De Mol België

Let’s go, mollies. :sunglasses:

Zo ik haat Nele nu al haha.

16 likes

Aah zo grappig met Jens!

2 likes

Ja hè? Hij had toen geen rood scherm gekregen lees ik terug, dus dit is echt geniaal bedacht.

1 like

Maar als Jens nu nog niet weet dat hij kandidaat is, dan kan hij toch al zeker niet de mol zijn? En aangezien de mol de teams had samengesteld, is er toch al een mol gekozen? Dus wat heb je aan Jens als kandidaat?

2 likes

Of Jens is de mol en is zijn reactie geacteerd :sunglasses:

2 likes

Ze komt er echt niet goed uit nu haha.

1 like

Uma komt ook maar hypocriet over, eerst zo zitten roepen op Nele om dan krak hetzelfde te doen

3 likes

Oh ik vond het ergens nog logisch. Ik denk dat ze, doordat ze zag dat Nele wel voor die vrijstelling ging, zich daardoor gesterkt voelde om het dan ook maar te doen.

2 likes

Het kijken vanaf 20.10u al ging echt super! Wat een geweldig programma is het toch.

1 like

Maar dan had ze niet kwaad mogen reageren op Nele maar juist toegeven dat ze in die positie (blijkbaar) hetzelfde zou doen

Nu al beter dan welk nederlands seizoen ooit.

11 likes

Ik ging STUK bij die ballonnen en de cactussen :rofl: Hoe bedenken ze het weer?

26 likes

Ik vind dat Anke lijkt op Georgina Verbaan

2 likes

Zou natuurlijk kunnen dat er een briefje lag met info “je bent ook de mol” in die auto oid. Of dat ze het hem verteld hebben na die koekoeksklok ofzo, kan natuurlijk ook iets later gebeurd zijn!

Wie weet wanneer de uitzending op NPO komt? Ik zie het in de tv gids niet staan dus denk dat het alleen online te zien is, maar kan niet vinden hoelaat de aflevering dan online komt te staan. Dacht misschien weet iemand hier het :slight_smile:

1 like

Vanaf 20.00 als het goed is.

5 likes

Aah top dankjewel!

1 like

Via de website van GoPlay lukt het ook gewoon, mocht je nu al willen kijken.

Edit: zonder VPN trouwens, alleen kosteloos account aanmaken

2 likes

Ik zie hem al op NPO plus staan, maar hij is nog niet beschikbaar…

1 like