De Mol België

Daar gaat hrt nirt om. Drank in een tv programma als onderdeel van een spel vind ik stom. Net zoals afgelopen seizoenen.

Verplicht of niet. Het was een onderdeel van een spel.

3 likes

Vind die filmpjes met die lamp ook lastig in te schatten. Ik heb juist dat als ik weet dat er iets gaat gebeuren, ik extra hard schrik, is geen acteerwerk voor nodig.

1 like

Ik verdenk haar ook! Ik vond het raar dat ze niet bleef zitten bij haar eigen filmpje, ik zou dat van mijzelf namelijk wel terug willen zien. Daarnaast kan ze blijkbaar super goed acteren.

2 likes

Leïla doet me erg denken aan Uma van vorig jaar, daarom denk ik dat ze het niet is haha

Ik verdenk tot nu toe wel alleen vrouwen

4 likes

Haha dat was ook mijn redenatie waarom Leila niet de mol is dit jaar :sweat_smile:

1 like

Nee alleen de mol wist het en de rest niet.

Ik vraag me af hoeveel die filmpjes nou zeggen, ook als je weet dat er iets gaat gebeuren kun je schrikken toch? Maar hangt er ook vanaf of er gezegd is: er gaat tijdens dit gesprek een lamp vallen of er gaat nu een lamp vallen.

1 like

Vond de opdrachten wel leuk dit jaar. Maar het voelt een soort kneuterig ? Weet niet hoe ik dit kan onderbouwen haha.

1 like

Ik dacht dit ook, dacht dat het onderdeel was van de selectie of je mol wordt of niet… vond het niet duidelijk in de montage

1 like

Dit dacht ik ook! Maar blijkbaar wist dus alleen de mol het en heeft alleen hij/zij geacteerd?

Ik vond het wel echt een leuke aflevering. Heb heel hard moeten lachen om dat overdreven Amerikaanse gedril. Zo extra :smile: . En inderdaad heel jammer dat Samya er uit is :frowning:

4 likes

Ja daar dacht ik nog aan! Dat maakt ook wel uit. Anders schrik je als mol denk ik alsnog?

1 like

Haha ja en dan het dansje van Conny bij de jumping jacks. ARE YOU AT A CONCERT :joy:

11 likes

Ik heb het idee dat ze altijd een zelfde soort groep casten.
Die gozer nu met langer haar lijkt op die vorig jaar met langer haar.
Conny als moeke en die zit er ook bijna elk jaar wel in. (Opvallend, nu al een paar jaar geen “oudere” man, best veel jonge mensen)

2 likes

Ik vind het altijd veel jonge hoogopgeleide mensen.

Ja is ook zo, met banen als arts en advocaat enzo.

1 like

Tja wat is hoogopgeleid? Alleen universitaire opleidingen of alle vervolgopleidingen?

Er zijn twee leerkrachten, een slager, een patissier, een acteur en een schrijnwerker. Dat is meer dan de helft van totaal 10 deelnemers. Dat is toch gewoon redelijk gelijk verdeeld?

6 likes

Dat is gewoon het gevoel wat ik altijd bij het voorstelrondje heb. Altijd wel een jonge arts,advocaat banen in die richting, banen met aanzien. Ik vind daar verder verder niets negatiefs van, alleen maar goed voor hun. Het valt me gewoon op.

1 like

Die docenten hebben allebei een master, Conny is data-analist en lector op een hogeschool. Hoe zijn die niet hoogopgeleid

6 likes

Ik heb het idee dat ze mensen casten die een herkenbaar beroep hebben, en ja daar hoort een arts en een advocaat bij, net als een slager of patissier. Scrum master bijvoorbeeld is gewoon een beroep waar je dan minder een beeld van hebt, misschien dat ze die daarom niet hebben.