De Mol België

Eerste keer Mol België voor mij, maar erg leuk! Moest even inkomen maar vind het leuk dat het met onbekende Belgen is. Nu ken ik niet zoveel Belgen, maar bij BN’ers ben je toch al snel bevooroordeeld.

Nele is erg irritant, maar geen mol. Jens is leuk. Sven zou wel eens de mol kunnen zijn.

Eigenlijk ‘jammer’ dat die je eerste is. Bij deze afleveringen waren er veel verwijzingen naar andere afleveringen uit vorige seizoenen.
Als het nog lukt zou ik zeker aanraden om die vorige nog te bekijken!

1 like

Ja dat viel me idd al op. Is dat omdat dit een jubileum seizoen is of is dat altijd?

Waar kan ik de oude seizoenen zien?

Edit: weet nu wel al wie er dan 2 mollen zijn haha.

1 like

Dit wat nu uitgezonden wordt is inderdaad een jubileum seizoen.
Als het goed is zou je nog kunnen kijken op Go Play, daar heb ik vorig jaar het meeste gekeken.

4 likes

De ene mol die je hebt gezien is van een heel oud seizoen met slechte kwaliteit. Die heb ik zelf ook nooit gezien. Er staan genoeg nieuwere seizoenen online met betere kwaliteit.

En de andere mol is na de Mol een presentator in België geworden, dus ik had deze Mol ook al gespot voordat ik dat seizoen ging kijken.

Is ook wel leuk om eens een seizoen te bekijken waarvan je de mol wel al vanaf het begin weet.

1 like

Ik raad je echt aan om de oude seizoenen terug te kijken!
Mijn favoriet is denk ik het seizoen in Zuid-Afrika, maar eigenlijk is elk jaar geweldig.

Ik vond deze eerste aflevering echt top en wat leuk dat Jens terug is! Ik vond het vorig jaar echt zo ontzettend sneu dat hij gelijk weg moest, terwijl hij liever met De Mol wilde meedoen dan de loterij winnen.

8 likes

Mijn favoriet seizoen was in Argentinië, met Gilles als mol.
Maar dit seizoen is zo goed gestart dat deze mijn favo wel eens kan worden

Voor mij ook Zuid Afrika als favoriete seizoen. Ik zit mijn man ook steeds te pushen dat hij dat seizoen nog moet kijken. Maar ben ook heel benieuwd hoe dit gaat verlopen.

Mijn favoriet is Mexico en Zuid-Afrika

3 likes

Aaah okee! Dit is ook de eerste keer dat ik de Belgische mol kijk. Tot nu toe vind ik echt leuker dan de Nederlandse versie

1 like

Alez, hoezo weet je niet hoe munt ruikt? :rofl:

edit: ofwel is Jens expres zichzelf verdacht aan het maken ofwel is die veel te opzichtig aan het mollen :face_with_monocle:

1 like

Dat Parshipmoment maakte wel duidelijk dat Jens wel op de hoogte was van het feit dat hij opnieuw mocht meedoen toch?

Ook: citroengeste … Ik kon niet meer. :joy: :joy:

2 likes

Ja, die hele mindfuck nu tussen iedereen. Zalig!

4 likes

Jooo, wat jammer!

Ik had vorige week Bert als mijn Mol, maar nu twijfel ik tussen Manu en Bert.

Hoe laat komt het op go play? meteen na de uitzending? (zo rond half 10?)

1 like

Oneen Jens en toon :sob: mijn favo’s

Theorie: Uma zei dat ze vol op Jens zou gaan, maar Jens is eruit en Uma niet. De mol kan er niet uit, dus Uma is de mol?

3 likes

Hebben we het scherm gezien van Uma + Bert?

1 like

Neen

1 like

Als Manu voor haar eigen gevoel heeft gekozen, wil dit dan zeggen dat ze op Yens heeft gestemd? Aah, ik heb te veel theorieën gelezen in de Mollengroep denk ik haha.

Volgens mij wel want ze heeft letterlijk gezegd dat ze de afspraak niet gevolgd heeft, en de afspraak was dat ze niet op elkaar zouden stemmen

2 likes