De Mol België

Die raketopdracht was echt vet

Love it hoe Emmanuelle altijd zo hysterisch doet, maar ik verdenk haar wel. Samen met Sven, maar hij is dan weer het tegenovergestelde, alsof het 'm totaal niet boeit.

5 likes

Ik vond Manu deze aflevering zo irritant! Haar reactie op de boot toen de jongens boven kwamen vond ik ook wat vreemd, ze leek een lachje te moeten onderdrukken. En ze deed onnodig langzaam met de vragen en stimuleerde Uma om het super precies te tekenen. Echt tijd rekken. En daarna in het water ook een kwartier lang proberen terwijl ze weet dat Uma door mocht zonder haar?? Zonde van de tijd!

28 likes

En in de buggy was ze ook mega vervelend.

1 like

Ugh die urine zo’n goor idee :nauseated_face: zou het echt niet kunnen

1 like

Wanneer komt hij nou online bij de NPO? Ik dacht altijd op maandag maar zie hem nog niet staan.

2 likes

Nu!!! :smiley:

1 like

Op één of andere manier stoor ik me enorm aan Anke. En ik kan ook niet uitleggen waarom :joy: :thinking:
Enkel wel jammer voor Nele, eerst die heesheid en nu die spierscheur

1 like

Ik vond Manu ZO opvallend dat het eigenlijk té obvious was… en ze het daardoor in mijn ogen al niet meer kan zijn haha.

9 likes

Ik vond het echt 2 super leuke opdrachten! Ook grappig dat het scherm bij de eliminatie zo groot was.

Samenvatting

Jammer dat Nele het zo moest verlaten inderdaad!

1 like

Misschien ben ik “late to the party”, maar ik dacht dat wij in NL alleen de aflevering via Goplay konden zien, en niets meer. Maar blijkbaar ook Café de Mol. Veel rustiger dan dat vreselijke Moltalk bij ons. Informatief en leuk. En ik heb weer een woord geleerd: pronostikeren. Wat een prachtig woord!

3 likes

Ja echt super opvallend! Vooral tijdens het tekenen en duiken.

1 like

Ik snap haar niet zo goed… het lijkt of ze steeds ‘niks’ doet. En dat bedoel ik niet zo negatief als het klinkt :rofl:

Net gekeken en Manu is zooooo irritant mijn God :sob:

Ik verdenk nog steeds Sven ondanks dat hij het bij de astronautenopdracht goed heeft gedaan.

4 likes

Ja ik hoop dat zij niet de mol is :see_no_evil:

Ik vind Uma wel verdacht. Vond het van haar juist zo raar dat ze zo lang onder water bleef, terwijl Manu zo aan het panikeren was. Maar ja dan vervolgens wel het juiste beeld kiezen… Vond het ook gek dat ze Yens nog ophield bij het basketballen en aangaf dat hij haar ook nog moest begeleiden, terwijl er bijna geen tijd meer was.

3 likes

Waarom vond je dat raar? In de vorige aflevering zei ze al dat ze een duikbrevet heeft en dat zag je inderdaad ook wel. En wat moet zij boven doen als die instructeur met haar is? Kost haar ook alleen maar meer lucht.

Misschien moest ze onderwater blijven want de tijd liep zo lang er zuurstof in de tank zat dus als ze naar boven zou komen om op Manu te wachten dan had ze daarna nog super lang tijd gehad.

Ik vond het juist verdacht 2 goed doen en dan de 2 vragen erna fout… Om er nog 1 over te houden voor een ander zodat die hopelijk fout kon zijn :laughing:
Vergeet niet vorige opdracht veel geld verloren dus mogelijk nu zoiets van kijk mij voor de groep gaan!

Als ik zie dat hier ook vele Sven verdenken denk ik ah dan is het hem vast toch niet.
Maaaaar ik denk zelf nog altijd aan begin opdracht en wat de beste positie zou zijn… en enkel Phillip en Sven waren er in het begin begin… en die roosjes was DE plek.

Vind bij de Belgse ook altijd zo heerlijk die zinnen tussendoor, Sven na die draaistoel: ‘hoop dat ik geen blaastest krijg’
Ook vorig jaar met die hardloopronde over dat ze zin hadden in pasta ofzo? Heerlijk haha.

5 likes

Ja daar heb je gelijk in! En hij was nu ook als laatste in de autorit én alleen dus hij was ook echt afhankelijk van hoe snel anderen zouden doorrijden.

Ik vind hem echt al vanaf aflevering 1 verdacht dus ik blijf een keer bij mijn mol ipv telkens te wisselen haha.

1 like

Ik heb Sven een beetje afgeschreven, omdat ik hem qua uiterlijk/ ook een jonge man teveel op de vorige vind lijken. Maar misschien is dat een beetje te kort door de bocht :sweat_smile:

Ik hoop niet dat het Manu is, want ik vind haar vrij irritant soms.

@Monito Er werd gezegd dat Uma onder water moest blijven wachten totdat de instructeur en Manu bij haar waren.

Haha ik denk dit ook en verdenk daarom yens en Sven minder. Alhoewel ik ze beide leuke mollen zou vinden.

Ik vond die acteeropdracht ook heel leuk! Heb daardoor Anke wel afgeschreven, zo niet geloofwaardig… Bert vond ik daar wel heel naturel overkomen. Manu ook maar hoop vooral dat zij het niet is want ze irriteert me.

Ik ging er gisteravond ook over nadenken maar ik verwacht wel dat ze iemand hebben gekozen die goed kon acteren. De Mol was toen natuurlijk nog niet gekozen.