De Mol België

Haha ja ik zou ook knetter worden van zijn geklungel. Moest wel echt onredelijk hard lachen om zijn ‘Hallooo’ bij de hypnotiseur😅.

1 like

Een van die blonde meisjes (Annelote of ??) had een trui aan met in het groot het woord ‘blauw’ op de achterkant. Het zal wel niets zijn, want kwam te opvallend in beeld.
Ik vind de interactie tussen de groep wel leuk. Niet te braaf en durven hun mond tegenover elkaar open te doen.

2 likes

Zou mij niets verbazen als het blijkt dat die hond van de Mol is :sweat_smile:

9 likes

was er niet een seizoen waar een kandidaat toevallig elke keer een toepasselijk shirt aanhad??

2 likes

Haha jaa maar dat valt mega op, want zo’n hond herkent zijn baasje meteen en zou daar dan helemaal naartoe trekken en kwispelen etc. lijkt me.
Iets met die hond of wat die aan had zal nog wel een hint zijn dat ben ik met je eens.

1 like

Die arts, Katrien, viel het wel op toch dat die hond totaal onafscheidelijk was van Annelotte en verder met niemand wilde, en dat ze er daardoor zeker van was dat die hond Annelotte al kende. Wel een interessante observatie.

7 likes

aahwww blijkbaar heeft Annelotte de teckel geadopteerd na de opnames :heart_eyes:

19 likes

Was dat niet Samina(?) die dat zei? Ik vond haar daarom juist zelf verdacht, maar misschien heb ik weer eens totaal niet opgelet haha.

3 likes

Oh ja klopt, Samina was het! Maar zou inderdaad natuurlijk ook heel goed gelogen kunnen zijn en als afleiding omdat het misschien wel haar eigen hond is, ze had al 30 jaar een hond zei ze :thinking: Ik ga op social media zoeken bij de kandidaten of iemand een foto van Isidoor heeft haha

Ohhh dat had ik helemaal niet gezien nog, haha! Oke ik zal uit mijn hol komen kruipen. Ik was al helemaal verzeild in de fotoalbums op de facebookpagina van hondenclub De Kriekel in Houthalen :joy:

9 likes

Zou dat te maken kunnen hebben met de hypnoseopdracht? Waar blauw eigenlijk de saboteur van de opdracht is. Of denk ik dan te moeilijk hahaha

Verder voel ik ook nog niet zoveel voor de kandidaten, vond Kevin echt de leukste. En Isidoor nu <3 Ben benieuwd wat het verhaal met die knop is. Misschien een opdracht waarbij de pot af gaat tellen naar min en pas stopt zodra er op de knop wordt gedrukt :thinking:

(ik zit hier te diep in jongens)

1 like

Ik denk niet dat de hond van tevoren al van iemand was. Dan zou iedereen die diegene kent of wel eens heeft zien lopen, al weten dat diegene de mol is.

5 likes

Misschien is de hond wel van Gilles! Toen er werd aangekondigd dat er iemand bij de groep zou komen hoopte ik dat het Jens uit aflevering zou zijn, omdat hij geen rood scherm heeft gehad.

2 likes

Nog eens een poll?

Wie denk jij dat de mol is?
  • Annelotte
  • Lennart
  • Philip
  • Sven
  • Jasmien
  • Katrien
  • Samina

0 stemmers

1 like

Isidoor!

Hahaaa dat zou pas een leuke plottwist zijn :dog:

Sorry voor mijn hondenobssessie maar ik las nog een hint over Isidoor die ik best aannemelijk vond: dat hij is vernoemd naar de beschermheilige Isidorus van Sevilla, ook wel bekend als Isidoor, en Samina die daar haar roots heeft. Extra hint daarvoor is dat 4 april de feestdag van de heilige Isidoor is, wat heel toevallig of niet ook de datum van de aflevering van gister was, waarop Isidoor toetrad tot het gezelschap :thinking: Ik vind het wel een aannemelijke link op zich.

13 likes

Ja blauw zou inderdaad verwijzen naar de hypnose opdracht. Maar het kwam zo opvallend in beeld, dat het wel toeval zal zijn! Meestal zijn de hints toch een stuk subtieler.

Dat zou betekenen dat ze tijdens de opnames al wisten op welke dag deze aflevering uitgezonden zou worden, wat waarschijnlijk niet het geval was. Leuk gevonden, maar ik betwijfel dat dit een hint zou zijn.

Zelfs zonder die datum kan de hint nog makkelijk kloppen toch? Ik vind hem nog steeds wel geloofwaardig en niet al te vergezocht.

Iedereen die ik wél leuk vind, gaat er uit. Ik heb nog geen idee wie de mol is, zolang het maar niet Philip is. Ik als tatta schreeuwde nog amai bij die domino opdracht :triumph:

Telkens als ik deze versie kijk ben ik weer verbaasd dat hetzelfde concept zóveel beter kan zijn in een ander land. Nederland letten jullie op aub??

8 likes

Vind het ook wel een geloofwaardige hint.
Vond Samina alleen niet verdacht omdat zij al zoveel geld heeft verdiend…
Wou eigenlijk die nabeschouwing show met afvaller nog eens zien maar vind het niet online.

1 like