De Mol België

Ik hoor t net op de radio!!! Had het nou nog even bewaard…

(Ik zat wel goed…)

1 like

Jammer van de spoilers (ook op Belgische sociale media hoor), ik kan nooit op zondagavond de aflevering kijken

Edit: ik heb kunnen kijken. Wat ik nu bizar vind aan heel dit verhaal is dat de geschiedenis zich nu echt wel herhaalt. Bij het seizoen met Elisabeth als mol zijn ze ook allen gestart als kandidaat, waar er na een ondervraging met Gilles een mol werd gekozen.

3 likes

Ik vond het wel echt een leuke aflevering, die fietsopdracht ook met die commentatoren!
Dankzij het ergernis topic heb ik de spoilers kunnen ontwijken, maar als 't aan m’n man had gelegen had die het wel aan me verteld al :joy:.
En ik zat eindelijk eens op de goede, ik dacht philippe is de mol en anders Manu.
Ik vond Manu zo storend bij die ruimtewagentjes opdracht en ook nu dat ze zei ik ben best een goede fietser en dan met moeite die 1e finish haalt.
Maarja toen was ze sowieso deelnemer.

2 likes

Gaat nu wel nog dubbel zo lastig worden voor de nieuwe mol. Geeft het allemaal weer een andere twist. Heb een paar mensen gelezen die nu afhaken maar het kan alleen maar nog beter worden nu. Ik denk dat iedereen zich nu extra verdacht gaat maken.

3 likes

Ik snap die afhakers niet zo. Zijn we ooit teleurgesteld door de Belgische Mol? Ik niet namelijk :joy:

33 likes

Ja ik geloof er helemaal niks man dat mensen nu ineens gaan stoppen met kijken. Zo flauw.

Vind het ergens ook wel een leuke wending ofzo, ben heel benieuwd! (Natuurlijk wel heel rot voor Philippe).

5 likes

Echt weer een classic ‘how can I make this about me’.

7 likes

Ik vind het echt sneu voor Philippe. Hij zal het echt heel zwaar hebben gehad, want stoppen doe je niet zo maar. Wel fijn dat hij zo goed opgevangen werd. Ook hoe de groep hem opving en Gilles over hem praatte in café de mol.

Wel heel spannend voor de nieuwe mol, alle ogen zijn nu extra op je gericht. Hoop niet dat ze alsnog Manu hebben gekozen.

11 likes

Gewoon genieten want het is zo voorbij!!! Dan houd je het wel vol

1 like

Ai vond het eerste uur heel pijnlijk om te zien. Je zag Philippe echt met de minuut verder in elkaar duiken. Lijkt me een hele moeilijke beslissing te zijn geweest, maar wel goed :slight_smile: Totale mindf*ck voor de rest natuurlijk haha, ik zou denk ik eeecht geen mol meer willen zijn. Je hebt gezien hoe sterk de groep is, dus ben benieuwd naar de dynamiek in de volgende aflevering!

1 like

Ik heb dat nog nergens gelezen, alleen maar lovende woorden / woorden van respect.
Vind het jammer dat die 2 op 100 negatievelingen de aandacht krijgen met hun mening, terwijl het juist belangrijk is dat er begrip is voor de mentale gezondheid en dat iedereen juist zo fijn reageerd.

6 likes

Zo, ondanks de spoiler echt genoten van de aflevering en ook van hoe menselijk en lief er werd gedaan tegen(over) Philippe. Wel heerlijk dat ze dus in Trust Nobody tot nu toe weer heerlijk fout zaten haha.

6 likes

Haha, ik geloof er ook in: ze regelen het wel… :blush:

2 likes

Nou ik heb het ook gezien, na tig spoilers (radio, tv, insta, nieuwssites). Mooi gedaan en ben heel benieuwd wie het nu is!

Ik denk trouwens wel dat dit zo’n scenario is waar de makers rekening mee houden dat het ooit kan gebeuren om wat voor reden dan ook.
Ik verwacht nu dat het Bert, yens of Sven is. Gewoon op basis van hun hoofd :joy:

Zal er niet altijd een back-up mol gekozen worden voor dit soort dingen? Het kan ook zijn dat de mol, net als Nele, door een blessure uitvalt … het is toch heel moeilijk om in 1 dag van rol te wisselen? Een mol heeft altijd voorkennis. Het is nu wel heel lastig om in zo’n korte tijd met de productie te praten

1 like

Nee hoor. Er is al eens een seizoen geweest waar de mol pp dag 1 werd gekozen.

4 likes

Ja ik denk het ook hoor! Natuurlijk wil je er nog spanning omheen bouwen en dat hebben ze tof gedaan, maar kan me niet anders voorstellen dan dat er nog ergens een lijstje lag.

Maar niets is wat het lijkt toch?

Dat is toch de slogan van de Nederlandse WIDM

3 likes

Nahhhh. Ik heb dus geen spoiler gelezen - thank god - dus ik zit echt zo :exploding_head:

3 likes