Dit is mijn eerste keer De Mol België dus ik heb idd dat vooroordeel niet van zo’n soortgelijke mol.
Van mij mag iedereen De Mol zijn behalve Manu, mijn god wat irritant hahaha.
Dit is mijn eerste keer De Mol België dus ik heb idd dat vooroordeel niet van zo’n soortgelijke mol.
Van mij mag iedereen De Mol zijn behalve Manu, mijn god wat irritant hahaha.
Maar de reactie van de acteur kan wel achteraf opgenomen zijn toch? Dus daar zou ik niet al te hard op vertrouwen
Ik ging er vanuit dat de mol daar al wel gekozen was. Dus dan zou Anke juist goed kunnen, dat ze expres overdreven doet.
Gilles zei expliciet dat dit was voordat de mol was gekozen dus dat geloof ik dan wel.
En @Pinkbeliever ik bedoelde ook niet zozeer het oordeel van die acteur maar de algemene indruk van de acteerprestaties.
Ja, die wel ja! Maar dat die acteur zei of hij vond dat iemand het wel of niet zou kunnen doen, vind ik weinig waard
Oh dat had ik niet mee gekregen. Als Gilles dat gezegd heeft, dan is dat inderdaad zo.
Al denk ik nog dat het weinig zegt. Goed kunnen liegen in zo’n programma als mol zijnde, betekent niet dat je de beste moet zijn in een acteerworkshop. Ze zullen de mol er ook niet mee willen weggeven.
Wat vonden jullie trouwens van het mol-briefings gedeelte? Ik vond dat nogal opvallend. De mol gaf aan dat die het gevoel had slecht zijn tactiek uit te kunnen voeren. Geeft mij aan dat de mol iemand zou kunnen zijn die niet natuurlijk barst van het zelfvertrouwen. Philipe misschien?
Ik vond dat ook opvallend. Zou dan ook denken aan Philippe of bv Manu. En Yens bv daarmee afschrijven.
Exact! Ik zie een Sven dat bijvoorbeeld helemaal niet zeggen. Of Bert ook niet. Yens misschien en Philippe of Manu zeker wel.
ik vind dat super interessant, maar kan er nog weinig uit opmaken haha. Wat mij betreft zou het best Bert kunnen zijn (de mol speelt toch een rol in de groep denk ik), maar ik verdenk hem verder niet haha. het lijkt mij ook niet Manu of Anke.
Van Philippe hebben we nog zo weinig gezien, ik vergeet hem vaak een beetje.
Ik dacht idd ook aan Philippe. Hij wordt idd een beetje vergeten.
Maar we zouden het ook kunnen opvatten als: hij kan zijn tactiek niet doen en daardoor is er deze aflevering wel geld verdiend. Zoals bijv. Sven die wel die vragen goed had. Maar weet het niet. Neig sowieso wel meer naar een man n.a.v. die stemvervormer, maar dat zegt natuurlijk niks haha.
Ik ga ook twijfelen over Philippe omdat hij zo onder de radar is, maar vind wel dat hij niet zo vaak op strategische posities in het spel zit (met die opdracht met de standbeelden kun je volgens mij beter mollen in het hotel of op de boot en bij die ruimte-opdracht had hij ook niet echt een handige positie). Vond hem wel een goede acteur itt mijn huidige mol Sven
Maar bij die opdracht met die standbeelden had Philippe ook niet per se zelf voor die positie gekozen he. Hij werd eigenlijk een beetje door Yens op die plek ‘gepusht’, omdat die aangaf dat Philippe dat wel goed zou kunnen vanwege zijn kennis van Frans. Hier zou dat “ik voel dat ik het spel dat ik heb voorbereid niet kan spelen” dan vervolgens ook weer op slaan, omdat hij hierdoor niet op de positie stond die hij eigenlijk wilde.
Maar het lijkt niet alsof hij überhaupt stuurt om ergens terecht te komen. Dan is het logisch dat je de “restjes” krijgt of wat anderen willen dat je doet.
Ik vond het vooral verdacht dat Manu en Uma die beiden goed Spaans zouden spreken liever de kunstopdracht wilden doen dan de opdracht waarvoor kennis van Spaans nodig was…? Ik denk dat Manu de laatste opdracht ook wel erg veel in de spotlight is gezet met molachtige acties en denk daarom niet dat zij de mol is
Ja dat is waar, al kunnen de makers daar natuurlijk ook keuzes in maken in wat ze wel/niet uitzenden. Bij bijvoorbeeld Sven (die ik heel erg verdenk) ga ik juist twijfelen of hij het wel is, omdat zijn acties blijkbaar zo duidelijk in beeld worden gebracht dat hij vanaf aflevering 1 al de meeste verdachte kandidaat is. Dat wil je als makers toch niet zo vroeg in het spel?
Er was voor de opdracht juist geen kennis nodig van de taal Spaans. Het ging om het leren van Spaans. Personen die Spaans al beheersen kunnen niet ‘Spaans leren’. Het zou ook helemaal geen leuke opdracht zijn geweest als de kandidaten, die dat spel speelde, de zinnen gelijk konden vertalen. Dan hadden we alle ongemakkelijk situaties moeten missen. Denk dat buiten de camera’s ook gezegd is dat kandidaten, die wel al Spaans beheren niet dat spel mochten spelen.
Dat denk ik inderdaad ook, in de eerste opdracht stonden de Spaans sprekenden ook bewust op een plek samen.
Bert zijn enthousiasme om drag te doen.
En ik ben wel onder de indruk van Ankes creativiteit met dat unicornverhaal!