Hahaha ja ik heb helemaal dubbel gelegen!!
Maar wst een kut exit zeg, echt het slechtste scenario
Hahaha ja ik heb helemaal dubbel gelegen!!
Maar wst een kut exit zeg, echt het slechtste scenario
Haha dat is toch iets vlaams of niet? Ik ging er vanuit dat een klap in iemands gezicht een ‘pa.tat’ heet. Moest er wel om lachen, ‘pa-tat!’
Ja maar ze snapten het zelf blijkbaar ook niet van elkaar
Hahahah ja die kookopdracht was echt m’n favo, die super ranzige gerechten echt met die rauwe eieren erin, niet te doen
Haha ja, die arme foodblogger had vast spijt dat hij ermee ingestemd was
Ik moest daar zooo hard om lachen, echt een fantastisch stukje in een fantastische opdracht.
Wel echt sad dat Jens eruit is, hij zorgde echt voor zoveel humor. Toon vond ik ook een schatje.
Wel een goede molactie om voor kaneel een kameel uit te beelden, juist omdat die er staat en ze op die manier nooit kaneel gingen krijgen.
Oh dat vind ik juist niet, want je weet dan dat daar die bonus inzit van die dessertwijn wat nog het meeste geld opleverde. Anders waren ze daar misschien niet achter gekomen…
Die kookopdracht was gewoon letterlijk het spel Overcooked inclusief het gamemuziekje. Ik heb me zo vermaakt toen ik het ineens herkende
Ze zijn ook wel erg geïnspireerd door squid game dit seizoen, eerste die kartonnen dozen waarvan er één kan doorzakken en nu een soort annemaria koekoek bij dat koken
Ik vind het zo jammer dat naar mijn mening de 2 leukste kandidaten er uit zijn ik had ze echt de finale willen zien spelen. Zulke teamplayers!
Maar waauw wat een goede aflevering weer
Gilles, haha. Vind dat zo’n aantrekkelijke man.
Ja Gilles de Coster inderdaad
Piloot Axel van een paar seizoenen geleden kan mij wel krijgen, ja
Of ik hem kan krijgen, is natuurlijk een andere vraag haha
Bertrand en Davey!
Oja Davey! was ook zo leuk seizoen toen.
En Bertrand trouwens ook haha
Ik kijk het ook voor het eerst maar wat een verschil met Nederland Indd. Leukere opdrachten en ook wat relaxter, fijner om naar te kijken.
Ik dacht al dat dat niet echt ging zijn!
Edit: zo tof met Focketyn
Maakt het wel spannender nu voor de rest omdat ze eigenlijk niet weten of ze goed hebben gegokt of niet.
Vraag me af als ze een dag eerder naar het ziekenhuis geweest was, of zij en Sven er dan gingen uitliggen ipv Jens en Toon. Of als ze Sven dat niet zouden aandoen?