Als iedereen op Philip heeft gestemd behalve Philip, en Philip ligt er uit dan moet de mol dus meer op Philip likken dan op de mol van Philip.
Het was al lang duidelijk dat Philip de mol was van Sven*, en Sven plakte dan ook aan Philip tijdens het merendeel van de opdrachten. Dat maakt dat veel van de antwoorden die je kan geven als je Philip verdenkt, ook voor Sven gelden. Daarom is Sven verdacht.
TENZIJ Sven natuurlijk de mol van Philip was… Which makes sense, want Philip kleefde aan Sven als was er een hele tube velpon in het spel. Als Philip op Sven heeft gestemd, is Sven niet de mol natuurlijk. Maar ondanks het geplak, had ik niet het gevoel dat Philip Sven de mol vond. Maarja, ik had eigenlijk nooit het idee dat Philip wist wat ie deed…
Als mol is het handig om dicht bij Philip te zitten, want kijk, alles mislukt en ik kon er niks aan doen. Enter Sven als mol. Echter, Sven had een paar keer echt wel geld kunnen laten liggen zonder dat het opviel en heeft dat niet gedaan. Bvb toen met dat tentje aan een rotswand. Of met de 1 VS 5 pasvragen.
Desalniettemin denk ik dat het Annelore is. Op het laatste moment een aerodynamisch vliegtuigje redden, terwijl je weet dat het dan eigenlijk al te laat is. Proberen een eed af te leggen om niet in de molboekjes te schrijven, terwijl je als mol natuurlijk wist dat het nuttiger was om dat niet te doen. Duidelijke hints negeren,…
Of het zou natuurlijk Lennert kunnen zijn.
Ik heb er vannacht van wakker gelegen! En ik weet het nog niet😣
Ik vind het wel echt een heerlijk seizoen. Elke aflevering zo lachen en tegelijk mind blown achterblijven! Ik krijg zowaar zin om volgend jaar een molboekje te kopen:)
*Op voorwaarde dat Sven de mol niet is natuurlijk