De Mol België

Ik zag deze hint op het Mol forum en vond 'm heel goed!

Bij de graffiti ‘zoek de verschillen’ opdracht lijken de geedite rode cirkels wel heel erg op de cirkels die Lennart zelf spuit.

Dit is wat Lennart zelf heeft gedaan:
v2AJ4hY

xGNF5gM

Deze cirkels zijn in de montage gemaakt:
wXcAOja

Vw7xa0o

RT4X5Oz

NzYIkdm

Precies hetzelfde rondje met druiper aan de linkerkant en esn streepje linksmidden!

20 likes

Lijkt mij inderdaad niet toevallig!
Maar aangezien het in de montage zit, kan het ook expres gedaan zijn om Lennart weer even verdacht te maken. Net zoals met dat bier van Sven vorige week, ze kunnen natuurlijk gemakkelijk tegen hem gezegd hebben dat hij even bier moest bestellen.
Montage wil iedereen zo lang mogelijk verdacht houden lijkt mij.

Wel jammer dat de hond nog niet echt iets heeft toegevoegd aan de opdrachten. Begrijp de meerwaarde nu niet echt.
Lijkt mij ook niet zo leuk voor die hond?
Lange autoritten, verschillende huizen/locaties/mensen de hele tijd. En dat allemaal voor straks 1 opdracht met een rode knop?

5 likes

Ik heb vandaag pas kunnen terugkijken. Maar woooow dat gedoe met de dossiers. Zo’n mega dilemma weer. Ik denk dat ik zelf wel had gekeken omdat ik er niet op zou vertrouwen dat verder niemand kijkt. Wel echt blij dat Jasmien er eindelijk uit ligt. Schijnheilig doen dat ze zich toch oh zo schuldig voelde over die pasvraag terwijl ze nu ook gwn weer had gekeken. En ja hoort natuurlijk allemaal bij het spel natuurlijk maar vond haar gwn irritant :joy:. Ik had ook wel een beetje medelijden met Lennart. Zoveel haat over je heen. Maarja 10.000 euro verliezen is ook wel intens kut.

1 like

Oke, ik ben blij dat Philip toch niet de mol is. Ik zit nog altijd op Lennart.

8 likes

Helemaal hetzelfde.
Vind Sven echt leuker elke aflevering😃

1 like

Sven zag er wel echt verbaasd uit toen Philip zijn rood scherm kreeg.
Die kleine opdrachtjes van Annelotte en Lennart vond ik echt tof verzonnen haha.

2 likes

Wowww hoe spannend, ze zitten fout?!??! Ik denk en hoop Sven, ik vind hem een knappe man :heart_eyes:.

Edit: oké fangirl uit. Zag hem net in pak dus was even in dromenland.
Ben blij dat deze afvaller weg is, vond hem echt zo vervelend elke keer. Maar ik hoop wel dat Annelotte gaat winnen nu!

2 likes

Wat een geweldige opdrachten weer!! Heb echt zo hard gelachen.
Maar omg zo een verbazing. Nog niemand weet dus wie de mol is??
Dus het kan zijn dat de mol gaat winnen…

Wel een leuke opsteker voor de echte mol dat niemand hem doorheeft.

4 likes

Haha zulke leuke opdrachten deze aflevering! En Lennart die casual z’n biertje zat te drinken in die kist hahaha

(oh en mega stom dit maar ik had helemaal bedacht hoe ik die reis naar Duitsland kon winnen met de mol poll wanneer je 4 keer op een finalist hebt gestemd. Nu heb ik verkeerd gerekend en 3x op Annelotte gestemd en 2x op Sven :sob:, het seizoen van Cathy (en Gilles?) had ik haar als hoofdverdachte en mocht ik die mol vragenlijst invullen en was ik daar helemaal blij om haha)

5 likes

tenor

Ik na de laatste beelden van deze aflevering

6 likes

Zo hard gelachen bij de hotelopdrachten. Vooral die van Sven. Maar woooow goede mol als de aflevering voor de finale nog niemand je verdenkt! Vraag me af op wie Philip had ingezet want diegene is het dan ook sowieso niet. En dan zou de rest dus door hun pasvraag gered zijn?

2 likes

Ik denk dat Philip op Sven inzette, omdat zij steeds samen waren. Beetje zoals Bart-christian en Lloyd-Baha. En kan het zijn dat de pasvragen niet veel uitmaakten, maar Philip gewoon de vragen het traagste invulde?

4 likes

Aaah ik vond die opdracht in dat huis zo leuk en spannend, alsof ik erbij was

Lennart is mijn mol en ik hoop dat Annelotte wint

3 likes

Ik denk dat Sven de mol is en Philip op Annelotte heeft ingezet. Ik had heel erg het gevoel dat Sven ook wist van de opdracht van Annelotte en Lennart in het huis. Waarom hij die heeft laten slagen is mij dan weer een raadsel, waarschijnlijk omdat het anders wel heel verdacht is.

Misschien vergis ik me, maar in het begin ging het er toch over dat je alleen met een rood logo naar huis ging? En dat oranje ook een optie was? Dat is nergens meer teruggekomen in de serie naar mijn idee. Weet iemand hier meer van?

Dat oranje sloeg volgens mij op ‘ze zijn niet zeker van hun plaats’ door de 10 anderen in de eerste aflevering die hun plek konden afpakken

2 likes

Ik quote gewoon even mezelf na aflevering 1, nog steeds vol op Lennart haha.
Al zou ik er ook wel vrede mee hebben als Sven de mol blijkt, die vind ik ook leuk. Annelotte ook maar zij is het 100% niet.

2 likes

Ja, ik zit ook al heel lang op Lennart, dus nu moet die het wel zijn :joy:. Sven sluit ik niet helemaal uit, al zou hij dan wel echt een heel goed acteur zijn, want hij komt soms heel oprecht over. Annelotte heb ik ook afgeschreven. Wel zot dat nog niemand juist zit, zo vlak voor de finale!

1 like

Ik vond dat wel verdacht van Annelotte dat ze per se die vlecht bij Repelsteeltje wou leggen en niet Rapunzel?

5 likes