De Mol België

Ja echt super opvallend! Vooral tijdens het tekenen en duiken.

1 like

Ik snap haar niet zo goed… het lijkt of ze steeds ‘niks’ doet. En dat bedoel ik niet zo negatief als het klinkt :rofl:

Net gekeken en Manu is zooooo irritant mijn God :sob:

Ik verdenk nog steeds Sven ondanks dat hij het bij de astronautenopdracht goed heeft gedaan.

4 likes

Ja ik hoop dat zij niet de mol is :see_no_evil:

Ik vind Uma wel verdacht. Vond het van haar juist zo raar dat ze zo lang onder water bleef, terwijl Manu zo aan het panikeren was. Maar ja dan vervolgens wel het juiste beeld kiezen… Vond het ook gek dat ze Yens nog ophield bij het basketballen en aangaf dat hij haar ook nog moest begeleiden, terwijl er bijna geen tijd meer was.

3 likes

Waarom vond je dat raar? In de vorige aflevering zei ze al dat ze een duikbrevet heeft en dat zag je inderdaad ook wel. En wat moet zij boven doen als die instructeur met haar is? Kost haar ook alleen maar meer lucht.

Misschien moest ze onderwater blijven want de tijd liep zo lang er zuurstof in de tank zat dus als ze naar boven zou komen om op Manu te wachten dan had ze daarna nog super lang tijd gehad.

Ik vond het juist verdacht 2 goed doen en dan de 2 vragen erna fout… Om er nog 1 over te houden voor een ander zodat die hopelijk fout kon zijn :laughing:
Vergeet niet vorige opdracht veel geld verloren dus mogelijk nu zoiets van kijk mij voor de groep gaan!

Als ik zie dat hier ook vele Sven verdenken denk ik ah dan is het hem vast toch niet.
Maaaaar ik denk zelf nog altijd aan begin opdracht en wat de beste positie zou zijn… en enkel Phillip en Sven waren er in het begin begin… en die roosjes was DE plek.

Vind bij de Belgse ook altijd zo heerlijk die zinnen tussendoor, Sven na die draaistoel: ‘hoop dat ik geen blaastest krijg’
Ook vorig jaar met die hardloopronde over dat ze zin hadden in pasta ofzo? Heerlijk haha.

5 likes

Ja daar heb je gelijk in! En hij was nu ook als laatste in de autorit én alleen dus hij was ook echt afhankelijk van hoe snel anderen zouden doorrijden.

Ik vind hem echt al vanaf aflevering 1 verdacht dus ik blijf een keer bij mijn mol ipv telkens te wisselen haha.

1 like

Ik heb Sven een beetje afgeschreven, omdat ik hem qua uiterlijk/ ook een jonge man teveel op de vorige vind lijken. Maar misschien is dat een beetje te kort door de bocht :sweat_smile:

Ik hoop niet dat het Manu is, want ik vind haar vrij irritant soms.

@Monito Er werd gezegd dat Uma onder water moest blijven wachten totdat de instructeur en Manu bij haar waren.

Haha ik denk dit ook en verdenk daarom yens en Sven minder. Alhoewel ik ze beide leuke mollen zou vinden.

Ik vond die acteeropdracht ook heel leuk! Heb daardoor Anke wel afgeschreven, zo niet geloofwaardig… Bert vond ik daar wel heel naturel overkomen. Manu ook maar hoop vooral dat zij het niet is want ze irriteert me.

Ik ging er gisteravond ook over nadenken maar ik verwacht wel dat ze iemand hebben gekozen die goed kon acteren. De Mol was toen natuurlijk nog niet gekozen.

Dit is mijn eerste keer De Mol België dus ik heb idd dat vooroordeel niet van zo’n soortgelijke mol.

Van mij mag iedereen De Mol zijn behalve Manu, mijn god wat irritant hahaha.

2 likes

Maar de reactie van de acteur kan wel achteraf opgenomen zijn toch? Dus daar zou ik niet al te hard op vertrouwen

3 likes

Ik ging er vanuit dat de mol daar al wel gekozen was. Dus dan zou Anke juist goed kunnen, dat ze expres overdreven doet.

Gilles zei expliciet dat dit was voordat de mol was gekozen dus dat geloof ik dan wel.

En @Pinkbeliever ik bedoelde ook niet zozeer het oordeel van die acteur maar de algemene indruk van de acteerprestaties.

3 likes

Ja, die wel ja! Maar dat die acteur zei of hij vond dat iemand het wel of niet zou kunnen doen, vind ik weinig waard

Oh dat had ik niet mee gekregen. Als Gilles dat gezegd heeft, dan is dat inderdaad zo.

Al denk ik nog dat het weinig zegt. Goed kunnen liegen in zo’n programma als mol zijnde, betekent niet dat je de beste moet zijn in een acteerworkshop. Ze zullen de mol er ook niet mee willen weggeven.

2 likes

Wat vonden jullie trouwens van het mol-briefings gedeelte? Ik vond dat nogal opvallend. De mol gaf aan dat die het gevoel had slecht zijn tactiek uit te kunnen voeren. Geeft mij aan dat de mol iemand zou kunnen zijn die niet natuurlijk barst van het zelfvertrouwen. Philipe misschien?

1 like

Ik vond dat ook opvallend. Zou dan ook denken aan Philippe of bv Manu. En Yens bv daarmee afschrijven.

3 likes

Exact! Ik zie een Sven dat bijvoorbeeld helemaal niet zeggen. Of Bert ook niet. Yens misschien en Philippe of Manu zeker wel.

ik vind dat super interessant, maar kan er nog weinig uit opmaken haha. Wat mij betreft zou het best Bert kunnen zijn (de mol speelt toch een rol in de groep denk ik), maar ik verdenk hem verder niet haha. het lijkt mij ook niet Manu of Anke.

Van Philippe hebben we nog zo weinig gezien, ik vergeet hem vaak een beetje.

1 like