De Mol België

Van mij ook. Ik denk omdat ik ze nogal intens vind overkomen? Vind het ergens niet passen bij iemand die 7j rechercheur is geweest haha.

1 like

Ik vind alle kandidaten nogal intens overkomen! Nele, Bert, Jens, Uma, Philippe vooral ook. Zo met zichzelf bezig. Makkelijk voor de mol!

Maar wat heerlijk, wat een uitdaging om te kijken. Dit zijn pas opdrachten. Die gelaagdheid is zo leuk. Waarom kan NL dit niet? Zijn BN’ers hier te dom voor?

5 likes

De Nederlandse variant is echt zo saai ten opzichte van dit. Alsof het echt een heel ander concept is.
Alles is in NL zo serieus, en ik vind die bekende mensen ook nooit leuk.
De persoonlijkheden in de mol vind ik ook goed gecast. En vind de mensen altijd zo aardig en gezellig overkomen ofzo? Juist zo dat klungelige, hou ik wel van. Nu vraag ik me af of Belgen altijd wat zachter en gemoedelijker zijn dan Nederlanders haha.

10 likes

Ik vond alleen Nele niet zo leuk type de eerste aflevering. Vrees dat dat zo’n overheersend type wordt, waarbij niets goed kan gaan.

En Uma lijkt me echt zo’n iemand die keihard in het spel gaat en echt voor zichzelf/ de winst. Zo’n iemand zit er ook elk jaar wel in volgens mij.

Vond het echt een leuke eerste aflevering en ik kijk uit naar de rest :grin:

3 likes

Echt een intense groep inderdaad :sweat_smile::smile: heb wel weer enorm genoten… Uma is voor mij sowieso al afgevallen als mol denk ik :thinking:

1 like

Ik vind het zo zo zo leuk dat het weer begonnen is! Echt genoten van de eerste aflevering, de opdrachten en humor! En zo leuk dat Jens nog een keer mee mocht, echt leuk bedacht ook met die koekkoeksklok-vrijstelling!
Oke 100x leuk in 1 bericht haha :sweat_smile:

6 likes

Ik heb ook een aantal keer gegild van enthousiasme :rofl: voel me echt weer een kind als ik dit kijk, hahah

6 likes

In het vooruitzicht naar volgende week hoor je een nummer van Blondie… toen Bert de koffer had met €1000 was er ook een vraag over Blondie… hint misschien?

3 likes

De opdracht met de ballonnen, hilarisch ! Ik vond het een zeer sterke aflevering, zat top in elkaar

3 likes

Er wordt wel sowieso heel veel muziek van de deelnemers gedraaid. Met name in de auto luisteren ze altijd naar afspeellijsten van elkaar. Volgens mij heeft er wel eens een hint in de muziek gezeten dus ik zou het zeker in mijn achterhoofd houden.

Ik vond tijdens de aflevering Uma geloof ik soms irritant ‘voordringen’ maar te obvious dat ze denk ik niet de mol is, een mol zou het minder opvallend doen. Bij de koffers ging ze er direct op af om iets te kiezen en bij dat parcourtje voor de vrijstelling drong ze ook voor en pakte ze de vrijstelling.

2 likes

Eerste keer Mol België voor mij, maar erg leuk! Moest even inkomen maar vind het leuk dat het met onbekende Belgen is. Nu ken ik niet zoveel Belgen, maar bij BN’ers ben je toch al snel bevooroordeeld.

Nele is erg irritant, maar geen mol. Jens is leuk. Sven zou wel eens de mol kunnen zijn.

Eigenlijk ‘jammer’ dat die je eerste is. Bij deze afleveringen waren er veel verwijzingen naar andere afleveringen uit vorige seizoenen.
Als het nog lukt zou ik zeker aanraden om die vorige nog te bekijken!

1 like

Ja dat viel me idd al op. Is dat omdat dit een jubileum seizoen is of is dat altijd?

Waar kan ik de oude seizoenen zien?

Edit: weet nu wel al wie er dan 2 mollen zijn haha.

1 like

Dit wat nu uitgezonden wordt is inderdaad een jubileum seizoen.
Als het goed is zou je nog kunnen kijken op Go Play, daar heb ik vorig jaar het meeste gekeken.

4 likes

De ene mol die je hebt gezien is van een heel oud seizoen met slechte kwaliteit. Die heb ik zelf ook nooit gezien. Er staan genoeg nieuwere seizoenen online met betere kwaliteit.

En de andere mol is na de Mol een presentator in België geworden, dus ik had deze Mol ook al gespot voordat ik dat seizoen ging kijken.

Is ook wel leuk om eens een seizoen te bekijken waarvan je de mol wel al vanaf het begin weet.

1 like

Ik raad je echt aan om de oude seizoenen terug te kijken!
Mijn favoriet is denk ik het seizoen in Zuid-Afrika, maar eigenlijk is elk jaar geweldig.

Ik vond deze eerste aflevering echt top en wat leuk dat Jens terug is! Ik vond het vorig jaar echt zo ontzettend sneu dat hij gelijk weg moest, terwijl hij liever met De Mol wilde meedoen dan de loterij winnen.

8 likes

Mijn favoriet seizoen was in Argentinië, met Gilles als mol.
Maar dit seizoen is zo goed gestart dat deze mijn favo wel eens kan worden

Voor mij ook Zuid Afrika als favoriete seizoen. Ik zit mijn man ook steeds te pushen dat hij dat seizoen nog moet kijken. Maar ben ook heel benieuwd hoe dit gaat verlopen.

Mijn favoriet is Mexico en Zuid-Afrika

3 likes

Aaah okee! Dit is ook de eerste keer dat ik de Belgische mol kijk. Tot nu toe vind ik echt leuker dan de Nederlandse versie

1 like