De Mol België

Maar denken jullie dat de mol voor vertrek dan ook met zo’n emmer op z’n hoofd dat heeft gedaan of gewoon zonder water.

Ik bedenk me trouwens dat er twee mollen waren voor vertrek. Ook eentje tussen de aanvallers in t veld (waar noah uiteindelijk heeft gewonnen). zou die tweede mol dit dan ook gedaan hebben? En gepuzzeld. En met waterpistool geminigolft. Etc

3 likes

Ik denk ook met water. Onder water kan je normaal gezien langer je adem inhouden.

Wel zo eerlijk toch als ze de mol het hetzelfde laten doen denk ik, dus denk wel ook met dat water zo.

En over die 2 mollen, ja, dat is wel een goede :sweat_smile: misschien hebben ze ze gewoon gezellig met zn 2en voorbereid? Of, maar dat is wel vergezocht misschien: misschien dat de huidige mol wist welk nummer de andere mol had in de eerste opdracht en dat hij dus wist wie hij sowieso moest uitschakelen. Is ook wel weer een voordeel, zeker als je bij het paintballen staat

1 like

Haha dan krijgen ze bezoek, iedereen mega blij en het eerste wat Sven zegt: “ongelooflijk, die heeft weer een nieuwe jas aan” hahahaha :rofl:

29 likes

Haha ja hier moest ik ook zo om lachen :joy:

Komt Samina uit Belgisch Limburg? Haar accent lijkt zo erg op Nederlands Limburgs maar ik heb verder helemaal geen verstand van (Vlaamse) accenten haha.

1 like

Klopt!

Grappig, al bijna tweehonderd jaar een grens, maar spreken aan beide kanten met een soort ‘vragende klank’ aan het einde. :grin:

1 like

Op reddit las ik dat Duitsland ook een regio Limburg heeft, en de drie limburgers (NL-BE-DU) konden in de comments in elkaars dialect communiceren ondanks dat ze eigl in een ander land wonen. Fascinerend :smiley:

7 likes

Niet vertoonde beelden! Ook leuk om te zien.

6 likes

Ziet er zo gezellig uit, alsof ze op kamp zijn.

1 like

Ik ging ook proberen mee te klappen toen Samina dat voordeed haha, indd zon gezellig schoolkamp gevoel

1 like

Zin in vanavond!! Normaal kijk ik het op maandag omdat ik half 10 te laat vind maar ik heb vakantie dus ik denk dat het meteen kijk (tenzij ik moe ben haha).

1 like

Zo cool die vliegtuigsimulator, Lennart zat er volledig in haha.

7 likes

Ik dacht bij die vliegsimulator direct aan een vorige kandidaat, Axel de piloot. Vraag me af of hij nu ook kijkt en aan zichzelf denkt haha

3 likes

Ja amai, weg sfeer. :eyes:

5 likes

Zou Lennart Philippe al niet meer verdenken omdat hij er vanuit gaat dat een mol niet zou kijken in die dossiers?
Echt een goede aflevering wel. Die overgang van zweefvliegtuig naar simulator was inderdaad mooi gedaan.

Wat weer een opdracht zeg.
Waar ik in het begin Lennart verdacht, denk ik nu niet meer dat hij de mol is. Denk ook niet dat de mol op zo’n manier de hele pot plundert.

2 likes

Ik vond die laatste opdracht, de dossiers inkijken, echt niet leuk. Zorgt voor een grimmige sfeer en historisch lage groepspot. Ik ben hier al kwaad op Philippe en Lennart (en Jasmien), laat staan mocht ik daar zelf staan als kandidaat. Ze zouden beter positief gedrag belonen, bv. wie het meeste geld met de opdracht oplevert krijgt een vrijstelling. Zou als mol ook moeilijker zijn om te mollen terwijl iedereen z’n best doet. Nu kan de mol er al op vertrouwen dat de spelers onderling de pot plunderen.

Ik zou er niet van verschieten als volgend jaar iemand de volledige groepspot inzet

1 like

wat een aflevering weer! Die vliegsimulator vond ik wel heel cool haha, maar die laatste opdracht… 10 000 is echt heel veel :grimacing: vond het ook wel goed gemonteerd zo subtiel op het einde, dat stukje van Jasmien die ook de dossiers inkijkt :sweat_smile:

Ik zat tussen Sven en Annelotte als mol maar nu ga ik toch alles op Annelotte zetten denk ik

2 likes