De Mol België

Exciteeeddd!!

Zoveel vragen nu, is die persoon aan het eind de mol? Herkennen jullie deze persoon?

1 like

Ik vind het een creepy hoofd. Sorry als dit iemands echte gezicht is, maar kreeg er de bibbers van.
Veel vragen indd. spannend!

2 likes

Zo verwarrend :face_with_raised_eyebrow:

Maar ik heb er ZIN IN! Zal wel weer iets briljants zijn, de mol kennende.

3 likes

Ja echt heel veel zin in! Was al aan het wachten tot een datum bekend was

1 like

Kijk er zo naar uit! Eindelijk toffe spellen weer en goed in elkaar zittend. Mis dat echt bij de Nederlandse

2 likes

Die teaser voor het nieuwe seizoen is weer zo geniaal! Echt heel tof gedaan. Heb er zoveel zin in!!!

De kandidaten zijn bekend!

4 likes

Oeeee jubileumseizoen! Heel benieuwd of het dan extra spectaculair gaat zijn.

2 likes

Veel jonge kandidaten dit jaar! 3 boven de 40 jaar en de rest jonger.

ohh en ik lees nu ook dit: DPG Media Privacy Gate
de mol die we zagen is dus inderdaad een samenstelling van iedere kandidaat, elke week valt er met de afvaller een stukje weg.

2 likes

Haha wat lief hoe hij dat zegt: ‘een zot zalige relatie met iemand die ik geweldig graag zie’

4 likes

ja klopt!

ik zag alleen al diverse reacties dat mensen uit NL de voorstukjes al niet kunnen zien, dus hopelijk is het seizoen straks wel gewoon te zien. kijk er zo naar uit!

1 like

Het is bevestigd dat we in NL via Goplay de afleveringen kunnen terug kijken!

Edit helaas, zie: De Mol België - #1793 door TanteBetje

4 likes

Ah gelukkig!

Zag in het voorstukje ook al iets van de opdrachten en ik vermoed dat er ook een herhaling of twist met oude opdrachten in zit. Ik zag iemand in een kist en een rode knop in een auto :sweat_smile:

1 like

Ik had er last van omdat ze een filmpje hadden gedeeld op Facebook dat ik niet mocht kijken.
Ik zou dan bewust moeten inloggen op goplay.

1 like

Maar ik reageer toch op @Takkie die zich afvraagt of het te zien is in nl?

1 like

Ik ben ingelogd (met een Belgische postcode) en kan nu het filmpje waarin de kandidaten worden voorgesteld ook niet zien. Hopelijk de afleveringen straks wel.

De afleveringen kan je sowieso kijken via het account. Extra dingen zoals café de Mol kunnen we helaas niet zien in NL. Volgens mij kan je zondag om +/-22uur De Mol online al herbekijken :grin:. Al is het beste om even te wachten. Soms kan de website de hoeveelheid NL’ers niet aan die De Mol willen streamen.

1 like

Volgens mij lopen er wat dingen door elkaar heen hierboven. Ik kijk de afleveringen normaal gesproken terug als ik ingelogd ben, dus via zo’n Goplay/vier account. Ik las echter berichten van mensen die ingelogd waren maar toch bepaalde filmpjes niet konden kijken, zoals @Lemongrab ook aangeeft.

2 likes

Maar zijn die bepaalde filmpjes dan niet van café De Mol? Of bedoelen jullie weer iets anders. Als het filmpjes zijn van cafe de Mol kan je die indd niet zien (Als NL’er).

Sorry alvast als ik deze discussie nog verwarrender maak :sweat_smile:. Ik probeer het te begrijpen.