WAAAAAAT
Zou er een tweede mol zijn?
Zoveel mensen die het nu een zwak seizoen vinden.
Wat sterkt dat phillipe het spel verlaat omdat hij zich mentaal niet meer goed vielt.
Zou hij expres die eitjes hebben laten vallen dan? Haha
Haha oh nee, Bert zat helemaal op zijn gemak dus na dat gebrabbel van Philippe in zijn slaap.
Achgerm, arme P! Vind het echt sneu voor hem, mentaal helemaal gesloopt door deze last en de wil het zo goed mogelijk te doen. Je merkt het ook echt aan hem deze aflevering dat hij niet lekker in z’n vel zat .
WTF! Mijn hoofd ging meteen op volle toeren, wat gaan ze doen… Had ik iets spectaculairders verwacht? Ik dacht, gaan ze nu nog 4 mensen uitnodigen en helemaal opnieuw beginnen?
Vind het wel gek zo met 6 en dan een nieuwe Mol. Maar sterk en goed van Philippe dat hij gestopt is.
Wat sneu voor hem , hoopt dat hij geen shitstorm op zich afkrijgt nu. Wel heel mooi hoe de programmamakers en Gilles ermee omgaan, ook hoe het in café de mol besproken wordt
. Benieuwd naar de nieuwe mol! Ik denk Sven, Yens of uma
Door die reacties van Yens en Bert net denk ik gelijk dat een van hen de nieuwe mol is. Of Emanuele, die deed heel erg haar best om haar gezicht in de plooi te houden
Ik heb Manu nu als Mol, maar ik ga mij zekerder voelen na de volgende aflevering. Wel zuur als je nu de Mol bent en je gezorgd hebt voor een mooie bijdrage aan de prijzenpot.
Haha ja, gewoon eventjes gegokt want ik vond niet dat je echt iets kon aflezen van eender welke kandidaat bij die bekendmakingen.
Ik vond de blik in de ogen van Uma ook wel iets van schrik hebben toen ze haar scherm zag. Misschien is zij het wel!
Wooh, wel echt weer een nieuwe twist. Had Philippe ook wel verwacht. Steeds op de achtergrond gehouden maar toch wel een paar grote fouten gemaakt en zeker de aflevering van vandaag viel op.
Amai wat een aflevering zeg
Wow, wow, wow.
Maar wat goed dat de ploeg er niet voor gekozen heeft om te maskeren, maar eerlijk om te gaan met wat zich afspeelde.
Eigenlijk dekt dit alles:
Zelfs de NOS meldt het.
Wel echt kut dat ze dit nu al posten terwijl de aflevering in Nederland pas maandagavond beschikbaar is . Lekkere spoiler voor veel kijkers.
Ja echt heel kut. Ik wilde nog kijken maar had dit al gezien. Nu zag ik het de hele aflevering aankomen. Na een finale die ik gemist heb ontloop ik nieuwssites ook maar na een gewone aflevering van de Belgische mol zou ik er niet aan het ontlopen van Nederlandse nieuwssites.
ja godver ik hoorde het net op de Nederlandse radio al, bah! alles ontvolgd op social media, hoor ik het alsnog!
wilde het vanavond gaan kijken (doe ik alsnog wel) maar het is nu wel verpest