De Mol België

Wie denk jij dat de mol is

• Annelotte
  • Sven
  • Lennart
  • Philip

0 stemmers

2 likes

Vandaag zit ik helemaal op Anne Lotte. Ze deed bij die street art opdracht twee keer iets wat ik opvallend vond.

1 ze reageerde helemaal niet op de opmerking over de koordjes van Jasmien.
2 ze had het over die man met de bril links, ik bedoel rechts

Ik heb trouwens het gevoel dat ze veel kansen geven om de pot te spekken, maar om de eer. Of andere reden gaat het bij deze groep steeds mis

6 likes

Zooooo sneaky Jasmien haha die ook gewoon gekeken had. Ik zei het nog tegen mijn vriend, we hebben drie boden gezien, van Annelotte, Lennart en Sven, kan niet anders dan dat zij ook gekeken heeft. Jammer dat ze er niet mee wegkwam door eruit te vliegen vanavond haha (bijna letterlijk)

1 like

Ik dacht al dat Jasmien ook had gekeken! Heb echt gelachen om de vliegtuigsimulator. Bij die opdracht was best lastig te mollen op beide posities…

Ik verdenk Annelotte dus totaal niet. Ze was nu ook zo boos door die 10.000, kan het me gewoon niet voorstellen.

2 likes

Ik vind het wel grappig dat iedereen zo boos is op Lennart, maar niet perse op Philip. Als hij gewoon niet had gekeken had die 10.000 euro ook niet weggespeeld kunnen worden (tenzij Lennart dan Jasmiens filmpje had willen zien natuurlijk). Iedereen had zich beter aan de afspraak kunnen houden, maar vooral zuur voor Annelotte en Sven die nu helemaal geen voordeel hadden en een verraden gevoel. En als één van hen de Mol is helemaal lullig voor de ander, haha!

3 likes

Haha ik keek het bij mijn ouders en mijn moeder was ook half mee aan het kijken. Maar ze had dus gemist dat het om een vliegtuigsimulator ging. En was dus helemaal aan het stressen waar die echte piloot zat en dat dit echt veel te gevaarlijk was.
Pas toen ze opmerkten dat er geen brandstof meer was, had ze door dat het niet echt was :joy:

4 likes

Haha ik wist wel dat het een simulator was maar ik vond het alsnog spannend :yum:

4 likes

Ja echt leuke opdracht en goed in beeld gebracht!
Het lijkt mij ook echt interessant om een keer te doen, maar ik heb het opgezocht en tarieven in zo’n echte simulator met half uurtje uitleg beginnen vanaf 2000 euro…

7 likes

Doen! Ik heb er vorig jaar eentje besteld en de trui zit heerlijk.

4 likes

Wauw wauw wat een aflevering, heb net gekeken! Ik verdacht Lennart maar ben na deze aflevering toch weer terug bij Sven… ik denk namelijk niet dat de mol hier het hoogste bod zou doen (zoals vorig jaar ook was in het begin).
Vroeg me wel meteen af wat Bart zou hebben geboden :grimacing:

Ik weet trouwens ook niet of het wel zeker is dat niet iedereen heeft geboden en of er nog meer mensen hebben gekeken? Ik vermoed bij beide van wel namelijk.

De opdracht met de vliegsimulator vond ik trouwens echt mooi en oprecht spannend haha. Het begon me al te duizelen bij het zicht van alllll die knopjes.

3 likes

Maar was het zo dat je alleen mocht bieden als je niet gekeken hebt? Want dat heb ik dan gemist

Je tweede punt: die opdracht is niet mislukt toch. Het duurde heel lang maar uiteindelijk gooide hij hem wel door de hoepel en hadden ze gewoon alle brandstof.

Die opdracht mislukte door de landing. Daar kan je hoogstens de slechte aanwijzingen van Philip de schuld van geven (alhoewel ik denk dat Lennart in de cockpit heeft zitten klooien), maar alle opdrachten in de hangar zijn geslaagd.

Oh haha dan zijn we het hier echt niet over eens. De landing mislukte vanwege het te snel dalen en te laat/niet uitklappen van het landingsgestel, over brandstof hebben ze het helemaal niet meer gehad. Na al die turbulentie etc. hebben ze het nog een tijdje heel rustig aan kunnen doen tot het tijd was voor de landing.

En qua bod, ik denk dat het juist wel lekker mindfuckerig een mollenstreek is omdat niemand verwacht dat de mol het hoogste bod doet en dan toch lekker wel.

Groetjes uit de Lennarttunnel :raising_hand_woman:

9 likes

@Pantalones Ik kan dit beaamen. Het is echt mijn meest comfortabele trui, kan het echt aanraden! En na een jaar ziet de trui er nog uit als nieuw terwijl ie toch al regelmatig in de was is geweest.

1 like

Ja ik lees nu dat dit klopt! Het was 1 vd 2, op zich ook wel logisch…

Dan verdenk ik Lennart nog minder nu. Hij was namelijk als eerste bij de dossiers en ook weer weg, dus hij kan daar niet geïnformeerd zijn dat jasmien en/of Philip al gekeken had (en hij dat dus niet meer hoefde te doen).
En zoals gezegd verwacht ik niet dat de mol het hoogste bod zal doen, te opvallend en niet nodig. Was wellicht alleen nodig geweest als er laag geboden was.

Ik zit ook vrij vast in de Lennart-tunnel, maar vond het wel opvallend hoe schijnheilig Annelotte zat te doen over ‘OMG 10.000euro voor een vrijstelling!! Wat een verraad!! Ik voel me ziek!!’ terwijl ze zelf toch ook vet veel geld over had voor die pasvragen? Of heb ik dat niet goed onthouden

4 likes

Mijn vriend en ik hebben vorig jaar zo tshirt gekocht met onze namen :see_no_evil:. Zijn wel echt fijne tshirts! Dus ik zeg doen, die trui zal vast ook fijn zitten!

1 like

Was al benieuwd naar wie zo tshirt/trui hebben van de mol. Ik gooi er ff een poll’tje erin xD

Heb jij een De Mol tshirt/trui?
  • Ja
  • Nee
  • Twijfel nog

0 stemmers

Grappig. Annelotte is voor mij echt helemaal niet verdacht. Zij kan het voor mij niet meer zijn. Bij de opdracht met de graffiti deed ze het veel te goed, ook dat zweefvliegtuigje in de lucht houden lukte haar en als haar emoties gespeeld waren toen Gilles bekend maakte dat er 10.000 euro was geboden, dan is er een groot actrice aan haar verloren gegaan. Ze heeft ook veel geld opgebracht, net zoals Philip trouwens.

Ik zit heel diep in een Lennart-tunnel. En eventueel nog Sven, maar ik denk het niet.

6 likes

Jouw gedeelte dat ze na die turbulentie nog rustig hebben kunnen vliegen, dat klopt wel. Het punt is meer dat ze in de hangar pas laat konden starten met die laatste opdracht door Philips irritante getreuzel en daardoor pas veel te laat de landingsinstructies hadden. Daardoor is die landing mislukt (of werd het Lennart extra makkelijk gemaakt om te mollen omdat hij een goede smoes had om die landing niet meer te kunnen voltooien).