Past helemaal bij het imago van Lancelot.
Ahhh echt jammer van Samya, ik vond haar heel leuk
Ik ging kapot bij die treinproef toen ze begonnen te gooien hahaha, het was zo slecht. Je moest er niet eens voor actief mollen.
Ik vond die ook belachelijk moeilijk eigenlijk, was echt ver! En dan ook nog met een onhandig voorwerp uit een rijdend voertuig.
Ja wtf, krijg echt de kriebels van die gast.
Ik heb me zo zitten ergeren aan hoe Lieselot die aardappels in die bak gooit
Heel eerlijk gezegd, ik weet niet goed wat ik van deze aflevering vind, en van het seizoen tot nu toe. De opening van het seizoen, met de Twin Peaks suspense was veel belovend, maar iedere keer is de spanningsboog zo kort en een beetje teleurstellend. Dat was wat ik in de vorige seizoenen vaak zo leuk vond. Bijvoorbeeld die vallende lamp van vorige aflevering. Superleuk einde. Maar de opvolging, beetje saai. Vooral de drill-opdracht was leuk, maar de trein vond ik maar zo zo. Om 2 niet-drinkers mee te laten gaan met een opdracht om drank op de drinken (sowieso discutabel). En hoe had je die tafel moeten gooien? Ik vind het allemaal nog niet zo spannend. Hopelijk gaan er snel 2 uit, met een kleinere groep wordt het toch altijd wat spannender.
En nog even een pol voor deze week.
- Comfort
- Conny
- Lancelot
- Leïla
- Lieselot
- Ruben
- Thomas
- Toos
0 stemmers
Eens. Im vind het niet kunnen dat drinken een onderdeel is van dit tv programma. Dat vond ik bij de afgelopen seizoenen ook al.
Dat drinken was niet verplicht toch. Als je niet wil hoefde het niet. En volgens mij vond de rest het wel leuk
Ben ik de enige waarbij NPO start het niet doet? En op GoPlay heb ik zwart beeld
Nee ik krijg ook de melding dat hij niet kan afspelen.
Nou zeg, dat kan toch al helemaal niet, alsof überhaupt dat een optie is. Wil je nu niet zien dat het daar niet om gaat?
Hij komt om 21u live zegt de NPO op Twitter
Ik vind het een beetje overdreven om hier over te vallen. En ik drink zelf niet eens
Ahhh, vandaar! Ik dacht 8u.
Ah jammer van Samya!
Ik zit nog steeds in m’n Lancelot tunnel
Moeten dingen hier in een spoiler?? Geen idee. Anyway. Ik verdenk Leïla (spreek je haar naam nou uit als Leila of LeIEla? Ik heb zelf een é in mijn naam en vind het vet irritant als mensen mijn naam anders uitspreken dus Leila lijkt helemaal niet logisch? Haha klein detail klein detail ), vond haar heel nep schrikken en ze heeft ook iets verdacht wat ik verder nog niet goed kan omschrijven. Ik volg ook altijd mijn gevoel, geen hints of techniek
Ik vond het weer een hele leuke aflevering! Maar mijn referentiekader is ook de Nederlandse widm en dat vond ik de afgelopen jaren qua opdrachten soms een beetje saai.
(Ik weet ook niet of ik spoilers moet doen, anders hoor ik het graag). Om het langzaam rijden in de auto heb ik erg gelachen en vond ook de andere opdrachten erg leuk en creatief bedacht. Die treinopdracht vond ik leuk opgezet, maar leek me qua uitvoering/gooien wat onmogelijk. Daar heb je geen mol voor nodig.
Die vallende lampfilmpjes leken me nuttig, maar vond dat ook weer lastig. Ik verdacht Ruben het meest, maar vond zijn schrikreactie dus heel oprecht (maaaar een goede mol kan goed acteren, dus verwarrend). Ik denk dat ik Comfort, Leila en Toos nu het meest verdenk.