Maar dan had ze niet kwaad mogen reageren op Nele maar juist toegeven dat ze in die positie (blijkbaar) hetzelfde zou doen
Nu al beter dan welk nederlands seizoen ooit.
Ik ging STUK bij die ballonnen en de cactussen Hoe bedenken ze het weer?
Ik vind dat Anke lijkt op Georgina Verbaan
Zou natuurlijk kunnen dat er een briefje lag met info “je bent ook de mol” in die auto oid. Of dat ze het hem verteld hebben na die koekoeksklok ofzo, kan natuurlijk ook iets later gebeurd zijn!
Wie weet wanneer de uitzending op NPO komt? Ik zie het in de tv gids niet staan dus denk dat het alleen online te zien is, maar kan niet vinden hoelaat de aflevering dan online komt te staan. Dacht misschien weet iemand hier het
Aah top dankjewel!
Via de website van GoPlay lukt het ook gewoon, mocht je nu al willen kijken.
Edit: zonder VPN trouwens, alleen kosteloos account aanmaken
Ik zie hem al op NPO plus staan, maar hij is nog niet beschikbaar…
Oh dus toch via NPO plus. Ok dan kijk ik wel via GoPlay.
Vanaf acht uur als het goed is, ik ga hem zo kijken ben benieuwd!
Haha die datum ook? Er staat bij zaterdag 13 januari 2024? Nog ietsje minder dan 2 jaar wachten voor mensen in NL.
Ik had eigenlijk geen zin om een account aan te maken maar kijk nu maar gewoon via goplay
Ik heb die printscreen nu tig keer gecheckt maar ik zie nergens 2024 staan?! Overal staat 2022 haha (wat alsnog raar is, 13 januari 2022 haha) waar zie je 2024?
Nee gewoon op NPO start hoor, je hoeft er geen NPO plus account voor te hebben.
Maar voor alsnog doet de aflevering het nog niet
Haha was via de npo-app van mijn tv, denk dat ze een gekke datum hebben gebruikt zodat ze hem op een bepaalde tijd konden ‘vrijstellen’? Maar zag er zo grappig uit.
HEEL leuk weer
En wow die Anke is echt al m’n bec
Wat leuk dat Jens er terug mocht komen, gun het hem echt! Zou wat zijn als hij de mol is vorig jaar toen Noah op het laatste moment erbij kwam was hij ook niet de mol, maar misschien doen ze het nu wel.