De Mol België

Vpnify! Daarmee heb ik afgelopen zondag ook cafe de mol gekeken. Kwaliteit is met streamen naar de tv niet top maar hey dan kunnen we het in ieder geval gewoon kijken

De makers van de podcast Trust Nobody hebben zojuist gepost dat de geoblokkade eraf gaat, dus we kunnen vanaf nederland via Goplay de afleveringen bekijken.
Daarbij komt er iedere maandag een aflevering op NPO start! :hugs:

19 likes

Nooooo :sob::sob:

1 like

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

3 likes

Dit is echt zo goed nieuws. Ik denk dat de NPO helemaal in de war is van alle (negatieve) reacties over hun slome acties.

1 like

Jaa zo fijn, mijn collega appte dit ook net! Wij hebben nog NPO plus dus denk dat wij gewoon voor de maandag gaan. Zondag was soms ook best laat en een dag kan ik me nog wel inhouden denk ik haha

5 likes

Rick post het ook op insta

5 likes

Hoe stream je naar de tv met een VPN?

2 likes

Niet echt streamen, maar synchrone weergave, dus dan zie je gewoon je hele telefoonscherm op de tv (heb een iphone, zal met andere telefoons vast ook kunnen)

4 likes

Let’s go, mollies. :sunglasses:

Zo ik haat Nele nu al haha.

16 likes

Aah zo grappig met Jens!

2 likes

Ja hè? Hij had toen geen rood scherm gekregen lees ik terug, dus dit is echt geniaal bedacht.

1 like

Maar als Jens nu nog niet weet dat hij kandidaat is, dan kan hij toch al zeker niet de mol zijn? En aangezien de mol de teams had samengesteld, is er toch al een mol gekozen? Dus wat heb je aan Jens als kandidaat?

2 likes

Poeh ik had dit niet verwacht haha, had ik zelf niet gedaan denk ik

2 likes

Of Jens is de mol en is zijn reactie geacteerd :sunglasses:

2 likes

Ze komt er echt niet goed uit nu haha.

1 like

Uma komt ook maar hypocriet over, eerst zo zitten roepen op Nele om dan krak hetzelfde te doen

3 likes

Oh ik vond het ergens nog logisch. Ik denk dat ze, doordat ze zag dat Nele wel voor die vrijstelling ging, zich daardoor gesterkt voelde om het dan ook maar te doen.

2 likes

Het kijken vanaf 20.10u al ging echt super! Wat een geweldig programma is het toch.

1 like