De Mol België

Die van Mexico!

2 likes

Zo schattig dat samen kostuum shoppen.

3 likes

Ik heb echt geen. flauw. idee.
Wordt genieten zometeen, de ontknoping.

Mijn vriend zegt Sven, ik zeg Lennart.
Maarja, eigenlijk hebben we echt geen idee dus.
Mooi verhaal dit.

2 likes

Aaah, ik vond Sven nu ook zo verdacht overkomen. Maar ik blijf toch bij Lennart. :grimacing:

1 like

Ja idem.
Sven leek wel heel verdacht gemaakt deze aflevering en dat vond k bij Alina toen ook. Maar misschien toch te opvallend. Ik blijf ook trouw aan mijn eerste gedacht Lennie.

Yessss, ne keer van in het begin helemaal juist. :grin: Goede Mol!

2 likes

1 like

Typisch dat ik weer de twee andere finalisten heb verdacht maar niet de mol zelf hahaha ik ben hier zo slecht in :sweat_smile:

2 likes

En dit jaar zijn de inschrijvingen nog een maand open! Ik krijg elk jaar weer zin om me in te schrijven haha

@ElizabethGilbert saaame, opeens denk ik: hmm Lennart mag er wel zijn :rofl: en ik vind knipogen echt zo hot haha

4 likes

Haha, ik zat ook te denken van hola, Lennart is precies wel goed opgedroogd na zijn Molavontuur. :full_moon_with_face:

6 likes

Dit dansje deed ik net!
Yes eindelijk eens juist.
Ik heb ook regelmatig de follow the money bekeken en daar stond Lennart steeds laagst of een van de laagsten.

Groot verschil met de andere finalisten.
Maar inderdaad verdiende winnaar en zalige mol! Vond het sowieso een super seizoen.

3 likes

Vind het wel heel jammer dat de mol 10.000 euro biedt op een vrijstelling, beetje te makkelijk. Daarom dacht ik dat hij de mol niet zou zijn.
Wel benieuwd wat hij nog meer gedaan heeft.

10 likes

Meh, ik had het leuker gevonden als het Sven was.
Wel heel blij met Annelotte als winnares! En zo leuk dat ze Isidoor heeft geadopteerd.

1 like

De finale was de eerste keer dat mensen Lennart invulde als Mol :flushed:

11 likes

Zo ik zat compleeeet fout. Ik vergat ook vaak dat hij meedeed haha? Leuke winnaar trouwens, reactie was echt mooi om te zien.

Ben wel heel benieuwd naar volgende week nu!

3 likes

Heb opeens een lichte crush op Lennart

17 likes

Al na de voorstelaflevering Lennart in het vizier gehad! Leuk om het eens goed te hebben (al heb ik ook lang Sven in de gaten gehouden).

1 like

Hij heeft er 10.000 uitgehaald en nog verdacht niemand hem :joy:

13 likes

Woaaah wat goed! Ben heel benieuwd naar volgende week.
En eens met de opmerkingen hier over dat de knipoog Lennieboy opeens aantrekkelijk maakt :drooling_face:

3 likes

Leuk seizoen! Ik zat echt vol op Sven… :laughing:

1 like