Wat een gek einde weer. Zo jammer!
Aah zo sneu voor Anke, wat jammer!
Jemig, wat een drama weer zo! Ik vond haar reactie na het springen al heel gek, ze was muisstil en zei toen een zin in het Vlaams. (Zei ze; er is iets voor? Of niet goed voor?)
Vond het zo’n gekke reactie (dat stille) maar bleek dus wat mis te zijn, wat een nachtmerrie.
Mogen ze ‘blij’ zijn dat ze niet de mol was.
‘Ik heb iets voor’ = ‘ik heb een issue’
‘ik heb iets voor’ wilt zeggen ‘er is mij iets overkomen’ (vertaald met behulp van m’n moeder haha)
Ik vond het qua opdrachten en reality echt een van de leukste afleveringen ooit. Superjammer van Anke, zij was m’n favoriet voor de overwinning.
Wat een pech zeg dit seizoen. Heel sneu voor Anke, ik hoopte ook dat zij zou winnen.
En als kandidaat ook niet te doen, weer geen test, terwijl je al in een half seizoen de mol moet vinden.
Ik denk dat Uma de mol is en dat zij op sommige momenten met opzet zo slecht liegt.
Ja ben echt benieuwd of de kandidaten een idee hebben wie de mol is. Al 3x geen eliminatie ronde is wel veel. Vond Anke echt wel de leukste kandidate.
Wat een seizoen zeg, met al die ongelukken enzo. Echt sneu voor Anke, vond haar een heel leuke kandidaat en had haar graag zien winnen.
Ik heb nog steeds geen idee wie de mol is. We hebben weer geen eliminatie gezien, dus geen nieuwe tips.
Die komt toch pas om 20.00 online?
Ahhh wat vreselijk van Anke, haar roep ging ook door merg en been toen ze schreeuwde “er is iets met mijn elleboog” Al de derde rare exit van dit seizoen, ‘gelukkig’ was ze niet de Mol
Wat een programmamakers zitten hierachter zeg, met zoveel leed en onverwachte wendingen. Ik vind die mensen al geniaal door de opdrachten die ze verzinnen, maar nu al helemaal.
Bij mij doet hij het wel (in de browser, misschien maakt dat nog uit)
Voor wie zich de mol Eline (Michiels) nog herinnert, zij is vannacht haar zoontje Eugene verloren ze deelde het zojuist op Instagram
Wat vreselijk
Ah wat erg!! Hij was recent geboren, toch? Kan het mij nog herinneren dat het in de krant stond. Wat vreselijk…
Ja klopt, begin maart geloof ik? Het is verschrikkelijk. Arme Eline en haar man en de familie
Zo sneu voor Anke om er op deze manier uit te vliegen.
Verder vond ik het een superleuke aflevering, ik ging stuk om Gilles die z’n verhaaltje maar bleef afsteken voor niemand de eerste aflevering
Daar verdacht ik wel yens weer, die spreekt toch Spaans dus moet gehoord hebben wat de voetballers riepen. Ook negeerde hij uma aan de telefoon terwijl ze iets wilde vertellen. tweede opdracht was hij wel iets minder verdacht, al zorgde hij daar met Sven ook voor een minbedrag. Ik hoop ook gewoon dat hij het is, zo’n grappige gast vind ik dat
En de groepssfeer vind ik ook altijd zo bijzonder. Je ziet elkaar wel weer hoe hecht ze zijn.