Oh wat gek zeg! Maar misschien, mocht Lennart de Mol zijn, omdat de Mol niet in de bunker heeft gemold? Want iedereen ging voor de knop ipv geld?
De Mol zal wel blij zijn geweest met Philip als bliksemafleider :O.
Ik had trouwens het idee dat Lennart af en toe die steentjes liet vallen tijdens die wandeling om zo sneller door de voorraad heen te gaan?
Ja, op FB en het Mollenforum wordt daar nogal op gefocust, maar volgens mij is dat gewoon lenNARt? Er zijn nog kandidaten die met een kenmerk worden getoond.
Wow ik las net een goede hint: dat Sven als mol de anonieme tegenstander van Annelotte was tijdens het inpakken hoelahoepen in de koffer. Sven durfde vanwege zijn hoogtevrees niet van het gebouw af te dalen en had zo een goed alibi. Ik ben een beetje te lui om het stuk terug te kijken, maar dat zou best goed kunnen toch? Ik dacht eerst dat het Noa was toen ik het stuk zag, maar dit zou wel tof zijn!
Ik heb het even teruggekeken en ik vind het er niet uitzien als Sven (ook niet als Lennart trouwens). Ik zou het ook raar vinden als ze dit zouden doen, want dan zou Annelotte als enige een extra kans hebben om de mol van zo dichtbij te zien, dat is niet eerlijk.
Ja daar heb je wel gelijk in, zou niet eerlijk zijn. Behalve als hij echt niet te herkennen was, maar je kon natuurlijk veel kenmerken afleiden.
Je kon de ogen best goed zien en die vond ik er ook niet op lijken (althans op een foto dus neem aan dat het voor Annelotte ook te zien was)
Ik dacht dat hier misschien de reserve mol in het pak zou zitten. Maar het zou ook een beetje gek zijn als hij voor die paar minuten nog moest komen opdraven
Ja van die reservemol las ik ook! Alleen dat zou alleen plausibel zijn als Annelotte de mol is, en die verdenk ik niet.
Ik denk dat er gewoon iemand van productie in dat pak zat eigenlijk, kan me niet voorstellen dat ze 1 vd aanvallers uit België alleen hiervoor over zouden laten komen, het heeft ook niet echt meerwaarde voor het spel verder.
Ik las ergens anders weer dat het Jens was
Ik denk dat ze naar huis worden gevoerd? Aangezien er ook beelden zijn waarin de afvaller nog in de auto gefilmd werd. Volgens mij rijdt er iemand constant op en af .
Ja volgens mij hebben ze eerder inderdaad weleens vermeld dat ze met de chauffeur per auto naar huis worden gebracht @Daytona. Op de heenweg zijn ze ook met de auto gegaan natuurlijk.
Haha, op Facebook zijn er echt nog veel die geloven dat Philip nog terug komt en toch de mol is. Er worden ondertussen al memes gepost en er zijn ook veel mensen die al die Philip-verdenkers al helemaal beu zijn. Best grappig .
Normaal gezien is zondagavond de mol al bekend, toch? Niet zoals in NL dat ze nog een week wachten.
Ik vind die Mollengroep echt intens haha, al die (soms vergezochte) theorieën!
Echt hé . Ik ben pas sinds maandag lid en het is dat het nu zondag al de finale is, maar anders was ik er al weer uitgegaan, veel te heftig
.
Dit lied
Ik moest erg lachen om ‘wijst goed dingen aan’ haha
Hahaha geweldig
Gilles
Ik dacht zooo te zien dat Philip door had dat Lennart en Annelotte bezig waren in dat huis. Zo net “toevallig” naar de wc enzo. Toch niet.
Maar waarom zegt iedereen hier dat de overgeblevenen fout zaten met Philip als mol? We weten niet zeker wat Sven heeft gestemd toch? Misschien zit hij wel goed (als hij zelf de mol niet is).