Haha ja hier moest ik ook zo om lachen
Komt Samina uit Belgisch Limburg? Haar accent lijkt zo erg op Nederlands Limburgs maar ik heb verder helemaal geen verstand van (Vlaamse) accenten haha.
Klopt!
Grappig, al bijna tweehonderd jaar een grens, maar spreken aan beide kanten met een soort ‘vragende klank’ aan het einde.
Op reddit las ik dat Duitsland ook een regio Limburg heeft, en de drie limburgers (NL-BE-DU) konden in de comments in elkaars dialect communiceren ondanks dat ze eigl in een ander land wonen. Fascinerend
Ziet er zo gezellig uit, alsof ze op kamp zijn.
Ik ging ook proberen mee te klappen toen Samina dat voordeed haha, indd zon gezellig schoolkamp gevoel
Zo cool die vliegtuigsimulator, Lennart zat er volledig in haha.
Ik dacht bij die vliegsimulator direct aan een vorige kandidaat, Axel de piloot. Vraag me af of hij nu ook kijkt en aan zichzelf denkt haha
Ja amai, weg sfeer.
Zou Lennart Philippe al niet meer verdenken omdat hij er vanuit gaat dat een mol niet zou kijken in die dossiers?
Echt een goede aflevering wel. Die overgang van zweefvliegtuig naar simulator was inderdaad mooi gedaan.
Wat weer een opdracht zeg.
Waar ik in het begin Lennart verdacht, denk ik nu niet meer dat hij de mol is. Denk ook niet dat de mol op zo’n manier de hele pot plundert.
Ik vond die laatste opdracht, de dossiers inkijken, echt niet leuk. Zorgt voor een grimmige sfeer en historisch lage groepspot. Ik ben hier al kwaad op Philippe en Lennart (en Jasmien), laat staan mocht ik daar zelf staan als kandidaat. Ze zouden beter positief gedrag belonen, bv. wie het meeste geld met de opdracht oplevert krijgt een vrijstelling. Zou als mol ook moeilijker zijn om te mollen terwijl iedereen z’n best doet. Nu kan de mol er al op vertrouwen dat de spelers onderling de pot plunderen.
Ik zou er niet van verschieten als volgend jaar iemand de volledige groepspot inzet
wat een aflevering weer! Die vliegsimulator vond ik wel heel cool haha, maar die laatste opdracht… 10 000 is echt heel veel vond het ook wel goed gemonteerd zo subtiel op het einde, dat stukje van Jasmien die ook de dossiers inkijkt
Ik zat tussen Sven en Annelotte als mol maar nu ga ik toch alles op Annelotte zetten denk ik
Wie denk jij dat de mol is
- Annelotte
- Sven
- Lennart
- Philip
0 stemmers
Vandaag zit ik helemaal op Anne Lotte. Ze deed bij die street art opdracht twee keer iets wat ik opvallend vond.
1 ze reageerde helemaal niet op de opmerking over de koordjes van Jasmien.
2 ze had het over die man met de bril links, ik bedoel rechts
Ik heb trouwens het gevoel dat ze veel kansen geven om de pot te spekken, maar om de eer. Of andere reden gaat het bij deze groep steeds mis
Zooooo sneaky Jasmien haha die ook gewoon gekeken had. Ik zei het nog tegen mijn vriend, we hebben drie boden gezien, van Annelotte, Lennart en Sven, kan niet anders dan dat zij ook gekeken heeft. Jammer dat ze er niet mee wegkwam door eruit te vliegen vanavond haha (bijna letterlijk)
Ik vind het wel grappig dat iedereen zo boos is op Lennart, maar niet perse op Philip. Als hij gewoon niet had gekeken had die 10.000 euro ook niet weggespeeld kunnen worden (tenzij Lennart dan Jasmiens filmpje had willen zien natuurlijk). Iedereen had zich beter aan de afspraak kunnen houden, maar vooral zuur voor Annelotte en Sven die nu helemaal geen voordeel hadden en een verraden gevoel. En als één van hen de Mol is helemaal lullig voor de ander, haha!
Haha ik keek het bij mijn ouders en mijn moeder was ook half mee aan het kijken. Maar ze had dus gemist dat het om een vliegtuigsimulator ging. En was dus helemaal aan het stressen waar die echte piloot zat en dat dit echt veel te gevaarlijk was.
Pas toen ze opmerkten dat er geen brandstof meer was, had ze door dat het niet echt was