Ben echt benieuwd of het gaat lukken om het hondje te laten drukken op de rode knop! En wat er dan zal gebeuren
Ik hoop op een twist dat dan alle pasvragen/vrijstellingen ongedaan worden gemaakt ofzo.
Dan wisselt de mol!
Vooral de laatste opdracht vond ik super. Vind het wel jammer van de afvaller.
Vond het een heel leuke aflevering! Had al sinds het fragment in de jacuzzi de indruk dat Katrien de afvaller ging zijn, vind dat ze die soms nog bepaalde manier meer in beeld brengen.
Ik vind het echt jammer dat Katrien eruit ligt, had gedacht dat ze er langer in ging blijven. Ik heb wel het idee dat Sven al bijna zeker is van zijn mol!
Vind het lijken alsof hij Annelotte verdenkt en daardoor haar het vrij makkelijk gunde.
Ik heb echt gelachen met Sven deze aflevering. Ook wel met Lennart die constant ondersteboven hing.
Dat overnachten aan die berg echt een giller
Lennart z’n binge-programma is Telefacts, hoe dan en ik vond die voetbaltest hilarisch, hoe hij daar ondersteboven lag
2 seizoenen (?) geleden zat er ook een jonge vrouwelijke advocate in. Dat was wel een sympathieke als ik het me goed herinner.
Ik ben ook heel erg bijgedraaid over Sven zijn persoonlijkheid.
Ik vind Sven heel giftig mannelijk (en daarbij vrouwonvriendelijk). Hij weigerde bijv het hondje met een roze pakje uit te laten, zei daar iets neerbuigends bij. En zo waren er meer dingen waarvan ik dacht, doe even normaal.
Ik vind Sven ook nog steeds kut, zo onverschillig. Maar denk ergens dat hij de mol is.
Vind Jasmien ook gewoon leuk. En de rest ook ok, en chill dat Katrien eruit is want vond haar dus echt niets.
Vind het wel heel schattig dat Isidoor zn eigen De Mol truitje heeft
Ik vond het zo opvallend dat Sven bij de laatste opdracht meteen naar die stoel in het midden greep. En dat het dan ‘toevallig’ ook nog een bomstoel was. Maar aan de andere kant: zouden ze dat zo duidelijk in beeld laten komen als hij de mol is…? Wat een mindfuck.
Sven leek ook niet happig om in de tent te kruipen, maar hij is er uiteindelijk wel ingebleven tot het niet meer veilig was. Daar had hij perfect kunnen mollen voor 1000 euro.
Salinas leek voor mij de mol tijdens opdracht 2 (en ook wel tijdens opdracht 1). Tijdens het diner was ze echter wel heel knullig…
Ik blijf het stom vinden dat ze alcohol moeten drinken. Ook als je het dus geen alcohol drink zoals Katrien.
Is wel vaker dat ze alcohol moeten drinken.
Ik hoop niet dat ik te generaliserend ben, maar de cultuur rond alcohol drinken in België is toch wel heel anders dan in Nederland.
Hoe is het in Nederland?
Fijn dat de cultuur anders is. Maar ik vind het belachelijk. Niet iedereen houdt van alcohol en zo wordt het je wel verplicht. Was vorig seizoen ook al dat alcohol onderdeel van een spel was. Ik vind dat echt niet kunnen.