Alez, hoezo weet je niet hoe munt ruikt?
edit: ofwel is Jens expres zichzelf verdacht aan het maken ofwel is die veel te opzichtig aan het mollen
Alez, hoezo weet je niet hoe munt ruikt?
edit: ofwel is Jens expres zichzelf verdacht aan het maken ofwel is die veel te opzichtig aan het mollen
Dat Parshipmoment maakte wel duidelijk dat Jens wel op de hoogte was van het feit dat hij opnieuw mocht meedoen toch?
Ook: citroengeste … Ik kon niet meer.
Ja, die hele mindfuck nu tussen iedereen. Zalig!
Jooo, wat jammer!
Ik had vorige week Bert als mijn Mol, maar nu twijfel ik tussen Manu en Bert.
Hoe laat komt het op go play? meteen na de uitzending? (zo rond half 10?)
Oneen Jens en toon mijn favo’s
Theorie: Uma zei dat ze vol op Jens zou gaan, maar Jens is eruit en Uma niet. De mol kan er niet uit, dus Uma is de mol?
Hebben we het scherm gezien van Uma + Bert?
Neen
Als Manu voor haar eigen gevoel heeft gekozen, wil dit dan zeggen dat ze op Yens heeft gestemd? Aah, ik heb te veel theorieën gelezen in de Mollengroep denk ik haha.
Volgens mij wel want ze heeft letterlijk gezegd dat ze de afspraak niet gevolgd heeft, en de afspraak was dat ze niet op elkaar zouden stemmen
Gilles de Coster heeft dit gereageerd over de voorbereidingen van Jens:
“De vrijstelling heeft effectief een jaar lang in Jens’ koekoeksklok gezeten, weliswaar iets dieper en beter verborgen dan toen de klok in het hokje op het lavaveld hing. Om Jens tot in Lanzarote te krijgen, hebben we niets aan het toeval overgelaten. Shana, zijn vriendin, wist ervan en had Jens’ agenda buiten zijn medeweten leeggemaakt. Jens zélf werd gevraagd om, op zijn zogezegde trip naar de Moezel, zijn koekoeksklok mee te nemen “voor promotionele doeleinden”. En het Parship-interview gebeurde bij Jens onder het mom van een “nieuw spelprogramma” waarvoor hij als testpersoon werd ingeschakeld. Dat alles om hem nietsvermoedend in aflevering 1 te smokkelen. Alles bij mekaar een heel uitgebreid scenario, dat we in detail uit de doeken zullen doen in de laatste aflevering.”
Jaaa ik ben ook heel verdrietig. Echt leuke kerels! Ik vond Yens en Emmanuelle echt een mindfuck. Of Emanuelle heeft echt een super goede keuze gemaakt of ze hebben heel veel geluk gehad! Ik vind Bart wel heel verdacht en ik snap totaal niet waarom Uma niet in het water lag met dr duik brevet?
Super jammer van de afvallers, maar echt tof hoe ze elke keer dit soort twists bedenken.
En ik moest wel lachen om die stem van Nele
Ik irriteert me enorm aan haar stem. Zou ze altijd zo klinken of is ze hees/schor ofzo?
Ik hoop voor haar het laatste!
Het klinkt als een goede keelontsteking?
Wat een gave aflevering weer. Als Mol wil je denk ik bij de kelners beginnen.
Wauw, ik vond de eerste aflevering al fantastisch, maar de tweede was zo mogelijk nog beter!
Ik denk eigenlijk dat je bij die kookproef als Mol sowieso niks moest doen omdat zo’n proef al gedoemd was om te mislukken.
Én ingrediënten uitbeelden én koken onder tijdsdruk met niet alles meteen ter beschikking én probleemloos door dat panorama lopen.
Dat moment dat ze kameel uitbeelden voor kaneel en dat de anderen dan effectief een kameel komen brengen haha, blijft goed.
Beide opdrachten van aflevering 2 leken sowieso onhaalbaar. De mol heeft in ieder geval niet z’n best hoeven doen
En ik snapte die patatten-uitbeelding totaal niet en daarover waren ze ook nog eens verontwaardigd