Gilles, haha. Vind dat zo’n aantrekkelijke man.
Ja Gilles de Coster inderdaad ![]()
Piloot Axel van een paar seizoenen geleden kan mij wel krijgen, ja ![]()
Of ik hem kan krijgen, is natuurlijk een andere vraag haha
Bertrand en Davey!
Oja Davey!
was ook zo leuk seizoen toen.
En Bertrand trouwens ook
haha
Ik kijk het ook voor het eerst maar wat een verschil met Nederland Indd. Leukere opdrachten en ook wat relaxter, fijner om naar te kijken.
Ik dacht al dat dat niet echt ging zijn!
Edit: zo tof met Focketyn ![]()
Maakt het wel spannender nu voor de rest omdat ze eigenlijk niet weten of ze goed hebben gegokt of niet.
Vraag me af als ze een dag eerder naar het ziekenhuis geweest was, of zij en Sven er dan gingen uitliggen ipv Jens en Toon. Of als ze Sven dat niet zouden aandoen?
Die raketopdracht was echt vet
Love it hoe Emmanuelle altijd zo hysterisch doet, maar ik verdenk haar wel. Samen met Sven, maar hij is dan weer het tegenovergestelde, alsof het 'm totaal niet boeit.
Ik vond Manu deze aflevering zo irritant! Haar reactie op de boot toen de jongens boven kwamen vond ik ook wat vreemd, ze leek een lachje te moeten onderdrukken. En ze deed onnodig langzaam met de vragen en stimuleerde Uma om het super precies te tekenen. Echt tijd rekken. En daarna in het water ook een kwartier lang proberen terwijl ze weet dat Uma door mocht zonder haar?? Zonde van de tijd!
En in de buggy was ze ook mega vervelend.
Ugh die urine zo’n goor idee
zou het echt niet kunnen
Wanneer komt hij nou online bij de NPO? Ik dacht altijd op maandag maar zie hem nog niet staan.
Nu!!! ![]()
Op één of andere manier stoor ik me enorm aan Anke. En ik kan ook niet uitleggen waarom
![]()
Enkel wel jammer voor Nele, eerst die heesheid en nu die spierscheur
Ik vond Manu ZO opvallend dat het eigenlijk té obvious was… en ze het daardoor in mijn ogen al niet meer kan zijn haha.
Ik vond het echt 2 super leuke opdrachten! Ook grappig dat het scherm bij de eliminatie zo groot was.
Samenvatting
Jammer dat Nele het zo moest verlaten inderdaad!
Misschien ben ik “late to the party”, maar ik dacht dat wij in NL alleen de aflevering via Goplay konden zien, en niets meer. Maar blijkbaar ook Café de Mol. Veel rustiger dan dat vreselijke Moltalk bij ons. Informatief en leuk. En ik heb weer een woord geleerd: pronostikeren. Wat een prachtig woord!
Ja echt super opvallend! Vooral tijdens het tekenen en duiken.