Ik verschil volgens mij helemaal niet zo sterk van mening met jullie, behalve dat ik er wat minder heftig op tegen ben.
Ik snap heus wel dat mensen niet bang zijn voor alcohol, dat bedoelde ik ook helemaal niet. Maar als je gewoon ‘liever geen alcohol drinkt’ (zonder heel zware reden zoals medisch, principe, etc) dan is dat mijn inziens wel een beetje van dezelfde ‘zwaarte’ als iets eng vinden, iets niet lusten, etc. Daar is het soms ook een proef voor, om je uit je comfort zone te halen.
Maar om even te stoppen met de advocaat van de duivel, ik ben het volledig met jullie eens dat de alcohol in deze opdracht niet nodig was. En de opdracht van vorig seizoen (met de truth or dare) vond ik inderdaad ook discutabeler, omdat het daar om best veel alcohol ging. En sowieso is alcohol niet nodig voor een leuke opdracht, dus waarom zit het er überhaupt in 
Echter weten we ook een heleboel niet. Misschien heeft de productie hier echt wel rekening mee gehouden en dit vooraf gevraagd. Niet eens zozeer om je dan een deelname te ontzeggen (hoop het niet) maar dan hadden ze misschien de proeven wel aangepast. Ik kan de voorkeur van de productie voor alcohol ook niet verklaren, maar ik til er zelf niet zo zwaar aan dat de keuze is gemaakt.