De Mol België

Ik heb het idee dat ze altijd een zelfde soort groep casten.
Die gozer nu met langer haar lijkt op die vorig jaar met langer haar.
Conny als moeke en die zit er ook bijna elk jaar wel in. (Opvallend, nu al een paar jaar geen “oudere” man, best veel jonge mensen)

2 likes

Ik vind het altijd veel jonge hoogopgeleide mensen.

Ja is ook zo, met banen als arts en advocaat enzo.

1 like

Tja wat is hoogopgeleid? Alleen universitaire opleidingen of alle vervolgopleidingen?

Er zijn twee leerkrachten, een slager, een patissier, een acteur en een schrijnwerker. Dat is meer dan de helft van totaal 10 deelnemers. Dat is toch gewoon redelijk gelijk verdeeld?

6 likes

Dat is gewoon het gevoel wat ik altijd bij het voorstelrondje heb. Altijd wel een jonge arts,advocaat banen in die richting, banen met aanzien. Ik vind daar verder verder niets negatiefs van, alleen maar goed voor hun. Het valt me gewoon op.

1 like

Die docenten hebben allebei een master, Conny is data-analist en lector op een hogeschool. Hoe zijn die niet hoogopgeleid

6 likes

Ik heb het idee dat ze mensen casten die een herkenbaar beroep hebben, en ja daar hoort een arts en een advocaat bij, net als een slager of patissier. Scrum master bijvoorbeeld is gewoon een beroep waar je dan minder een beeld van hebt, misschien dat ze die daarom niet hebben.

Ik kan me daar echt niet aan storen. Finaal willen ze gewoon een goed entertainment programma maken en daar slagen ze in?

18 likes

Haha deze opdracht met eitjes :joy: ‘…ze stappen in de jeep’

15 likes

Lancelot tikte sowieso expres dat rode ei uit die mouw op de grond :weary:

1 like

Echt zonde van al die eieren deze opdracht

4 likes

Hilarische opdrachten wel, en echt onmogelijk moeilijk in die auto :sweat_smile:

1 like

Geweldige mindfuck weer. Hierom vind ik de mol zo goed

4 likes

Zalig dat ze in deze aflevering meer mindgames hebben gestoken om de deelnemers wat tegen elkaar op te stoken.

1 like

Snap er geen donder van, waarom zou je geen vrijstelling pakken

6 likes

Ja en Lieselot zegt letterlijk dat Toos hem gewoon moet pakken??? Bizar

1 like

Oei, mijn mol ligt eruit. :sweat_smile:

1 like

Ik snap eeeeecht niet dat toos de vrijstelling niet nam? Tenzij hij de mol is (wat echt zou kunnen, maar dan had ik lieselot meer proberen overtuigen wel een vrijstelling te nemen, met hem).

Lieselot is voor mij minder verdacht gezien ze Toos echt de kans gaf om 5000 euro in de pot te steken. Anderzijds goeie test van haar om hem de keuze te laten: als mol wil je de vrijstelling niet nemen want dan gaat er 5000 euro bij ipv 2000. Misschien verdenkt ze hem en wou ze zo testen?

Mijn hoofdverdachte is nu dus echt Toos.

9 likes

Haha Ja, same

1 like

Ik vond het ook zo interessant om te zien hoe mensen dachten. Ruben, die mij na de eerste aflevering wel een goede mol leek, lijkt in deze aflevering niet de snuggerste. Gespeeld? Leila leek me ook een goede mol, maar ze is zo fanatiek.
Aan de andere kant, waarom zou een mol als Toos zo duidelijk in beeld komen? In alle opdrachten. Hoewel ik wel vaker het vermoeden heb gehad dat hij voorkennis had. Zo relaxed als hij in de auto zat na z’n kapotte rode ei. De tip om weinig te drukken op de knop.
Ik ben er niet uit. Het beeld klopt nog niet.

2 likes