De Mol België

Isidoor heeft zijn eigen instapagina :heart_eyes:

https://instagram.com/isidoor_demol?igshid=1vo1ab7gifrac

8 likes

Fuck ik was zó overtuigd, hoe is diegene het niet?!?!?!

3 likes

Weer een mooie aflevering! Alleen blijf ik het niet zo een geweldige groep als andere jaren vinden. Hoeveel hebben ze tot nu toe verdiend ten opzichte van andere jaren? Ik heb het gevoel dat ze veel minderen hebben dit jaar.

Ja de groepspot is nog niet goed gevuld…
Ik vind de groep op zich wel toffer dan vorig jaar, toen vond ik niemand echt bijzonder of leuk.

Had niet verwacht dat er een leuke verrassing volgde bij de bubbels :smiley:

3 likes

Hahaha die Duitsers waren echt not amused bij het oefenen van het dansen :sweat_smile:

10 likes

Ik heb zoveel moeten lachen deze aflevering, echt de leukste tot nu toe. Love die videoclip-opdracht en Philip die al bij sup 1 eraf viel :joy:

3 likes

Aww deze aflevering. Ik was even vergeten dat er bij de Belgische variant altijd bezoek komt. Werd er helemaal emotioneel van. Die puzzelopdracht was ook zo leuk. Dit is overigens mijn favoriete uitspraak van de aflevering.

25 likes

Ik heb zo gelachen met die eerste opdracht.
Ik vond Sven deze aflevering ook zo goed. Iedereen bezig met de opdracht, Sven besteld een pintje (dacht meteen typisch een Aalstenaar :smiley:).
Daarna met dat suppen ook. Dat leek zo vlot te gaan bij iedereen (mijn vriend en ik hebben dat 3 jaar geleden gedaan in kaapverdië. We hebben meer in het water gelegen dan dat we op de plank hebben gezeten, over staan spreek ik zelfs niet.), dan zit Sven omgekeerd op zijn plank en maar sukkelen.
Voor mij blijven Lennart en Annelotte mijn hoofdverdachten.
Ik hoop dat het Philippe niet is, ik weet niet wat maar er is iets met/aan hem dat ik niet kan hebben.

4 likes

:exploding_head:. Dit zijn echt van die typische Mol hints die mij dus nooit opvallen.

4 likes

Hahah heb echt gelachen om Samina die de worst zo hard op de schouders van die man sloeg :joy:

21 likes

Mijn vriend en ik zijn nu hele tijd aan het proberen om onze adem zo lang mogelijk in te houden, maar die 2min39 zijn echt lang en halen we zeker niet haha.

3 likes

Nouuu wij kregen het helemaal benauwd toen we dat aan het kijken waren op de bank.
Ik houd dan onbewust soms mee mijn adem in, na 10 seconden was t al gedaan :laughing:

2 likes

Ja wow, dat is echt heel lang! Maar denk wel dat het voor de Mol makkelijker was - die had waarschijnlijk niet net de fysieke inspanning geleverd (zsm naar land suppen) en wist wat de bedoeling was (zo’n groot deel van je adem inhouden is eigenlijk mentaal de juiste ~headspace~ vinden).

(ongerelateerd, maar ik las laatst een artikel over hoe ver acteurs soms gaan om in een rol te komen, en daar stond in dat Kate Winslet had leren freediven voor haar rol in de Avatar opvolger en voor een duik zeven (!!!) minuten haar adem ingehouden had. Best indrukwekkend als leek)

1 like

Denk dat we als de Mol bekend is zo’n fragment te zien krijgen waar de Mol een of andere speciale adem inhoud training krijgt van te voren. Of misschien heeft het nog wat met die hypnose oid te maken!

1 like

Maar moesten ze daar ook hun adem inhouden? Dat was niet knipperen toch

2 likes

Ja het was citroen, knipperen en zn plankpose.

Maar misschien iets dat Lennart (dat is de enige die over is die beide proeven deed toch?) van te voren al eens naar de hypnotiseur is geweest zodat hij wat tips and tricks kreeg over hoe hij zo lang mogelijk kon planken (zodat hij zn eigen tijd niet meer kon verbeteren, omdat die al hoog was) en zo lang mogelijk zn adem in kon houden.

1 like

Maar denken jullie dat de mol voor vertrek dan ook met zo’n emmer op z’n hoofd dat heeft gedaan of gewoon zonder water.

Ik bedenk me trouwens dat er twee mollen waren voor vertrek. Ook eentje tussen de aanvallers in t veld (waar noah uiteindelijk heeft gewonnen). zou die tweede mol dit dan ook gedaan hebben? En gepuzzeld. En met waterpistool geminigolft. Etc

3 likes

Ik denk ook met water. Onder water kan je normaal gezien langer je adem inhouden.

Wel zo eerlijk toch als ze de mol het hetzelfde laten doen denk ik, dus denk wel ook met dat water zo.

En over die 2 mollen, ja, dat is wel een goede :sweat_smile: misschien hebben ze ze gewoon gezellig met zn 2en voorbereid? Of, maar dat is wel vergezocht misschien: misschien dat de huidige mol wist welk nummer de andere mol had in de eerste opdracht en dat hij dus wist wie hij sowieso moest uitschakelen. Is ook wel weer een voordeel, zeker als je bij het paintballen staat

1 like

Haha dan krijgen ze bezoek, iedereen mega blij en het eerste wat Sven zegt: “ongelooflijk, die heeft weer een nieuwe jas aan” hahahaha :rofl:

29 likes