Nou ik heb net de eerste aflevering net gekeken en ben wel enthousiast! Samya en Comfort lijken me super leuk. Lieselot kwam heftig over, maar die zat natuurlijk ook wel in een heftige situatie. Lancelot en Conny spelen het ook hard, op zich wel leuk voor het spel.
Voor nu verdenk ik vooral Conny! Lancelot eerst ook maar die ging op het laatst toch weer voor geld om Lieselot te bevrijden…
Oh en de memes op Twitter zijn weer genieten!
Oh, ik had het idee dat ze het record wel goed had maar dat het achteraf niet handig was om dat af te ronden naar 10 seconden omdat ze (oa) daardoor dachten dat ze al rond een uur zaten en dat nog lang niet zo was.
Volgens mij was de methode op zich niet slecht maar ging het mis bij Lancelot die er ineens wat extra bij ging tellen. Zaten ze op 36 oid en zei hij: maak er maar 40 van, zegt mijn gevoel.
Ik ken die Matteo niet, maar het lijkt me niet een al te beste acteur. Dat hij niet eens even een dagje een andere rol kan spelen vond ik echt tegenvallen. Je kan toch een ander accent opzetten en het op zn minst even proberen? Kan en voorstellen dat dit voor de productie ook een beetje een domper was als je zo’n twist bedenkt.
Ik ben zo bang dat ie toch nog ergens gaat opduiken a la WIDM NL. Ik wil al die Nederlandse invloeden niet. Geen liveshows, geen bekende mensen. Gewoon laten zoals het was!
Gisteren voor het eerst de Mol gezien! Echt genoten en had niet verwacht dat ik het zoveel vond verschillen van Widm Nederland.
Echt supermooie beelden van Arizona!
Opdracht over die lijn over die afgrond vond ik zo eng. In Nederlandse Widm krijg je dan ook vaak van die tussenstukjes van “hoe spannend vond ik dit”, maar hier lijken ze dit allevier gewoon even te doen😅
Kandidaten vond ik ook leuk/veel eigen persoonlijkheid. Lancelot eens wat hierover wordt gezegd. Stom stukje ook over dat “mensen wenen te veel en dan aanvoeren dat hij o.a. ook zijn oom heeft verloren en ook is doorgegaan”. Euh wat?
Ik vind Ruben ook wel heel verdacht. En verdachte actie van de groep om Commy het spaarvarken te laten pakken terwijl zij er vanwege haar lengte er het slechts bij kan.
Jammer dat Matteo zijn act zo snel opgaf. Was echt leuk geweest als hij daarmee was doorgegaan en hoe de groep daarop had gereageerd. Was ook wel verbaasd dat hij het zo moeilijk vond om te improviseren.
Ben in ieder geval benieuwd naar de volgende aflevering (en had de Mol België zoveel eerder moeten ontdekken…)
Ik weet niet of je ze nog ergens terug kunt kijken, maar de vorige seizoenen zijn ook échte aanraders!
Ik vond de eerste aflevering ook meteen weer zo heerlijk!
Ik kon ze niet vinden op NPOplus, maar als ze ergens anders nog te zien zijn ga ik dat zeker doen!
Wel nog een bedenking bij die nogal harde opmerking van Lancelot dat mensen tegenwoordig te snel huilen en flauw doen.
Waarom zou je als productie zo een harde uitspraak er in laten, nadat vorig jaar de mol Philippe het programma heeft verlaten wegens mentaal te zwaar? Het hele gebeuren draaide om emotionele weerbaarheid, waarvoor het programma zelfs een Kastaar (televisieprijs) heeft ontvangen, waarbij Vlaanderen terecht applaudisseerde voor de tranen en authenticiteit van Philippe. Het contrast met Lancelot kan bijna niet groter
Ik heb vorig jaar (of twee jaar geleden) nog een aantal oude seizoen gekeken via goplay/vier. Hoefde toen alleen een account aan te maken en verder niet. Hopelijk lukt dat nog!
Ik vind dat juist wel leuk… er zijn toch allerlei types en karakters op de wereld. De een zegt wat je ook zou zeggen en de ander juist niet. Neem er totaal geen aanstoot aan of hij mij wel of geen aansteller zou vinden, hij is blijkbaar zo opgegroeid/geworden/etc. Vind dat ook de charme van de Mol…
Thanks voor de tip! Ga ik naar kijken:)
Ik raad je aan om bij het oudste seizoen te beginnen, want in de seizoenen erna wordt soms verwezen naar een mol uit een vorig seizoen
Goede, thanks🙂
Ik had dit vorige week ook al, ik kijk via goplay maar als ik het scherm groot maak heb ik geen beeld, wel geluid. Meer mensen hier last van?
Whaha oh dit vind ik dan wel weer zo’n geniale opdracht
Wat heerlijk om live mee te kunnen kijken!
Ik vond Ruben oprecht schrikken, van de rest weet ik het nog niet goed…
maar dat verhaal wat Lancelot aan het vertellen was?? Hij had al een paar keer een politieagent omgekocht in Malawi??
Dit is wel wat ik ongemakkelijk vind aan de Mol: dat ze zo gaan praten over de afvaller, klinkt altijd een beetje alsof je op een uitvaart het over de overledene hebt