Wat een heerlijk programma en een fantastische mol! En isidoor z’n spaarrekening hij heeft een fijn nieuw baasje gekregen geloof ik!
Ik was het ook aan het lezen daarnet haha, vond het wel nog zieliger voor Jens toen ik las dat z’n huis blijkbaar onderwater stond toen hij thuiskwam en dat hij “zich 3 weken heeft moeten verschuilen in de achterbouw waar zijn vrouw hem eten kwam brengen” en dat net iedereen van de redactie hem heel graag erbij wou
Ahh neeeee wat sneu laat hem gewoon volgend jaar weer meedoen ofzo, dit is zo zielig
Ik miste De Mol zo dat ik oude seizoenen die ik nog niet had gezien terug ben gaan kijken. Ben nu bij Seizoen 5 in Zuid Afrika (dat is de eerste die op GoPlay staat). Toen het begond dacht ik “Meh, allemaal stomme mensen, echt geen leuke groep dit.” En nu zitten ze allemaal in mijn hart! Haha. Grappig hoe dat gaat he? (Ik weet nog niet wie de Mol is soooo, no spoilers please.)
Ooh zo leuk, wij hebben ook net alle seizoenen opnieuw gekeken (best leuk om dan ineens op de mol te gaan letten) en daarna viel ik echt ff in een gat haha.
Nu kijken we seizoen 12 van de nl’se maar dat is echt een dikke tegenvaller als je het spektakel van de belgische gewend bent!
Jeetje wat afschuwelijk
Zijn seizoenen 1 - 4 ook ergens terug te kijken?
Het nieuwe seizoen speelt zich af op Lanzarote/de Canarische eilanden!
Edit: eilandhoppen dus de Canarische eilanden, en niet alleen Lanzarote!
Oeh wat leuk! Heb er nu al zo in!
Zo leuk! Ik ben 1 keer naar Lanzarote geweest met school als eindejaarsreis en dat was geweldig dus wordt leuk om het een beetje terug te zien!
Al zal ik eerst moeten uitvogelen of ik het met een VPN kan kijken want ik kan niks van play4 kijken hier in Frankrijk
Wij in Nederland ook niet, behalve De Mol. Je moet wel een gebruikersnaam aanmaken enzo. Dus check even of ze de locatie hebben uitgezet voor alleen NL?
Oh inderdaad, ik kan wel de afleveringen van vorig seizoen kijken dus hopelijk ook die van het nieuwe seizoen!
Vind het echt heel irritant dat ik voor de rest niks kan zien op de website, ookal heb ik maanden geleden al een account gemaakt met mijn Belgische gegevens, bij de VRT kan ik zo namelijk wel alles zien
Zoveel zin in het nieuwe seizoen!
Het heeft niet te maken met je gegevens maar met je locatie! Er zit een geoblock op bijna alle programma’s.
Ooh, ik vind het zo leuk dat dit weer begint!
Binnenkort
Is geen datum gegeven
Bij vrtnu kan je de programma’s kijken in België óf als je Belg in het buitenland bent, vandaar mijn redenering. Maar gewoon een geoblock is couranter idd
Meestal begint het ná afloop van de NLse mol. Daarvan is de laatste op 6 maart, dus volgens mij start de Vlaamse altijd rond half maart/eind maart.
In de Trust Nobody podcast hebben ze het erover dat ze denken dat het 20 maart gaat beginnen!
20 maart begint het