De Mol België

Typisch dat ik weer de twee andere finalisten heb verdacht maar niet de mol zelf hahaha ik ben hier zo slecht in :sweat_smile:

2 likes

En dit jaar zijn de inschrijvingen nog een maand open! Ik krijg elk jaar weer zin om me in te schrijven haha

@ElizabethGilbert saaame, opeens denk ik: hmm Lennart mag er wel zijn :rofl: en ik vind knipogen echt zo hot haha

4 likes

Haha, ik zat ook te denken van hola, Lennart is precies wel goed opgedroogd na zijn Molavontuur. :full_moon_with_face:

6 likes

Dit dansje deed ik net!
Yes eindelijk eens juist.
Ik heb ook regelmatig de follow the money bekeken en daar stond Lennart steeds laagst of een van de laagsten.

Groot verschil met de andere finalisten.
Maar inderdaad verdiende winnaar en zalige mol! Vond het sowieso een super seizoen.

3 likes

Vind het wel heel jammer dat de mol 10.000 euro biedt op een vrijstelling, beetje te makkelijk. Daarom dacht ik dat hij de mol niet zou zijn.
Wel benieuwd wat hij nog meer gedaan heeft.

10 likes

Meh, ik had het leuker gevonden als het Sven was.
Wel heel blij met Annelotte als winnares! En zo leuk dat ze Isidoor heeft geadopteerd.

1 like

De finale was de eerste keer dat mensen Lennart invulde als Mol :flushed:

11 likes

Zo ik zat compleeeet fout. Ik vergat ook vaak dat hij meedeed haha? Leuke winnaar trouwens, reactie was echt mooi om te zien.

Ben wel heel benieuwd naar volgende week nu!

3 likes

Heb opeens een lichte crush op Lennart

17 likes

Al na de voorstelaflevering Lennart in het vizier gehad! Leuk om het eens goed te hebben (al heb ik ook lang Sven in de gaten gehouden).

1 like

Hij heeft er 10.000 uitgehaald en nog verdacht niemand hem :joy:

13 likes

Woaaah wat goed! Ben heel benieuwd naar volgende week.
En eens met de opmerkingen hier over dat de knipoog Lennieboy opeens aantrekkelijk maakt :drooling_face:

3 likes

Leuk seizoen! Ik zat echt vol op Sven… :laughing:

1 like

Awww Lennart was zo schattig na de finale. Helemaal en blij. Hij heeft het wel echt goed gedaan! Gun Annelotte ook zo erg de winst. Al is ze denk ik nog blijer met Isidoor dan met het geld :joy:

5 likes

Wow ik zat echt in een Sven tunnel dus ik was helemaal in shock

1 like

Jaaa, het was Lennart! Ik zat al op hem sinds de hypnose aflevering, dus ben trots dat ik hem al zo snel in het vizier had.

Hij heeft het wel echt heel goed gedaan, dat niemand zijn naam had ingevuld tot de laatste aflevering :hushed:

3 likes

Niet verwacht dat het Lennart was! Hij gedroeg zich soms echt een beetje als een eenvoudig sulletje vond ik? Maar in het laatste deel van de aflevering werd al duidelijk dat dat een soort rol was :grin: de goedzak waar niemand boos op kan zijn en die niemand verdenkt, goed gespeeld!
Ik vond het wel echt een heel slecht seizoen om eerlijk te zijn. Maar dat komt blijkbaar omdat, door corona, de reisplannen nog helemaal zijn gewijzigd maar ik vond heel wat opdrachten echt wel flauw en meer voor de jeugdbeweging.

1 like

Ik dacht ik ga de kandidaten eens opzoeken op Instagram, maar ze zijn daar of niet actief. Of ze mogen tot na de show geen nieuwe volgers op accepteren? Vind dat wel verfrissend na al die mensen die mee doen aan van die reality programma’s voor de fame. Kreeg Lennart niet eens gevonden op insta.

Er doen zoveel kandidaten mee aan de Mol en het zijn echt strenge selecties. Denk dat de wannabe famous mensen al gefilterd zijn :sweat_smile:

1 like

Nu we over crushes op de mol bezig zijn, ik had hetzelfde met Alina vorig jaar. En op Jolien had ik ook een crush haha. Hun knipoog toen vond ik zo’n iconisch moment :rofl:

5 likes