Ik weet niet meer wat hij precies zei, maar volgens mij had hij in die laatste compilatie wel ook expliciet gezegd dat hij op Philip zat
Maar ik ben team Sven-is-de-mol dus ja wat maakt het uit
Ik weet niet meer wat hij precies zei, maar volgens mij had hij in die laatste compilatie wel ook expliciet gezegd dat hij op Philip zat
Maar ik ben team Sven-is-de-mol dus ja wat maakt het uit
Luisterende naar Gilles in de Trust Nobody podcast zegt hij dat de alle finalisten (behalve de mol fout zitten. Zij zagen aankomen dat Philip wel eens af zou kunnen vallen, en wisten daardoor in welke verwarring de anderen achterbleven. Is een aanrader die podcast, Gilles zit in het begin van deel B.
Of dat het concept dan is dat de mol wint als niemand de juiste naam heeft ingetypt:).
Ik kijk wel heel erg uit naar de aflevering van volgende week (en die van morgen natuurlijk) om te zien of er iemand van de kandidaten misschien wel juist zat maar door fout te antwoorden of door te spreiden er toch uit lag. Dat eerste klinkt trouwens wel als iets dat Philip had kunnen overkomen.
Ja dit zou echt tof zijn, als de mol eens echt zou winnen! Mits hij/zij wel goed gemold zou hebben natuurlijk…
Krijgen we morgen al te horen wie de mol is? Ik ben heel erg benieuwd, maar ik vind het ook zo jammer dat het dan weer afgelopen is…
Ja, dat was ik ook aan het denken. Dan heeft het voor de mol geen nut meer om te mollen…
Gewoon geen winnaar dan?
Of dat de mol dan het geld krijgt wat verloren is gegaan? Dus het geld dat hij eigenlijk verdiend heeft voor zichzelf.
Want nu denk ik ook vaak: wat is nou eigenlijk de motivatie voor de mol om te mollen? Stel hij vindt de mensen in de groep echt heel leuk en gunt ze een hoog bedrag, dan ga je misschien ook wat minder mollen.
In NL is het zo dat gewoon degene met de meeste goede vragen wint als de mol niet geraden wordt, de mol kan sowieso nooit winnen. Ben nu ook wel benieuwd hoe dat in BE is. Het is volgens mij nog nooit gebeurd overigens
Hetzelfde
Maar zelfs zonder de mol zou de groep nooit alles verdienen. En dat zou sowieso wel een heel hoog bedrag zijn. De mol wordt wel uitgezocht op zijn of haar enthousiasme voor het spel. Het zou echt slecht van de productie zijn als ze een mom zouden kiezen die uiteindelijk geen zin heeft om te mollen.
Bovendien is de groepspot duidelijk geen goede incentive voor de groep om alles te geven. Er zijn er altijd die liever fake mollen dan geld verdienen. Om nog maar te zwijgen over pasvragen en vrijstellingen:)
Ik heb zo veel zin in vanavond!!!
Normaal kijk ik nooit zo hard uit naar de ontknoping, maar nu ben ik wel echt echt echt benieuwd naar de finale haha. Ik ga @Daytona volgen en straks nog wat extra snacks halen.
Ik ben ook super benieuwd
Op goplay staat dat de aflevering 21:15 online staat!
Weet iemand of je het met een Belgische VPN ook live kunt kijken op een of andere manier?
Ik moet ook terug kijken, dus goed om te weten dat ie om 21.15 erop staat. Ik heb er ook heel veel zin in, maar ben ook nu al een beetje melancholisch omdat het dan straks weer voorbij is
Ja same, dus heb helemaal zin om oude seizoenen terug te kijken (nog nooit gezien). Welke raden jullie aan?
Hebben wij de vorige keer geprobeerd, maar het is mij IT-er vriend niet gelukt dus ik ben bang van niet
Maar 21.15 al online wist ik ook niet!! Dat is sneller dan ik dacht, keek altijd maandagavond terug maar ben nu te nieuwsgierig haha
Zuid Afrika
Oh jammer! Maar 21:15 valt wel mee inderdaad, denk dat ik het dan ook terugkijk. Hoop dat er geen spoiler op de website staat.
Ik ben zoo benieuwd! Heb echt geen idee meer wie het is haha
Griekenland, het seizoen van vorig jaar! Vond dat echt een hele leuke groep. Maar eigenlijk zijn alle seizoenen het terugkijken waard