinig juist te hebben, met iets van een vorig jaar ofzo, weet iemand waardoor?
Inderdaad, vond ik ook best grof…
Lennart was tenminste aardig tegen hem en dat voor een mol😉.
Haha ik vond alle commentaren tegen Philippe volledig terecht hallo wie kent nu de kleuren van Waasland Beveren??? En alles wat hij doet, mislukt altijd. Zou daar ook slecht van komen
De opdracht met de hondjes was zo leuk!
Is stoofbuis een normale term voor een teckel? Haha. Nog nooit van gehoord, maar nu al favoriet woord hier
Ahh ik vond Philip eerst echt leuk maar na deze aflevering… hoe kun je zo klunzig zijn?? Het lijkt gewoon bijna opzettelijk met die dominosteentjes.
En hoe konden Jasmien en Katrien die UPS bezorger over het hoofd zien??
Wel echt weer een toffe aflevering haha
Aaaah Isidoor
Die opdracht in het theater zou echt niks voor mij zijn. Ik vind hypnose altijd zo ongeloofwaardig dus sta daar totaal niet voor open . Impopulaire mening waarschijnlijk maar ik vind Jasmien dus echt niet leuk. Ze deed zo bitchy bij de dominostenen. Philip zo afzeiken en vervolgens zo schijnheilig dat zij iig eerlijk was over de pasvragen. Ja achteraf meid. Also: Philip wtf. Hoop dat hij gewoon met opzet telkens zo klungelig is om zichzelf verdacht te maken. Was hij ook degene die zo luid hallo zei in het theater? En love het nieuwe groepslid.
Nee ik vind Jasmien ook echt niet leuk, wat een miepert
Ik vind Jasmien ook helemaal niet leuk en te aanwezig. Inderdaad exact wat je zegt, zo schijnheilig doen.
Ja het was Philip die HALLO zei.
Jasmien doet me denken aan Sarah Chronis van de Nederlandse widm, maar dan leuker
Ik denk ook dat het een strategie kan zijn of om zichzelf verdacht te maken of om te doen alsof hij altijd klungelt en zo bij de volgende opdrachten makkelijk kan verder ‘klungelen’ en zo mollen maar dat er dan over gekeken wordt omdat ze het van hem gewoon zijn
Inderdaad dat kan, zou het wel jammer vinden zo’n opzichtige mol. Het jaar met de priester vond ik het ook te duidelijk, maar dan eerder door allerlei hints ipv zijn gedrag.
Ik vind het zo random maar zo leuk dat ze er een hond bij krijgen.
Dat teckeltje
Ik zit me zo enorm op te vreten over Philip bij die domino, man…