De Mol België

Ja dat zag ik ook op Facebook. Maar dat zal wel betekenen dat je niet om 20.15 kunt beginnen met kijken vanaf het begin (omdat het nu live is en niet van tevoren gemonteerd, dan kun je alleen vanaf 20.15 meekijken, denk ik). Als de uitzending is afgelopen zal hij wel integraal op goplay komen ook

1 like

Zucht, dan maar tot morgen offline blijven ofzo…

2 likes

Nou, dan maar weer morgen kijken en dit topic uitzetten. Veel plezier iedereen.

2 likes

Ja echt he :sweat_smile:

3 likes

In mij is een boze kleuter aan t roepen dat dit ervan komt als je begint aan die stomme live finales! :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Ik heb ook maar app limiet op NOS app gezet, zodat ik dat niet weer heb zoals bij Philip.

1 like

Yens zei: even m’n/de voorgangers afschieten.
Toen hij ging mikken op de namen van de mollen.
Hele grote hint dat hij het is?

Willen we het in spoilers trouwens of?

Ik heb inmiddels de app VPNify gedownload en als je de locatie instelt op België doet ‘ie het. Tip van Twitter, maar misschien heeft iemand er nog wat aan.

1 like

Oké ik kijk dus live met VPN als Nederlander, de reclames zijn interessant. Wtf is een mazoetlek?

6 likes

Als Belg zijnde en live kijkend: niet geheel fan van deze liveshow.

6 likes

Nee ik eigenlijk ook niet. Nog altijd leuker dan een Nederlandse liveshow maar dat is geen echte vergelijking natuurlijk

2 likes

Ik vind er ook niet veel aan, hoe lang duurt dit?

Ik zag ergens 2,5 uur maar dan tune ik uit hoor

In het begin leek het nog episch te worden maar nu denk ik al een hele tijd “Let’s just get over with it”. Zonde

4 likes

Eens! Ik mis de gezelligheid die de laatste aflevering altijd heeft wanneer ze elkaar allemaal terugzien en de molacties terugkijken. Of misschien komt dat volgende week nog?

1 like

Mazout is stookolie (benzine) bij jullie. correct me if I’m wrong😅

1 like

Meer NL’ers waarbij de stream af en toe vast loopt ineens?

Yesss de winnaar die ik wou!!

1 like

Jaaa heel leuk! En ik zat compleet mis met de mol hahah. Zo niet verwacht dit

3 likes

Wauw 2de keer ooit dat il het juist had! Leuke mol en winnaar.

4 likes