Slaap gebrek maakt je helemaal lichamelijk ziek en geestelijk enorm labiel. Heb een keer een enorme jetlag gehad en 5 nachten amper geslapen, kreeg allerlei kwalen aan mijn lichaam en was helemaal depri, labiel en op. Dus ik snap hem heel goed! En ze hebben het heel goed opgelost.
Zalige machtspositie wel van Manu. Echt genieten hoe iedereen baalt van hun afgenomen pasvragen.
Edit: ik twijfel nog tussen Manu of Yens als nieuwe mol.
Anke en Yens vallen voor mij nu echt af als mol. Als mol maakt het je helemaal niet uit dat een ander pasvragen krijgt en zou je niet het risico nemen om geld in de pot te spelen. De mol gaat dus denk ik sowieso voor pasvragen.
Als Manu de mol zou zijn lijkt het mij dat je juist iedereen afschiet onder het mom van pasvragen, maar dat is misschien wel weer te opvallend.
In verdenk Yens nu juist heel erg. Hij deed zo erg z’n best om zichzelf zo onverdacht mogelijk te maken
En bij het zwembad en hoe die met z’n partner praatte vond ik ‘m ook verdacht overkomen
Huh ik heb gemist wat Philippe dan in zijn slaap had gezegd?
Oh ik vond dat juist verdacht haha, ik had denk ik zelf als de mol ook geld gepakt en dan heel verontwaardigd gedaan tegen Manu waardoor die me afgeschoten had en er geld uit de pot ging. Daar heb je als mol veel meer bij te winnen dan dat mensen al dan niet pasvragen binnenhalen (of dat nou Manu is of een van de andere kandidaten). Dat en tijd verknooien bij je barak waardoor iedereen minder tijd op de timer heeft (wat dat betreft vind ik Yens meer verdacht dan Anke)
Dankje!
Ik zit zo te genieten hier, echt fantastisch dit de opdracht met de glijbanen was zo vet! Komen er elk jaar bezoekers? Want ze leken niet super enthousiast of is dit gewoon Belgisch enthousiast?
@ de aflevering: ik vind Manu ZO irritant dus ik hoop echt niet dat zij de mol is. Al vind het ook raar dat zij het minst verdacht was, want na de glijbanen opdracht zeiden een aantal kandidaten dat zij en Clemens verdacht waren? Mijn top verdachte is Sven en dat was hij al voor Philippe haha. Uma vind ik ineens heel erg rustig geworden ofzo?
Ik denk dat de rest dacht: bij Manu ligt het er zó dik bovenop, dat ze dat niet serieus verdacht vinden. En dus afgestreept hebben als mol en dus het minst verdenken
Zou idd wel kunnen, ik vond dat met die koker ook echt te obvious. Beetje de Kim-Liam van België
Sorry kwam misschien wat bot over maar ik doelde meer op het feit dat Belgen vaak wat rustiger zijn en Nederlanders meer schreeuwen althans ik zou helemaal los gaan haha.
Super leuk dat er bezoek komt en dat diegene zelfs met de mol mee mocht doen! Probeerde uit die interviews nog iets te ‘achterhalen’ maar is lastig want ze kunnen natuurlijk expres wel of niets iets zeggen.
Na die laatste opdracht heb ik Manu wel afgeschreven. Dat gedoe met die koker was ook te opvallend, vooral omdat Gilles dat en public even vertelde. Denk dat de rest haar daardoor ook niet meer verdacht. En zij had als mol natuurlijk makkelijk iedereen af kunnen schieten (dat verwachtte de rest ook) want dat was best logisch en redelijke kans op geld uit de pot.
Sven verdenk ik ook niet zo meer en Anke lijkt me ook te heftig om de mol te kunnen zijn.
Yens en zijn vriendin vond ik ook wel een beetje geniepig over komen dus ik denk nu yens! Zijn vriendin had namelijk veel kokers gepakt de eerste opdracht dus heeft daar het beste mee kunnen sjoemelen. En hij zat weer lekker anderen verdacht te maken.
Ik vind Manu dus wel heel leuk en grappig. Maar ik verdenk Yens nu!
Yens doet me echt enorm denken aan Jack Whitehall Maar Robert Pattinson kan ik er ook wel inzien.
Ik verdenk hem nu wel het meest trouwens!
Na een nachtje slapen verdenk ik ook Yens haha. En wel hierom: hij wist dat Manu waarschijnlijk iedereen ging afschieten en zegt dat iedereen voor het geld moest gaan. Dit lijkt een kandidaten-actie omdat hij 1) voor de pot wil gaan en 2) niet wil dat een andere kandidaat pasvragen krijgt. Maar: de mol wil geld uit de pot en als idd iedereen voor het geld was gegaan en Manu had iedereen afgeschoten dan was er echt veel geld uit de pot gegaan.
Ik zag trouwens in een andere pol op een Belgisch forum dat Anke het meest verdacht wordt nu. Waarschijnlijk omdat ze zo ontzettend overdreven deed haha, maar was toen met het acteren ook.
Hahah ik heb dit wel een beetje als ik Uma hoor praten
Waarom niet? Beetje twijfel zaaien bij Manu, dan worden afgeschoten en toch geld gepakt. De beste tactiek toch? Daarom komt Anke weer terug in mijn beeld. Omdat ze geen discussie aan ging, maar het er op aan liet komen. Maar Yens deed het ook goed. De hele tijd mokken op iedereen die pasvragen had gepakt.
Zooo, die vond ik irritant. Maar Manu kan echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen. En ze lijkt het erom te doen. Haha.
(Sorry, ben wat laat met kijken deze week…)
Volgens mij leek het alsof Anke er het op aan liet komen maar zaten er nog wel wat minuten tussen het moment dat ze dat zei en ze uiteindelijk bij Manu stond. Omdat Manu ook zei dat ze zou schieten als Anke door liep heb ik dus het idee dat dit gemanipuleerd is qua montage. Als Anke de mol was had ze namelijk alleen meteen hoeven doorlopen, en was er 2000 uit de pot gegaan, maar dat is dus niet gebeurd.
Bij de onderhandelingen is dit dus.
Maar huuuh. Gekke jubileumeditie!
Ik kan eindelijk weer live kijken nu ik in België ben
Vond het wel grappig bij de eerste proef dat Gilles elke keer de uitleg moest herhalen zonder dat er iemand luisterde
En die tattoo, zo onwijs leuk! Toont ook maar weer hoe hecht de groep elke keer weer is