De Mol België

Ja ik weet het niet precies meer wie het was. Ik heb heeeeel veel afleveringen al gezien namelijk (begon met Inge Ypenburg) maar dacht Suzanne visser? Maar kan er ook naast zitten. Zij wilde dan iets doen en dan deed iemand anders het al fout zodat zij het niet meer hoefde te doen. Was een hele saaie molactie overzicht.

Bedoel je niet gewoon Renee :joy: Die heeft ook niet zoveel zelf gedaan, haha

2 likes

Ja maar dat was sowieso verschrikkelijk seizoen.

2 likes

Ik vond eerst die 10.000 euro een beetje te gemakkelijk gemold, maar nu denk ik er toch anders over, hij kwam er gewoon mee weg, had ook nog eens een goede uitleg (dat anderen voor duizenden euro’s aan pasvragen hadden uitgegeven) en Jasmien zei zelfs nog “goed gedaan”.

Anne-Marie vond ik in de Nederlandse seizoenen een van de slechtste mollen. Eén van haar top molacties was een krijtje weggooien.

1 like

Ik vond dat ook een goeie molactie. Als niemand in de groep naar de info had gekeken, hadden ze 4000 EUR gewonnen. Het was juist makkelijker geweest als mol om zelf naar de info te kijken, dan was hij zeker van 4000 EUR verlies. Nu zat je nog met het risico dat niemand ging kijken.

5 likes

Ben ik weer als ‘supercontent’ fan haha, deze aflevering met Lennart :stuck_out_tongue_closed_eyes: ook leuk dat Gilles de intro en outro heeft ingesproken

14 likes

Aah, de Lennie ziet er weer goed uit hier. :innocent:

1 like

Lang weekend, dus ik begin aan seizoen 6 in Mexico!

13 likes

Ik kan hier echt van genieten :joy:

1 like

Oh veel plezier! Ik heb zoveel gelachen in dat seizoen, vooral om Baha en Lloyd!

3 likes

Ben benieuwd! Tot nu toe is Griekenland mijn favoriet.

1 like

Dat belooft veel goeds! Maar dan weet je de tweede keer toch wie het is, is het dan nog wel leuk?!

Ja! Alleen via de website kon ik het niet goed vinden, via Google kwam ik wel op de juiste pagina.

1 like

Ik vind het altijd juist leuk om de mol te kijken als ik al weet wie het is. Kun je extra op de mol letten tijdens de opdrachten. Heb de seizoenen van België allemaal al minstens 2 keer gezien.

Vond het echt een toffe finale dit jaar, ik dacht echt dat het Sven was tot op het einde

2 likes

Kun je vanuit Nederland ook meteen om 20.15u meekijken op goplay.be?

Ik weet het niet zeker maar denk van niet (zou alsnog wel eens proberen).
Bij sommige programma’s op goplay kan je wel live kijken en bij sommige niet

1 like

De Instagram insinueert wel zoiets, die zegt om 19.55 op Play4 en goplay, terwijl ze vorige weken echt een tijd gaven op goplay. Ben benieuwd of het zo is of dat het een foutje is.

Ja precies, daarom vroeg ik het me af! Ik ga het straks gewoon maar proberen haha

Aaah vandaar, ja ik ook!

3 likes

Oh de reünie is blijkbaar op de locatie gefilmd waar ik getrouwd ben :heart_eyes:

16 likes