Ik meen me te herinneren dat er vorig seizoen aan het eind van elke aflevering een stukje was waar de mol dan even praat. Ben benieuwd of dat dit seizoen nog komt.
Tenzij er straks weer een proef komt waar héél veel geld te verliezen valt. Dan maakt al het verdiende geld van nu niet meer uit. Zou wel lullig zijn voor de moljagers.
Ja dat kan zeker meespelen! Maar gekke plottwists of sommige opdrachten kosten toch niet zoveel meer geld, vraag ik me dan af.
Denk dat daarnaast ook meespeelt dat het in Vlaanderen geen bekende mensen zijn en dat ze streng worden geselecteerd. Als je zegt dat je expres wilt mollen tijdens de opdrachten om jezelf verdacht te maken als kandidaat word je niet geselecteerd.
Jeeeetje wat vond ik Sven en Jasmien weer naar deze aflevering zeg. Dat Sven gewoon opgeeft en zo onsportief tegen de blokjes gaat trappen, bah. Ik hoop echt dat zij er snel uitvliegen. Voor nu verdenk ik Lennart het meest.
Je had de Nederlandse dit jaar moeten zien, in vergelijking daarmee is dit een heel goed seizoen
Elke aflevering begint met een quote, zijn daar al theorieën over?
Ik ben zelf helemaal niet goed in mol zoeken, geniet gewoon van de chaos van de opdrachten meestal en kijk een beetje online naar theorieën en clues haha.
Alhoewel ik het er mee eens ben dat de groep nog erg mwah is (never forget Christian en Bart), is het echt zoooooveel beter dan de NLse versie. Enige waar ik echt niet aan kan wennen is het afscheid van de kandidaten waarbij er over ze gesproken wordt alsof ze zijn overleden.
Ik kon Sven’s reactie wel echt goed begrijpen. Hij had zich volgens mij wel echt in de opdracht gesmeten, dan zou ik ook zo kunnen reageren, denk ik. Zeker als het dan om de laatste 5 minuten gaat, dan krijg je nooit al die blokjes nog terug gezet. Ik vind hem minder onsympathiek dan ik bij de eerste aflevering vreesde.
Whahaha ja dit!! Zo ongemakkelijk
Ik vind deze groep ook iets minder leuk en tot nu toe (op de geweldige eerste aflevering na) het seizoen ook niet zo spannend. Maar heb goede hoop dat er vast nog veel meer twists komen (denk ook dat Isidoor nog wel een grotere rol gaat spelen) en de groep wel leuker wordt. Ik vond Sven aan het begin heel irritant maar begin heb wel te waarderen inmiddels.
Verder vind ik het wel zielig voor de afvallers dat ze geen knuffel van Gilles kunnen krijgen.
Mijn droom is ook om een keer met Gilles te knuffelen.
Hoezo verdenken zoveel mensen Lennart? Ik vergeet steeds dat hij meedoet. Heb ook totaal geen beeld van hem
Ik herinner me dit nog zooo goed bij seizoen Mexico. In aflevering 1 (!!!) werd er over de kandidaat die weg moest gezegd “dat gaat nooit meer hetzelfde zijn zonder (x)”. Heb daar echt om staan huilen van het lachen haha.
Haha en vorig seizoen ook toen Gilles bij aflevering 1 moest vertrekken “hij was echt de gangmaker van de groep”
Ik vind Annelotte verdacht, maar ik denk als ze de mol was dat ze in aflevering 2 niet meteen met die wijn had willen lopen. In een van de andere twee groepen viel veel meer geld te verliezen voor de mol dan alleen het laten vallen van je eigen glazen.
Ohh ik zit er wel echt al helemaal in! Ik vind Jasmien een leuke kandidaat en mijn sympathie voor Philip is aan het verdwijnen. Ik ergerde me echt kapot aan hem deze aflevering. Ik vind Sven wel sympathieker worden trouwens!
Voor nu zit ik op Annelotte, met name ook omdat zij vaker op sleutelposities zat.
Die trui is van Scotch & Soda. Zij sponseren De Mol, dus denk niet dat het persé een hint is. Al kan het ook wel haha
Maar zij sponseren toch alleen de kleding van Gilles lijkt me?
Is zo. Ja misschien klopt het dan niet . Wil gewoon ook niet dat zij de mol is haha
Jaaa zij waren echt geweldig. Echt gehuild van het lachen om die 2
goh dat denk ik niet per se? Annelotte had meteen al een goede klik met het hondje. Zij was ook diegene die meteen voorstelde om het beestje te leren drukken op die rode knop?