De Mol België

Ik heb Manu nu als Mol, maar ik ga mij zekerder voelen na de volgende aflevering. Wel zuur als je nu de Mol bent en je gezorgd hebt voor een mooie bijdrage aan de prijzenpot.

Haha ja, gewoon eventjes gegokt want ik vond niet dat je echt iets kon aflezen van eender welke kandidaat bij die bekendmakingen.

2 likes

Ik vond de blik in de ogen van Uma ook wel iets van schrik hebben toen ze haar scherm zag. Misschien is zij het wel!

4 likes

Wooh, wel echt weer een nieuwe twist. Had Philippe ook wel verwacht. Steeds op de achtergrond gehouden maar toch wel een paar grote fouten gemaakt en zeker de aflevering van vandaag viel op.

Amai wat een aflevering zeg

1 like

Wow, wow, wow.
Maar wat goed dat de ploeg er niet voor gekozen heeft om te maskeren, maar eerlijk om te gaan met wat zich afspeelde.

Eigenlijk dekt dit alles:
FQAlbY7WQAQa0Jl

19 likes

Zelfs de NOS meldt het.

1 like

Wel echt kut dat ze dit nu al posten terwijl de aflevering in Nederland pas maandagavond beschikbaar is :+1:t4:. Lekkere spoiler voor veel kijkers.

26 likes

Ja echt heel kut. Ik wilde nog kijken maar had dit al gezien. Nu zag ik het de hele aflevering aankomen. Na een finale die ik gemist heb ontloop ik nieuwssites ook maar na een gewone aflevering van de Belgische mol zou ik er niet aan het ontlopen van Nederlandse nieuwssites.

2 likes

ja godver ik hoorde het net op de Nederlandse radio al, bah! alles ontvolgd op social media, hoor ik het alsnog! :rage:
wilde het vanavond gaan kijken (doe ik alsnog wel) maar het is nu wel verpest

5 likes

Ik hoor t net op de radio!!! Had het nou nog even bewaard…

(Ik zat wel goed…)

1 like

Jammer van de spoilers (ook op Belgische sociale media hoor), ik kan nooit op zondagavond de aflevering kijken

Edit: ik heb kunnen kijken. Wat ik nu bizar vind aan heel dit verhaal is dat de geschiedenis zich nu echt wel herhaalt. Bij het seizoen met Elisabeth als mol zijn ze ook allen gestart als kandidaat, waar er na een ondervraging met Gilles een mol werd gekozen.

3 likes

Ik vond het wel echt een leuke aflevering, die fietsopdracht ook met die commentatoren!
Dankzij het ergernis topic heb ik de spoilers kunnen ontwijken, maar als 't aan m’n man had gelegen had die het wel aan me verteld al :joy:.
En ik zat eindelijk eens op de goede, ik dacht philippe is de mol en anders Manu.
Ik vond Manu zo storend bij die ruimtewagentjes opdracht en ook nu dat ze zei ik ben best een goede fietser en dan met moeite die 1e finish haalt.
Maarja toen was ze sowieso deelnemer.

2 likes

Gaat nu wel nog dubbel zo lastig worden voor de nieuwe mol. Geeft het allemaal weer een andere twist. Heb een paar mensen gelezen die nu afhaken maar het kan alleen maar nog beter worden nu. Ik denk dat iedereen zich nu extra verdacht gaat maken.

3 likes

Ik snap die afhakers niet zo. Zijn we ooit teleurgesteld door de Belgische Mol? Ik niet namelijk :joy:

33 likes

Ja ik geloof er helemaal niks man dat mensen nu ineens gaan stoppen met kijken. Zo flauw.

Vind het ergens ook wel een leuke wending ofzo, ben heel benieuwd! (Natuurlijk wel heel rot voor Philippe).

5 likes

Echt weer een classic ‘how can I make this about me’.

7 likes

Ik vind het echt sneu voor Philippe. Hij zal het echt heel zwaar hebben gehad, want stoppen doe je niet zo maar. Wel fijn dat hij zo goed opgevangen werd. Ook hoe de groep hem opving en Gilles over hem praatte in café de mol.

Wel heel spannend voor de nieuwe mol, alle ogen zijn nu extra op je gericht. Hoop niet dat ze alsnog Manu hebben gekozen.

11 likes

Gewoon genieten want het is zo voorbij!!! Dan houd je het wel vol

1 like

Ai vond het eerste uur heel pijnlijk om te zien. Je zag Philippe echt met de minuut verder in elkaar duiken. Lijkt me een hele moeilijke beslissing te zijn geweest, maar wel goed :slight_smile: Totale mindf*ck voor de rest natuurlijk haha, ik zou denk ik eeecht geen mol meer willen zijn. Je hebt gezien hoe sterk de groep is, dus ben benieuwd naar de dynamiek in de volgende aflevering!

1 like