Oh dus toch via NPO plus. Ok dan kijk ik wel via GoPlay.
Vanaf acht uur als het goed is, ik ga hem zo kijken ben benieuwd!
Haha die datum ook? Er staat bij zaterdag 13 januari 2024? Nog ietsje minder dan 2 jaar wachten voor mensen in NL.
Ik had eigenlijk geen zin om een account aan te maken maar kijk nu maar gewoon via goplay
Ik heb die printscreen nu tig keer gecheckt maar ik zie nergens 2024 staan?! Overal staat 2022 haha (wat alsnog raar is, 13 januari 2022 haha) waar zie je 2024?
Nee gewoon op NPO start hoor, je hoeft er geen NPO plus account voor te hebben.
Maar voor alsnog doet de aflevering het nog niet
Haha was via de npo-app van mijn tv, denk dat ze een gekke datum hebben gebruikt zodat ze hem op een bepaalde tijd konden ‘vrijstellen’? Maar zag er zo grappig uit.
HEEL leuk weer
En wow die Anke is echt al m’n bec
Wat leuk dat Jens er terug mocht komen, gun het hem echt! Zou wat zijn als hij de mol is vorig jaar toen Noah op het laatste moment erbij kwam was hij ook niet de mol, maar misschien doen ze het nu wel.
Van mij ook. Ik denk omdat ik ze nogal intens vind overkomen? Vind het ergens niet passen bij iemand die 7j rechercheur is geweest haha.
Ik vind alle kandidaten nogal intens overkomen! Nele, Bert, Jens, Uma, Philippe vooral ook. Zo met zichzelf bezig. Makkelijk voor de mol!
Maar wat heerlijk, wat een uitdaging om te kijken. Dit zijn pas opdrachten. Die gelaagdheid is zo leuk. Waarom kan NL dit niet? Zijn BN’ers hier te dom voor?
De Nederlandse variant is echt zo saai ten opzichte van dit. Alsof het echt een heel ander concept is.
Alles is in NL zo serieus, en ik vind die bekende mensen ook nooit leuk.
De persoonlijkheden in de mol vind ik ook goed gecast. En vind de mensen altijd zo aardig en gezellig overkomen ofzo? Juist zo dat klungelige, hou ik wel van. Nu vraag ik me af of Belgen altijd wat zachter en gemoedelijker zijn dan Nederlanders haha.
Ik vond alleen Nele niet zo leuk type de eerste aflevering. Vrees dat dat zo’n overheersend type wordt, waarbij niets goed kan gaan.
En Uma lijkt me echt zo’n iemand die keihard in het spel gaat en echt voor zichzelf/ de winst. Zo’n iemand zit er ook elk jaar wel in volgens mij.
Vond het echt een leuke eerste aflevering en ik kijk uit naar de rest
Echt een intense groep inderdaad heb wel weer enorm genoten… Uma is voor mij sowieso al afgevallen als mol denk ik
Ik vind het zo zo zo leuk dat het weer begonnen is! Echt genoten van de eerste aflevering, de opdrachten en humor! En zo leuk dat Jens nog een keer mee mocht, echt leuk bedacht ook met die koekkoeksklok-vrijstelling!
Oke 100x leuk in 1 bericht haha
Ik heb ook een aantal keer gegild van enthousiasme voel me echt weer een kind als ik dit kijk, hahah
In het vooruitzicht naar volgende week hoor je een nummer van Blondie… toen Bert de koffer had met €1000 was er ook een vraag over Blondie… hint misschien?
De opdracht met de ballonnen, hilarisch ! Ik vond het een zeer sterke aflevering, zat top in elkaar
Er wordt wel sowieso heel veel muziek van de deelnemers gedraaid. Met name in de auto luisteren ze altijd naar afspeellijsten van elkaar. Volgens mij heeft er wel eens een hint in de muziek gezeten dus ik zou het zeker in mijn achterhoofd houden.
Ik vond tijdens de aflevering Uma geloof ik soms irritant ‘voordringen’ maar te obvious dat ze denk ik niet de mol is, een mol zou het minder opvallend doen. Bij de koffers ging ze er direct op af om iets te kiezen en bij dat parcourtje voor de vrijstelling drong ze ook voor en pakte ze de vrijstelling.